Haluan sut ihan tässä todellisuudesssa, muuallakin kuin unissa ja rinnakkaistodellisuuksissa >:( 🩷 et oot ihan aidosti tos joskus mun vierel.. et voin ihailla sun silmiä ja rakastaa sua, et voin olla sun lähellä, en vaan voi hyväksyä etten sais kokea sua tän elämäni aikana💔
Kyllä me tullaan oleen vielä yhdes ihan oikeessa elämässäkin, en tyydy rinnakkaistodellisuuteen!
9
282
Vastaukset
- Anonyymi
Ahdistaa tuollainen jatkuva kirjoittelu. Minulla on kännykkä, facebook ja messenger.
- Anonyymi
anteeksi, en oikein hallitse tätä
- Anonyymi
Joo lopetan😔 menee yli taas.. toivo sust vaan sai tunteet pinnalle ja sit innostuin kirjotteleen, anteeksi, keskityn ny johonkin muuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo lopetan😔 menee yli taas.. toivo sust vaan sai tunteet pinnalle ja sit innostuin kirjotteleen, anteeksi, keskityn ny johonkin muuhun.
Rakkautta kaipasin, en mitään testejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta kaipasin, en mitään testejä.
Kai moni meistä täällä etsii sitä syvää rakkautta ja yhteyttä toiseen. En vaan osaa tulla lähemmäs enää, kun oon niin paljon yrittänyt oikeesti. Enkä edes tiedä, mitä hän haluaa.
- Anonyymi
mmhm
- Anonyymi
Saa nähä. Isoin toive mulki.Se että rakastaa periaatteessa tuntematonta näin paljon on tehny mut ainakin hulluks. Se miten ikuinen yksinäinen susi voi tällein haksahtaa ja musiikki ja kaikki muu herkkä ympäröivä iskee kun veitsi sieluun joka kerta</3päässä sumenee,,Tai mä tarkotan ei ole olemassa muita miehiä ne on vaan sivullisia nappuloita mulle vttuako mua kiinnostaa oon jo myyty. Kaivattu rakas aina mielessä. Juttelen välillä kun hän ois vtun paikalla eikä tervettä päivää olla nähty enää aikoihin. Unet menny nekin vähät mitä oli jälellä. Sabotointi omia asioita kohtaan jatkuvaa. Elämä harhasta suttua tekis mieli vetää mutten voi. Koskahan pääsis uppeluksista pinnalle mä kysyn. Eipä taida ritari ässä olla vtun mailla halmeella
- Anonyymi
🩷🩷🩷 ihanin rakas oot, samaistuttava teksti
- Anonyymi
Eiköhän tuo yhteinen elämä onnistu tässä elämässä ja tulevissa ❤️😍💫🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988