Euroviisuja kuuntelemmaan ainakaa ei oo kukkaan maininnu. Liekö ainua paikka koko mantereela?
Ei näy hooposet etes ehtivän
8
223
Vastaukset
- Anonyymi
Oli paljon parempi meininki omalla paikkakunnalla.
- Anonyymi
Viron esityshän se oli paras.
- Anonyymi
Mitenkä ne oman kylän" Jysärit"lie menny kun ei missään ole mainittu mitään,varmaan ollu paaaljo väkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä ne oman kylän" Jysärit"lie menny kun ei missään ole mainittu mitään,varmaan ollu paaaljo väkiä.
Euroviisut oli tosi hyvät, 95% ihan fine. Ja Viro oli hauska kuten Kaj.
Suomen kipale oli vähä niinku60 luvun romaniasta tai sillee
- Anonyymi
Ei yhtään tekemistä musiikin kanssa, vilinää,rätinää ja roikastelua.Ennen niistä tuli Suomeenkin hyviä käännös kipaleita, nyt ei ensimmäistäkään.
- Anonyymi
Olihan siinä viimesenä se San Marinon? Maltan? Kesärallatus se opittas kaikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan siinä viimesenä se San Marinon? Maltan? Kesärallatus se opittas kaikin
Euroviisut tuo kevään.
Oli musiikillisesti erittäin korkestasoinen.
- Anonyymi
Korkeatasoisuus on kuulijansa aistimissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919