Heti kun on tunteet pelissä niin oireilen , epävakaa on vaikea sairaus, kestätkö mua varmasti?

Anonyymi-ap

Tää on tätä taas, jatkuvaa pakkomielteistä kirjoittelua kaivatulleni. Ei ollut mitään ongelmaa kun piti tunteet laatikossa, mut epävakaa oireilee heti kun uskalsin tuntea, oon itkenyt 2-3 päivänä paljon, ja jatkuvasti kirjoitan sellasia määriä tekstiä jotka ahistaa normaalia ihmist, kyl tähän pitäis joku lääke saada, rakkaus toiseen ihmiseen on niin vahvaa, sillon kun yritin hillitä tätä kun koin et mulla oli mahis, vein sen ääripäähän ja vaikutin varmaan etten ollut yhtään kiinnostunut ja olin epäavoin. Oon aina vähän ääripäitä tän sairauden kanssa, en osaa olla tasapainos, jos toinen ei kirjaimellisesti oo tasapainottamassa mua, ja tuntuu et pilaan taas mahikseni tän takia, mut en vaa kykene kontrolloimaan tunteita ilman et suljen ne täysin, voisitko ymmärtää mua pliis. Teen parhaani ollakseni tasapainos🙏✨️🩷

7

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minä sinua ymmärrän ❤️ otathan askeleen suuntaani niin jutellaan kaikessa rauhassa kun näemme

• Anonyymi

Haluatko vaan pelailla naisilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sut haluisin. Ajattelen sua aina. Herätyt mut taas. Oot kulta aivan kaikki mulle. Mä tiiän että osaat olla aivan käsittämätön, typerä ja hankala itsekäs ja muuta mutta tiiän et oot se oikee. Fuck this shitmä sanon. Nää tunteet tappaa mut vielä. Hukun suhun. Oot liian rakas mulle ,sivusta n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihmisillä pelailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihmisillä pelailla.

Ei todellakaan, se ei ole terve tapa toimia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sut haluisin. Ajattelen sua aina. Herätyt mut taas. Oot kulta aivan kaikki mulle. Mä tiiän että osaat olla aivan käsittämätön, typerä ja hankala itsekäs ja muuta mutta tiiän et oot se oikee. Fuck this shitmä sanon. Nää tunteet tappaa mut vielä. Hukun suhun. Oot liian rakas mulle ,sivusta n

Rakas🩷🩷🌌

• Anonyymi

😇😇🖐️🥇🏰🥇🖐️😇😇🖐️🥇⛱️🥇🏆😍😍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      312
      7780
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6061
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2087
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1946
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      1924
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      38
      1791
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      62
      1569
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1504
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1451
    Aihe