Mielestä saa ruokaa varastaa.maksavatko he sakot vai valtio jos käryää?
Li Andersson ja Amanda palon
10
140
Vastaukset
- Anonyymi
Samaan aatteeseen voidaan sallia pimeän työn tekeminen ja huumeet.
- Anonyymi
Valtion tappiox jää jos tekijä varaton.
- Anonyymi
Työttömät persut huutelee, ja niitähän riittää.
- Anonyymi
Työttömät persut purkaa tyytymättömyyttä itseensä muihin työttömiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömät persut purkaa tyytymättömyyttä itseensä muihin työttömiin
Työtön persukin varastaa nyt laillisesti vassarintuella.ottaako persujohto persunlapsilta kanelipullankinsuusta🤔
- Anonyymi
Kannattaako sitä köyhän alkaa nälkään kuolemaan, kun kaupat ovat täynnä sipuliteemakkarapötköjä. Ja kuka sen huomaa, jos pötköstä on syöty, vain puolet?
- Anonyymi
ukrainalaiset varastaa, eikä edes punastuu
- Anonyymi
Parhaat pierut tullee aterian hernerokasta jonka on tunkenut tuoreeltaan hammeen alle superimarketin säilykehyllyltä. Transu Valdemar.
- Anonyymi
Oikeasti köyhän kannattaa varastaa niin paljon kuin kerkiää ja ennen kaikkea kannattaa myös jäädä kiinni!
Nimittäin vankilassa on katto pään päällä ja kaikki ateriat ilmaiseksi, sekä pikku puuhastelusta saa pientä palkkaakin.
Lääkärit, hammaslääkärit, sun muut ovat ilmaisia.
Parempi siellä on olla kuin vaikkapa jossakin vanhusten hoitokodissa, jotka on nykyään lähinnä kuolemanleirejä. - Anonyymi
Vasemmistolaisuuteen liittyy olennaisesti lakien rikkominen, niin se vain on, ja ollut aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174