Nainen, olen ollut aika väsynyt

Anonyymi-ap

Oon syöny taas pelkkää puuroa muutaman päivän.
No, eipähän tarvii ainakaan tehdä mitään eikä mennä minnekään ku ei jaksa eikä pääse.

Kai tästä tulee taas pian uusi sairaalareissu.

:/

18

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mäkin oon ollu väsynyt. Nukun monta tuntia päivällä.Oon sentään ruokaa jaksanut tehdä ja kaupassa käydä. Toivottavasti et joudu sairaalaan enää. Mäkään en halua sinne takaisin. Tsemppiä!🤗

• Anonyymi

Kiitti vaan, se on muuten aika vittumaista kun sitten ammattilaiset tsemppaa mua mun tilanteessa sanomalla että "ei se raha mitään auta, tai ongelmia poista, toinen itkee ladassa ja toinen ferrarissa"
        Oon kyllä asiasta erimieltä, että olisi se kiva saada se mikä mulle kuuluu ku se on just se ongelma.
        Paha käydä kaupassa tai hoidossa jos ei oo sitä rahaa mitä pitäis olla......

Kyllä meidän viranomaiset sitten osaa nää hommat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti vaan, se on muuten aika vittumaista kun sitten ammattilaiset tsemppaa mua mun tilanteessa sanomalla että "ei se raha mitään auta, tai ongelmia poista, toinen itkee ladassa ja toinen ferrarissa"
        Oon kyllä asiasta erimieltä, että olisi se kiva saada se mikä mulle kuuluu ku se on just se ongelma.
        Paha käydä kaupassa tai hoidossa jos ei oo sitä rahaa mitä pitäis olla......

Kyllä meidän viranomaiset sitten osaa nää hommat.

Joo ei tipu toimeentulotukea enää eikä duunia niin olkoon laskut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei tipu toimeentulotukea enää eikä duunia niin olkoon laskut

Lisään koko systeemi on mätä:/ siihenki että aspergerlapsi otettas kunnolla tutkimuksiin puolen vuoden jonot:/ rahat viedään :/ kaupoissa kun käyt kysymässä töitä niin kukaan ei puhu mitään

• Anonyymi

kannattaa varmaan lopettaa se muiden estäminen, hakkaaminen ja kiusanteko. antaa rahan tulla, lopettaa työhakkamiset, alistamiset ja muut. niin se omakin paranee tai hakata niitä oikeita vaikuttajia. aina ku yritätte täältä hakata ja, saada hunoon, saatte sitä vain lisää. kun hakkasitte porukalla, saitte paljon pahaa ja vain hetkeksi hyvää koko porukallenne. se kostautuu aina ja jos pitää jotain orhsna kotonaan ja, estämään elämää, liikkumista ja hakkaa alaa jotta muut saa ja voi mennä, se kostautuu aina teille takaisin. hetkeksi hyvää sitten kostautuu. kokrlltas joskus oikein hyvää ja olla hakkaamatta ja, estämistä muita ja tilaamalla ostettua pahaa 😂

• Anonyymi

Niin mikä se on iso mies tämä möykkä- joku somemirkku esti tms ja nyt on kostot mielessä?

• Anonyymi

Onpas sulla elämä retuperällä.

• Anonyymi

Näin se nääs nääs näyttää tämän palstaäokån kohdalla, nti tättähäärä. Koetko olevasi voimissasi ns taas? Kaikki rakastaa ihailee tukee uskoo? Myös se kuvitteellinen miesystävä joka jumaloi myös näiden ihanien istuntojen aikana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se nääs nääs näyttää tämän palstaäokån kohdalla, nti tättähäärä. Koetko olevasi voimissasi ns taas? Kaikki rakastaa ihailee tukee uskoo? Myös se kuvitteellinen miesystävä joka jumaloi myös näiden ihanien istuntojen aikana

Kyllä rakas olet oikeassa rakas hän on paska rakas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä nti. känkkhäärä? Koitko taas aamun seisokissa olevasi ns Ron Jeremy taas? Kaikki niin miehet kuin naiset rakastaa ihailee ja tukee uskoo sinua? Myös se kuvitteellinen gubbemiesystäväsi joka jumaloi sinua myös näiden ihanien istuntojesi ja todistusten aikana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä nti. känkkhäärä? Koitko taas aamun seisokissa olevasi ns Ron Jeremy taas? Kaikki niin miehet kuin naiset rakastaa ihailee ja tukee uskoo sinua? Myös se kuvitteellinen gubbemiesystäväsi joka jumaloi sinua myös näiden ihanien istuntojesi ja todistusten aikana

Niin mitenkä että vinohymiösetä ja aloittaja- onko minulla mielestäsi junk in the trunk ns?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle taas luulet puhuvasi?

• Anonyymi

Mies mille tulee paastopäivoä täs taas
      Ei oo varaa syödä .
      Mut sitä se on köyhyysrajalla.eläminen.
      Olis terveysjuttuja myös kasvaimia jossain.
      Mut mullein oo varaa ku just ja jus pysyä elos noin niinku perus elämän kulujen puolesta
      Täs on turha haaveilla et hoitaisi asioitannkunnolla.
      Sinulle toivoin voimia.
      Jaksat kirjoittaa ja piristää ihmisiä olemalla aina
      Kiva kaikille ja kiva ihminen
      Mulla voimat sillai loppu terveyden ja talouden kans taisteluun sillai etten jatka olla kiva
      Vaan katkeruus ja suru on saanut valtaa.
      Jokatapauksessa oon koittanubaijas herkimmät
      Ihmiset pois päin ettei niiden tarvi nähdä ja tietää miten kovaa ja surullista taistelua elämästä ja kuolemasta käyn ..
      Eläköön onelisempana ja iloiten toisaalla .
      Näihin kuuluu myös se ihminen jota rakastin pitkään .
      Oon sit kaubhee tai sairaaksi kutsuttu
      Mut ei kattells sitä naamaa surullisen mun
      Vuoksi..
      Riittää et mä itken yksin kun en jaksaisi yhtään
      Mitää enempää.
      Sinulle hurjasti voimia .
      Oli lopputulema ja ennuste mitä vain
      Kiitos että kirjoitat
      Naiselta

• Anonyymi

Ja väittävät, että terveellinen ruoka vie väsymyksen.

• Anonyymi

Puuro monta päivää putkeen ei ole terveellistä.

Ei siitä saa tarpeeksi proteiinia, ei hyviä rasvoja. Kasviksia pitäisi syödä 800 grammaa päivässä, mielellään enemmän, jotta saa vitamiineja ja hivenaineita monipuolisesti ja ruokkii suolistobakteereja (koska esim. serotoniinia muodostuu suolistossa enemmän kuin aivoissa).

• Anonyymi

Soita joskus ikävä

• Anonyymi

Eikö sulla ole ees munia?
      Ja perunoita...
      Niistä vois loihtia hyvää....

• Anonyymi

Oon huolissani susta....

Jotain on nyt huonommin.....

💗😕🤗

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7740
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6031
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2077
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1916
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1699
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      59
      1486
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe