Jos perusteena on työturvallisuus, eikä kawan ritsille voisi ottaa toisen konstaapelin kyytiin? Se olisi työturvallisuutta, sillä poliisihan ei nykyään enää puutu mihinkään muuhun kuin helikoptereiden maahansyöksymisiin.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Moottoripyörää ei voi käyttää rosvojen ja juoppojen kuljetuksiin. Jos moottoripyöräpoliisi tarvitsee kuljetukseen auton, niin hän tilaa sellaisen paikalle. Kaksi poliisia autossa taas on työturvallisuus asia. Monasti kiinni otettua rosvoa/rosvoja täytyy kuljetuksen aikana myös vartioida.
- Anonyymi
Miten USA:ssa on työturvallisuuden laita kun autoa kykenee ajamaan yksittäiset poliisimiehet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten USA:ssa on työturvallisuuden laita kun autoa kykenee ajamaan yksittäiset poliisimiehet?
USA:ssa sama poliisimies osaa sekä lukea, että kirjoittaa. Ovat monitaitoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA:ssa sama poliisimies osaa sekä lukea, että kirjoittaa. Ovat monitaitoisia.
Ampumataito USA:ssa tärkein asia.
- Anonyymi
Joo, jos poliisi puuttuisi vain helikoptereiden maahansyöksyihin, niin niitä tapahtuu ehkä 1-2 sadassa vuodessa, joten Suomi pärjäisi silloin kahdella, tai kolmella tutkijalla. Pari tutkijaa etelä-Suomessa ja yksi pohjois-Suomessa.
- Anonyymi
Olen nähnyt erään tutun poliisin ajelevan useinkin yksin autollaan joten aloittaja puhuu soopaa.
- Anonyymi
Joo, poliiseilla on nykyään sen verran hyvät palkat, että jokaisella on oma auto, joilla poliisit ajavat virka-ajan ulkopuolella kuten muutkin ihmiset. Joskus yksin, joskus perhekin mukana. Virka-ajot tehdään kuitenkin valtion autoilla.
- Anonyymi
Eräs minin tuntema poliisi kertoi ettei hän voi jauhaa purkkaa ajaessaan, sillä purkka suussa ajamisesta ei tule mitään. Pitää kuulemma keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Joko ajamiseen tai purukumiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091300
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400