Hyvin rakas ❤️ muista et rakastan sua for ever
Olet edelleen
11
316
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän, mäkin sua <3 <3
- Anonyymi
Ihana..
- Anonyymi
<3…. ois kiva olla ns oikeesti yhessä eikä vaan leikisti. Mut on aikoinaan mies tullut ovelta nappaamaan ,mutta se ei taida tapahtua toistamiseen. :”D Täytyy pyrkiä avoimuuteen kanssasi, jos vielä kohdataan. 8)
- Anonyymi
Niin minäkin sinua sillä tavoin❤️🤗😋
- Anonyymi
Minä myös, häntä naista.
M
- Anonyymi
Ei ole tarvetta anonyymeille rakkaudenilmaisuille.
- Anonyymi
Auot päätäsi mieluummin palstasedälle kun se esiintyy naisena ja tivaat tunnisteita?
- Anonyymi
M-mies on mulle hyvin rakas ajasta ja etäisyydestä huolimatta.
- Anonyymi
Paljonko on aikaa kulunut?
Entä paljonko etäisyyttä?
M
- Anonyymi
Se oli ja meni. Enkä oikein usko että sen sais herätettyä henkiin uudelleen. Vain seksuaalisia haluja ja kiinnostusta on jäljellä. 😘💫🩷
- Anonyymi
Juu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136