Miten voi olla mahdollista, että lähes kaikki Suomen naiset ovat palavasti rakastuneita minuun

Anonyymi-ap

Miten voi olla mahdollista, että lähes kaikki Suomen naiset ovat palavasti rakastuneita minuun, paitsi se yksi jota kaipaan?

Miten voi olla, että jokainen nainen jonka kanssa olen tekemisissä rakastuu tai ihastuu minuun , paitsi se jota kaipaan? Tarvitaan joku Einsteini selvittämään tämä, koska jokin ei tässä nyt täsmää...

30

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että sä olet pihalla, nettiguru. Se että naiset täällä vastaa sulle, tarkoittaa vain sitä että he pitävät sinua jonakin toisena henkilönä. He vastailevat niin kuin "omalleen", eivät sinulle. Kukaan täällä ei tunne eikä kaipaa juuri sinua.

• Anonyymi

Myös IRL kaipaavat ja ihailevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä jaksa. Sä oot erittäin harhaisen ja rasittavan oloinen jo netissä ja pieninä annoksina, joten IRL vaikutelma on varmasti huonompi. Mä en tiedä, enkä haluaakaan tietää, että mitkä lääkkeet sulta on jäänyt syömättä, mutta toimivan lääkityksen puute on sulla aivan ilmeinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😔😔😔😔

• Anonyymi

Aloittajalle, ole iloinen jos olet tällaisen tilanteen päässyt edes kokemaan elämäsi aikana? Kokemasi on sellainen, joita harva saa koskaan kokea. Tiedä vaikka vanhoilla päivillä keinutuolissa voit muistella tätä kokemaasi hymyssä suin (olet jossain asiassa onnistunut täydellisesti). Tuo niitä ilon hetkiä muuten harmaaseen maailmaan tulevaisuudessa, kun se kaikki nyt kokemasi hyvä katoaa kuin tuhka tuuleen.

Nauti nyt, älä takerru ja harmittele niitä seikkoja, jotka tuottaa sinulle pahaa mieltä. Ajattele mielummin vain niitä hyviä asioita, jotka olet saavuttanut eli suosion suurelle määrälle naisia. Kaikki lähtee vaan siitä omasta mielikuvastasi muita kohtaan eli olet asian ytimessä tavallaan? Hyvät kokemat antaa sitä hyvää nyt, mistä ponnistaa tulevaan? Kaikki on sinusta itsestäsi vain kiinni. Tee niitä hyviä asioita niin saat samalla niitä hyviä kokemuksia.

• Anonyymi

Jätä nainen rauhaan. Hyväksy ja ole kuin mies äläkä ruikuta täällä ikävääsi. Mene elämässä eteenpäin.

• Anonyymi

Joo, sama ongelma!

• Anonyymi

Sama.

• Anonyymi

Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.
      Se on kaikilla suosituilla ihmisillä toi sun ongelmasi
      Naiselta sivusta

• Anonyymi

Eli toi kuvio missä jus se josta itse niin kovasti tykkäsit ei millään kiinostu juuri sinusta.
        Se on hyvin harvinaista et niin lopulta käy et teille tulee jotain .
        Vaan tuo juurikin on se tyypillinen ..
        Ettet sä vain saa mitä tahot .
        Vaikka muissa asioissa asiat menis kuten haluat.
        Nimimerkillä kokemusta on.

• Anonyymi

Koska kaikki haluaa minut😉

• Anonyymi

Todennäköisin syy tuohon on se, että kärsit itse asiassa erotomaniasta. Sitä esiintyy esim. skitsofrenian yhteydessä. Onko sinulla todettu skitsofrenia?

• Anonyymi

On myös yksi antisosiaalisen persoonallisuuden eli psykopaattisten piirteiden alalaji.

• Anonyymi

Älä huoli. Voin luvata, ettei ole mitään pelkoa, että rajastuisin.

• Anonyymi

M mieheen ainakin moni nainen on kuumana....

• Anonyymi

Koska kaikki Suomen naiset eivät halua sinua

• Anonyymi

Ihan normaalia. Ei meistä kukaan saa ketä ja mitä halutaan.

• Anonyymi

Mutta ai saakeli että joskus täällä saa nauraa näille kommenteille katketakseen.

• Anonyymi

Sama!

• Anonyymi

Siks täällä käydäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siks täällä käydäänkin.

Oho! Olin ihan varma että oon ainoa joka täällä saa päivän huvit ja yksin niitä hohottelee. Yllättävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho! Olin ihan varma että oon ainoa joka täällä saa päivän huvit ja yksin niitä hohottelee. Yllättävää.

Joskus on hyvä pitää hauskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus on hyvä pitää hauskaa.

Totta. Elämässä on muutenkin liikaa vakavia juttuja.

• Anonyymi

🫤🫤💔Lähden kuvioista..

Hei hei sitten!!!!

• Anonyymi

Sama homma.. 🥺 Rakastunut J mieheen, mutta kaikki muut ovat kevään tullen alkaneet ruikuttamaan perään. Jopa se kuka mun sydämen särki.
      Luulee että vielä antaisin yhtään mitään. 🫤
      Eipä häntä näytä enää kiinnostavan minä.

T. S

• Anonyymi

Olen huomannut että yhdellä miehellä on tollanen siunaus ja kirous, magneetti..
      Siksi mulle vsrmaan sopii kiltit, rauhalliset ja hiljaiset miehet.. 🤔
      Vai olenkohan ihan väärässä.. Vaikka olen rakastunut siihen vieteriin niin en ehkä näe lähellä kunnolla erästä joka ei tee itsestään niin suurta numeroa mutta on kyllä selvästi viestittänyt asioita.
      /naiselta

• Anonyymi

Mutta meillä tän kaivatun kanssa lähes telepaattinen yhteys ja näen hyvin tarkasti, hän ei pääse piiloon sitä kuka on ja totuuttaan. Hän on samanlainen mulle. Näkee kaiken. Tuntuu että hän olisi aina läsnä vaikka ei olisi. Vierellä.
        Ehkä ollaan sitten vain ystäviä jotka flirttailee ja katsoo rakastuneesti toisiaan. Välillä tulee kiinni ja vihjailee sitä sun tätä.
        Varmaan iloksi vaan?
        Enpä tiedä.. En oikeasti tiedä mikä on oman rakkaudentunteen sekoittamaa totuutta ja mikä oikeasti totta.
        Silmät näyttää kyllä asioita, mutta olen epäileväinen. En luota enää helposti miehiin, kun yksi M mies joskus töistä rikkoi mut täysin.

Tämä: 2025-05-20 13:55:53

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta meillä tän kaivatun kanssa lähes telepaattinen yhteys ja näen hyvin tarkasti, hän ei pääse piiloon sitä kuka on ja totuuttaan. Hän on samanlainen mulle. Näkee kaiken. Tuntuu että hän olisi aina läsnä vaikka ei olisi. Vierellä.
        Ehkä ollaan sitten vain ystäviä jotka flirttailee ja katsoo rakastuneesti toisiaan. Välillä tulee kiinni ja vihjailee sitä sun tätä.
        Varmaan iloksi vaan?
        Enpä tiedä.. En oikeasti tiedä mikä on oman rakkaudentunteen sekoittamaa totuutta ja mikä oikeasti totta.
        Silmät näyttää kyllä asioita, mutta olen epäileväinen. En luota enää helposti miehiin, kun yksi M mies joskus töistä rikkoi mut täysin.

Tämä: 2025-05-20 13:55:53

Eli taitaa haluta vaan pinppiä. 🤔 En tiedä. Minä kyllä olisin hänelle valmis heti, jo ajatus riittää.
        Mutta kun mulla siihen himoon sekoittuu aina rakkaus..
        En tunne järkyttävän suurta himoa jos en ole aidosti ihastunut/rakastunut.
        Sepä tässä nyt on. Miten selviän siitä, että tulee romanssi ja sitten se loppuu kun tarpeet on tyydytetty. 🫤

• Anonyymi

Kunhan et ole haksahtanut niihin maksullisiin deittisivustoihin. Ette koskaan tapaa? Häntä ei ole olemassakaan..

• Anonyymi

Kannattaa ottaa selvää, että ihan tieteellisesti todistettua. Mulla sama ja sitten jos soitan vaikka palovaroitinfirmaan, huoltomiehelle tai remppaukolle ja sanon että vasta klo 13 olen kotona. Vaikka olisinkin jo kotona hahaa
      ovatkin jo klo 12 koko sakki samaan aikaan pihalla odottelemassa. Eikä siinä vielä kaikki eivät meinaa lähteä. Tylsää Kaikk vääriä miehiä siitä josta tykkäisin ei tietoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      69
      3254
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1881
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1269
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      885
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34