Että useat miehet sortuvat manipulaatio taktiikoihin, väkivallan uhkaan, toisista miehistä juoruamisiin ja muihin psykologisiin manipulaatiotaktiikoihin, että saavat itselleen haluamansa naisen? No ei se paljoa sitten eroa siitä miten vaikka jotkut linnut tappelee oikeasta naarasta, luulin että ihmisten välinen kilpakosinta olisi silti edes vähän edistyksellisempää, mutta näköjään se on ihan samanlaista tappelua mitä luonnossakin, vain vähän edistyneimmillä tekniikoilla.
Onko se todella niin kilpailu niistä parhaista naisista on niin kovaa?
12
186
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa romanttiselta, joko mennään? 🥱
- Anonyymi
Missähän sinä palstasetä olet nähnyt väkivallalla uhkailua, psykologista manipulaatiota ja miehista sekä naisista juoruamista, muuta kuin omalta näppäimistöltä?
Tosielämässä, palstalla ja netissä. Se yleensä koitetaan piilottaa jotenkin, mutta minä olen terävä ja huomaan kaikki manipulaatiotaktiikat joita miehet käyttää arkielämässäkin.
- Anonyymi
Jeesus_ItseSaatana kirjoitti:
Tosielämässä, palstalla ja netissä. Se yleensä koitetaan piilottaa jotenkin, mutta minä olen terävä ja huomaan kaikki manipulaatiotaktiikat joita miehet käyttää arkielämässäkin.
Olet manipuloija itsekkin. Ei mene läpi🤷♀️
- Anonyymi
Sun ei pitäisi sekaantua asiaan josta et ymmärrä mitään. Kyllä ap on oikeilla jäljillä.
- Anonyymi
On varmaan en tiedä kun en ole välittän koko asiasta opin jo kauan si että ei ole olemassakaan naista jota en saisi pettämään joitain ongelma mitä mun kanssa parisuhteessa tulee jos ei osaa keskuatella asioista avoimesti ja rehellisesti miksi mä en ota niin sttressiä kelle nainen persettään jakaa ollessaan parisuhteessa mun kanssa
- Anonyymi
Sitä varten on olemassa sanonta, että kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa. Onneksi itse saan olla kaiken tuollaisen ulkopuolella.
- Anonyymi
Ei minua naista manipuloimalla saa. Vain omasta halustani ja tahdosta.
- Anonyymi
Apllä on paha olla. Mutta se on väärin että sitä pahaa oloa jakaa eteenpäin,niillekkin jotka ei sitä edes ansaitse.🤷♀️
- Anonyymi
Ei se ole useinkaan kovaa se kilpailu. On vain niitä joille on ominaista vääryydellä hankkia kaikki. Sama kuin minulla aikoja sitten kun ostin ensimmäisen auton, minin, niin sinne oli vaihdekepin juureen tungettu paperia iso tollo tilkkeeksi ja kun omistaja antoi ajonäytteen rehvakkaasti selosti miten kulkee aina vaan liikkuu kaikilla vaihteilla.
En huomannut että sen hurmiollisen esittelyn yksi osa oli pitää vaihdekeppiä paikallaan kolmosella. Se kun ei sitten pysynyt loppujen lopuksi päällä lainkaan :D :D - Anonyymi
Miehet miettii muita miehiä ihan liikaa.
Miehen pitää vain olla parempi vaihtoehto kuin se rauha elämässä, joka naisella on ilman miestä.- Anonyymi
Näin miehenä siis aikamiehenä lähes tulee pohdittua sen oman rauhan vaihtamista Rauhaan.....
vähän kuin laulun sanoin mitä tästä seuraa mitä tästä seuraa, toivotaan hyvää vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810