Mä näin tuolla maailmassa miehen, jolla oli samanlaiset housut. Perse ei ollut yhtä hyvä. Tuli ikävä.
Tuli ikävä.
20
226
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta persauksessa oli jotain tuttua kuitenkin naisia esittävä setä? Missä lie noussut ja laskenut, hyvä jos jollain joskus
- Anonyymi
Kukkuu, kukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkuu, kukkuu.
No miltä nyt tuntuu- kiukkua kitkan kuvittelusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miltä nyt tuntuu- kiukkua kitkan kuvittelusta?
Im just fucking tired of you.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I see we better hope stamina for other one then right you can feel like a fly on roof bro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I see we better hope stamina for other one then right you can feel like a fly on roof bro
Olen kaunis veljesi Nirvanasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So this have been your issue all the live long days right? So far it’s just s imagination
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So this have been your issue all the live long days right? So far it’s just s imagination
Töntten töntten, tiedän mitä olen nähnyt. Etkä sä voi juosta sitä karkuun loputtomiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaunis veljesi Nirvanasta.
Arvasin ettet katkeruudesta korventuen malta olla käyttämättä viimeistä korttiasi ässää hihasta. Se sinun velirakkausväite muuten keikautti veneesi lopulta, viimein tajusivat kaivella että hetkinen. Mitä lie loppuunajettua vasaraa käytit kuumana pottuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töntten töntten, tiedän mitä olen nähnyt. Etkä sä voi juosta sitä karkuun loputtomiin.
Ai sekä olet nyt sinä joka olet omin silmin nähnyt, mutta iso silmä ei? Ettet vaan olisi sen isukkisi johannes kostaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin ettet katkeruudesta korventuen malta olla käyttämättä viimeistä korttiasi ässää hihasta. Se sinun velirakkausväite muuten keikautti veneesi lopulta, viimein tajusivat kaivella että hetkinen. Mitä lie loppuunajettua vasaraa käytit kuumana pottuna
Nyt en enää ymmärrä. Kiitos ja moi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sekä olet nyt sinä joka olet omin silmin nähnyt, mutta iso silmä ei? Ettet vaan olisi sen isukkisi johannes kostaja?
Ja se oli muuten se joka yössä hillui työssä, sehän ny on selvä asia monelle jolla on muuta kuin suosimpukan kyky ajatella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet oman isäsi ukki. Ja by the way Johannes Kostaja on sentään hottis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se oli muuten se joka yössä hillui työssä, sehän ny on selvä asia monelle jolla on muuta kuin suosimpukan kyky ajatella.
Aina vaan sattui olemaan paikalla, vähintään kaksi kertaa, eikö? Näin sanoo ristallipallo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä luulet montako kuorolaista laulaa näitä opetettuja säkeitä sä jäät vielä kiinni. Pitääpä seurata treenejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä luulet montako kuorolaista laulaa näitä opetettuja säkeitä sä jäät vielä kiinni. Pitääpä seurata treenejä
En ymmärrä enää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä enää mitään.
Jaksamisia palstaäijä tai ehkä sinä joku muu yhtä paljon ns päivän sanasta vaivaa näkevä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä enää mitään.
Ihan seKopäistä.
- Anonyymi
No voi voi perse on siitä jännä en sen koko vaihtelee melko laajalti sen mukaan kui syö tai treenaa vai liikkuuko ollenkaan vaiko eikö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013