Tuli ikävä.

Anonyymi-ap

Mä näin tuolla maailmassa miehen, jolla oli samanlaiset housut. Perse ei ollut yhtä hyvä. Tuli ikävä.

20

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta persauksessa oli jotain tuttua kuitenkin naisia esittävä setä? Missä lie noussut ja laskenut, hyvä jos jollain joskus

• Anonyymi

Kukkuu, kukkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkuu, kukkuu.

No miltä nyt tuntuu- kiukkua kitkan kuvittelusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miltä nyt tuntuu- kiukkua kitkan kuvittelusta?

Im just fucking tired of you.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I see we better hope stamina for other one then right you can feel like a fly on roof bro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I see we better hope stamina for other one then right you can feel like a fly on roof bro

Olen kaunis veljesi Nirvanasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So this have been your issue all the live long days right? So far it’s just s imagination

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So this have been your issue all the live long days right? So far it’s just s imagination

Töntten töntten, tiedän mitä olen nähnyt. Etkä sä voi juosta sitä karkuun loputtomiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kaunis veljesi Nirvanasta.

Arvasin ettet katkeruudesta korventuen malta olla käyttämättä viimeistä korttiasi ässää hihasta. Se sinun velirakkausväite muuten keikautti veneesi lopulta, viimein tajusivat kaivella että hetkinen. Mitä lie loppuunajettua vasaraa käytit kuumana pottuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töntten töntten, tiedän mitä olen nähnyt. Etkä sä voi juosta sitä karkuun loputtomiin.

Ai sekä olet nyt sinä joka olet omin silmin nähnyt, mutta iso silmä ei? Ettet vaan olisi sen isukkisi johannes kostaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin ettet katkeruudesta korventuen malta olla käyttämättä viimeistä korttiasi ässää hihasta. Se sinun velirakkausväite muuten keikautti veneesi lopulta, viimein tajusivat kaivella että hetkinen. Mitä lie loppuunajettua vasaraa käytit kuumana pottuna

Nyt en enää ymmärrä. Kiitos ja moi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sekä olet nyt sinä joka olet omin silmin nähnyt, mutta iso silmä ei? Ettet vaan olisi sen isukkisi johannes kostaja?

Ja se oli muuten se joka yössä hillui työssä, sehän ny on selvä asia monelle jolla on muuta kuin suosimpukan kyky ajatella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet oman isäsi ukki. Ja by the way Johannes Kostaja on sentään hottis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se oli muuten se joka yössä hillui työssä, sehän ny on selvä asia monelle jolla on muuta kuin suosimpukan kyky ajatella.

Aina vaan sattui olemaan paikalla, vähintään kaksi kertaa, eikö? Näin sanoo ristallipallo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä luulet montako kuorolaista laulaa näitä opetettuja säkeitä sä jäät vielä kiinni. Pitääpä seurata treenejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä luulet montako kuorolaista laulaa näitä opetettuja säkeitä sä jäät vielä kiinni. Pitääpä seurata treenejä

En ymmärrä enää mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä enää mitään.

Jaksamisia palstaäijä tai ehkä sinä joku muu yhtä paljon ns päivän sanasta vaivaa näkevä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä enää mitään.

Ihan seKopäistä.

• Anonyymi

No voi voi perse on siitä jännä en sen koko vaihtelee melko laajalti sen mukaan kui syö tai treenaa vai liikkuuko ollenkaan vaiko eikö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4827
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2198
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1832
    4. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      35
      1567
    5. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1391
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      22
      1391
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1126
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      319
      1120
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe