Voiko naista vastaan nostaa syytteen jos nainen katsoo minua pidempään ja hänen kasvot ja kaula punoittaa ja hänen katseensa käy ilmiselvästi minun etumuksessani.
Voinko nostaa syytteen seks.ahdistelusta/-vihjailusta.
Syyte naiselle
8
152
Vastaukset
- Anonyymi
Joo , Muskin yks nainen katto ja irvisti kuin purra . Hyväet sydäriä en saanu .
- Anonyymi
Ihmetteli varmaan kuka äijärahjus vielä kuuluu rappareihin ja käyttää essua.
- Anonyymi
Thaikkujen kanssa voi jo nostaa tuossa vaiheessa syytteen tulevasta rahallisesta hyväksikäytöstä...
- Anonyymi
Pirkanmaan kouluterroristille olisi voinut olla hyötyä vinoviiva hyväksikäyttäjistä niin olisi jättänyt Suomalaiset nuoret rauhaan..
- Anonyymi
Voit nostaa, mutta hävitä.
- Anonyymi
Seksuaalista häirintää tuollainen naisilta. Ei muuta kun käräjille. Voi sanoa että häirinnän vuoksi ei uskalla enää kaupassa löydä ja menettänyt yöunet ja into tumputtamiseen kadonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalista häirintää tuollainen naisilta. Ei muuta kun käräjille. Voi sanoa että häirinnän vuoksi ei uskalla enää kaupassa löydä ja menettänyt yöunet ja into tumputtamiseen kadonnut.
Sittenhän teitä on koko loosillinen. Tumputtakaa toisianne ja kosketelkaa. Muistakaa jalat suorakulmassa ja harppi auki.
- Anonyymi
Jos kyseessä olisi toisin päin eli olisi mies joka ilmiselvästi kiihottunut ja katselee naista ja varsinkin naisen eroottisia alueita niin nainen jos nostaa syytteen niin äijä on ns. kusessa.
Toisin päin tämä juttu ei ehkä toimikaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684148Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363562Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251481Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069