Taisit huomata mut, mietin miltä näytät parran kanssa lähempää. En uskalla lähestyä sua, pelkään että olet vihainen mulle. Tule sinä vuorostasi tänne olen täällä melkein iltaan asti, paikan nimessä on mun nimikirjaimet, tuletko?
Sun takia poikkesin!
Anonyymi-ap
3
206
Vastaukset
- Anonyymi
E ei kiinnosta ja parta ei vie tähänkään ikään kasva kunnol et sitä on ihan turha mun olettaa kasvattavan
- Anonyymi
Et sitten tainnut olla hän, hänellä oli enemmän partaa kun olin nähnyt. Vai olitko? En saa muutakaan vastausta. Nyt jumitan siinä että halusiko hän viimeksi puhua mun kanssa, kun en uskonut sitä silloin todeksi, mutta oliko se niin ja mitä asiaa? ...
- Anonyymi
Miksi olisi vihainen? Onko tapana käyttäytyä niin, että ympärillä olevat ihmiset vihastuvat sinusta?
Ihmettelen vain sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810