OP ei ole pystynyt välittämään KEVAn maksamia eläkkeitä muiden pankkien tileille, vaikka on KEVAn välittäjäpankki!
Tuhannet eläkkeensaajat odottavat eläkkeitään joiden piti olla tilillä jo aamulla, eikä ollut ensimmäinen kerta!
Voisi KEVA vaihtaa vähän luotettavampaan välittäjäpankkiin, OP ei eläkeläisille aiheuttamastaan harmista välitä tuon taivaallista.
Osuuspankki on p.skapankki...
25
252
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhea tilanne, ei ole päässyt ostamaan viinaa pariin tuntiin kun eläkeet ei olleet tilillä 0900. TÄMÄ ON KAUHEA TILANNE KRAPULA PAINAA PÄÄLLE JA PAIKAT JO TÄRISEE!
- Anonyymi
Käy pöllii purkki sinolia, se jeesaa pahimpiin oireisiin kunnes eläkeet tupsahtaa tilille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy pöllii purkki sinolia, se jeesaa pahimpiin oireisiin kunnes eläkeet tupsahtaa tilille.
Käykö mennen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö mennen?
Kolina on hyvää, jää raikas maku suuhun.
- Anonyymi
Köyhät on luusereita joille on pakko antaa pankkitili mutta älkää palvelua odottako
- Anonyymi
Palkka- ja eläketiliasiakkaat tuovat vain hiekkaa pankin lattialle...
- Anonyymi
Mielestäni kaikkia eläkkeitä voisi leikata n 90% ja siirtää säästyneet rahat työttömyysturvaan ja sossutukiin!
- Anonyymi
Veli todistaa väkevästi! ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli todistaa väkevästi! ☝️
Todella väkevästi! Ilman muuta työteliäiltä ja ahkerilta jotka ovat palkkansa ja eläkkeensä tienanneet ja veronsa maksaneet, pitää ilman muuta ottaa kaikki pois ja antaa ne tyhmille, laiskoille työnvälttelijä pummeille, jotka ei ole koskaan saaneet aikaan muuta kuin kakkaa ja silloin tällöin oksennuksen. Olen ehtottomasti samaa mieltä!
- Anonyymi
Minäkin vaihdoin pankkia vuosi sitten, ollessani OP: n asiakas 30- vuotta. Tällä hetkellä ei ole muuta valittamista kuin, olisinpa ollut järkevä ja tehnyt sen aiemmin ☝️
- Anonyymi
Roskapankki on paras!
- Anonyymi
Kauppalehti teki juuri tutkimuksen, mikä pankki on paras. Tämä vertailu on tietenkin tehty siltä kantilta, mikä tekee parasta tulosta, eli rahastaa eniten asiakkaitaan. OP eri puolilla Suomea oli kärjessä.
- Anonyymi
Pinppini on pankkini 👩🦰
- Anonyymi
Rantala Osuupankki haarakonttori (levällään)
- Anonyymi
Haluaisin tehdä pankkiisi talletuksen 🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tehdä pankkiisi talletuksen 🙋♂️
Lämpimästi tervetuloa pankki aukeaa aamulla heti klo 8.00👩🦱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teen pikapanon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teen pikapanon
Muistakaa ottaa vuoronumero 👩🦱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.Pankin aulassa voi täytellä panoja varmaankin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837