Olen ensimmäistä kertaa elämässäni katsellut myös ns. kevyempää eli seksiseuraa, ja olen hämmentynyt kun niin monet naiset jotka sitä innoissaan hakevat eivät sitten lopulta kuitenkaan uskalla edes tavata (vaikka olisi jo sovittu tapaaminen heidän aloitteestaan ym).
Ihmettelin asiaa kaverilleni joka sanoi, että hänellä on ihan samanlaisia kokemuksia joita on ihmetellyt. Ei siis johdu minusta (enkä keksi, että miten johtuisi).
Jokainen saa tietysti muuttaa mielensä ym, siitä ei ole kyse, ihmettelen vaan että miksi nämä naiset hakevat netissä seksiseuraa, itse tulevat ehdottelemaan sitä, kysyvät tapaamaan ym, ja sitten kuitenkaan eivät uskalla tulla edes paikalle (vaikka sitten ihan platonisestikaan)?
Mistä löytäisi kevyempää seuraa, joka ei olisi niin arkaa?
Ihmetyttää..
8
490
Vastaukset
- Anonyymi
Ja naisten välisestä tosiaan kyse siis, koska lesbopalsta :)
- Anonyymi
Kannattaako moiseen moraalittomuuteen pyrkimällä oikein pyrkiä.
- Anonyymi
En minä mitenkään pyrkimällä pyri mihinkään, ja onnistuu kyllä ihan ilman sellaisiakin :D Seksin harrastamisessa molempien omasta tahdosta ei ole millään lailla mitenkään moraalitonta. Minne lie kivikaudelle oletkaan jumiutunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mitenkään pyrkimällä pyri mihinkään, ja onnistuu kyllä ihan ilman sellaisiakin :D Seksin harrastamisessa molempien omasta tahdosta ei ole millään lailla mitenkään moraalitonta. Minne lie kivikaudelle oletkaan jumiutunut.
Itse olet näköjään jumiutunut siihen toiseen sodoman ja gomorran kauteen joka vallitsee vähän ennen Jeesuksen toista tulemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet näköjään jumiutunut siihen toiseen sodoman ja gomorran kauteen joka vallitsee vähän ennen Jeesuksen toista tulemista.
Kommentista päätellen olet uskovainen. Huolettaako esim. lestadiolaisten keskuudessa olevat pedofiilit yhtään?? Ei ne ainakaan Päivi Räsästä huoleta. En ole kuullut, että tuomitsisi heitä.
- Anonyymi
Samaan törmännyt, hämmentävää. Olen jotenkin ajatellut että aikuiset tietäisivät , mitä ovat haluamassa, tuntisivat itsensä. Usein kuitekin kirjoittelua jo hetkenverran, joten ei ole kyse mistään impulsiivisesta toiminnasta. Mutta ehkä monille riittää pelkästään se fantasia 🙂.. ja on liikaa jos toiveella on mahdollisuus toteutua. Sitten peräännytään..
- Anonyymi
Nykyaikana ei voi tietää, vaikka siellä vastassa olisikin mies. Liika varovaisuus ei ole pahasta. Tapaaminen aluksi jossakin julkisella paikalla.
- Anonyymi
Oli kyllä ajanhukkaa, kun yritin samaa. En tiedä, olivatko sitten jotain "queer naisia" (= miehiä pelkääviä heteroita, mahdottoman ujoja, bicurious tai mieskeskeisiä) etteivät halunneet kuin "kirjekaverin" ja jonkun jolle avautua. Ei kiitos :D En yritä edes enää, ja sanon tän kivannäköisenä nättinä naisena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854