Ihmetyttää..

Anonyymi-ap

Olen ensimmäistä kertaa elämässäni katsellut myös ns. kevyempää eli seksiseuraa, ja olen hämmentynyt kun niin monet naiset jotka sitä innoissaan hakevat eivät sitten lopulta kuitenkaan uskalla edes tavata (vaikka olisi jo sovittu tapaaminen heidän aloitteestaan ym).

Ihmettelin asiaa kaverilleni joka sanoi, että hänellä on ihan samanlaisia kokemuksia joita on ihmetellyt. Ei siis johdu minusta (enkä keksi, että miten johtuisi).

Jokainen saa tietysti muuttaa mielensä ym, siitä ei ole kyse, ihmettelen vaan että miksi nämä naiset hakevat netissä seksiseuraa, itse tulevat ehdottelemaan sitä, kysyvät tapaamaan ym, ja sitten kuitenkaan eivät uskalla tulla edes paikalle (vaikka sitten ihan platonisestikaan)?

Mistä löytäisi kevyempää seuraa, joka ei olisi niin arkaa?

23

1269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja naisten välisestä tosiaan kyse siis, koska lesbopalsta :)

• Anonyymi

Kannattaako moiseen moraalittomuuteen pyrkimällä oikein pyrkiä.

• Anonyymi

En minä mitenkään pyrkimällä pyri mihinkään, ja onnistuu kyllä ihan ilman sellaisiakin :D Seksin harrastamisessa molempien omasta tahdosta ei ole millään lailla mitenkään moraalitonta. Minne lie kivikaudelle oletkaan jumiutunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä mitenkään pyrkimällä pyri mihinkään, ja onnistuu kyllä ihan ilman sellaisiakin :D Seksin harrastamisessa molempien omasta tahdosta ei ole millään lailla mitenkään moraalitonta. Minne lie kivikaudelle oletkaan jumiutunut.

Itse olet näköjään jumiutunut siihen toiseen sodoman ja gomorran kauteen joka vallitsee vähän ennen Jeesuksen toista tulemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet näköjään jumiutunut siihen toiseen sodoman ja gomorran kauteen joka vallitsee vähän ennen Jeesuksen toista tulemista.

Kommentista päätellen olet uskovainen. Huolettaako esim. lestadiolaisten keskuudessa olevat pedofiilit yhtään?? Ei ne ainakaan Päivi Räsästä huoleta. En ole kuullut, että tuomitsisi heitä.

• Anonyymi

Samaan törmännyt, hämmentävää. Olen jotenkin ajatellut että aikuiset tietäisivät , mitä ovat haluamassa, tuntisivat itsensä. Usein kuitekin kirjoittelua jo hetkenverran, joten ei ole kyse mistään impulsiivisesta toiminnasta. Mutta ehkä monille riittää pelkästään se fantasia 🙂.. ja on liikaa jos toiveella on mahdollisuus toteutua. Sitten peräännytään..

• Anonyymi

Jep, luulisi aikuisten ihmisten tietävän itsestään sen verran edes :D Jos hakee vaan jotain fantasia-kirjekaveria eikä oikeasti uskalla tavata edes, niin miksi ihmeessä tuhlata toisen aikaa väittämällä jotain muuta? Pidän noita jotenkin tosi säälittävinä :D Ei millään pahalla ketään kohtaan mutta ihmetys suuri tosiaan..

• Anonyymi

Nykyaikana ei voi tietää, vaikka siellä vastassa olisikin mies. Liika varovaisuus ei ole pahasta. Tapaaminen aluksi jossakin julkisella paikalla.

• Anonyymi

Julkisella paikalla sitä oltaisiin tavattukin, mutta kun ei nää ole uskaltaneet paikalle :D

• Anonyymi

Oli kyllä ajanhukkaa, kun yritin samaa. En tiedä, olivatko sitten jotain "queer naisia" (= miehiä pelkääviä heteroita, mahdottoman ujoja, bicurious tai mieskeskeisiä) etteivät halunneet kuin "kirjekaverin" ja jonkun jolle avautua. Ei kiitos :D En yritä edes enää, ja sanon tän kivannäköisenä nättinä naisena.

• Anonyymi

Syitä on varmaan niin monia. Ehkä heille riittää vain pelkkä unelmointi ja käytännön taso on jo liikaa.

• Anonyymi

Miksi sitten väittää toiselle haluavansa nimenomaan sitä käytäntöä , kysellä ja sopis tapaamista ym ym..?
        Miksei sitten kertoa reilusti haluavansa vaan jotain unelmointikaveria jos niin? Säästyisi aika ja vaiva niillä jotka ei oo pupu pöksyssä :D

• Anonyymi

Hautausmaalta😜🤪

• Anonyymi

Paitsi vedättäjiä, niin oon löytäny suoraisesti kiukuttelevia naisia, joiden asenne tihkuu viesteistä jo läpi. No, minä en heitä sitten halua tavata.
      Kolmas ryhmä polyt ja miehen luvalla liikkeellä olevat, mikä ei ole omaan makuun myöskään. En halua kuulla miehistä, niin ymmärtäväisestä poikkiksesta, heidän elämästään ja naisen geneeristä bii-vaikeilua ja -vaihetta. Plus tautien levitys riski miesten kanssa seurustelevilla avoimessa olevilla voi olla ihan omaa luokkaansa.

Hyviä vaihtoehtoja saa etsiä, jos on kriteereitä ulkoisestikin (nätti ja normaalipainossa , siisti ulkonäkö, esimerkiksi), fiksusti käyttäytyvä tms. Eli ei juuri ole sen arvoista.

• Eiks sieltä Tinteristä löydä. Näin oon joidenkin puheista ymmärtänyt että erityisesti sieltä. Omaa kokemusta ei tuosta ole koska ei semmonen seura pelkälleen kiinnosta, eikä ehkä kiinnostas munkaan seura vaikka hölmönä kokeilis.

• Anonyymi

Miksi kihnuttaa se hetken korahdus jonkun kanssa, kun masturbaatio on keksitty? Miksei voisi vaikka vain rupatella ihmisten kanssa.

• Anonyymi

niinpä. miksi hiihtää kun voi ihan hyvin kävellä myös. tai käydä uimassa jos suihku pelittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinpä. miksi hiihtää kun voi ihan hyvin kävellä myös. tai käydä uimassa jos suihku pelittää

Joo samaa mieltä tää säälittävä seksinvonkaaja vois nyt mennä vaikka sen aiheen palstalle jatkamaan tätä

• Anonyymi

Rupattelu ihmisten kanssa mielestäsi sulkee seksin pois jotenkin? :D Tai olisivat muka jotenkin sama asia? :D Jos itsellesi seksi on "hetken korahdus" ym niin et selkeästi oikeasta hyvästä seksistä tiedä mitään, sinuna olisin siis hiljaa nolaamatta itseäsi :) Masturbaatiotakaan ei laske pois, vaikka itse vaan masturboisit seksin sijasta niin suurin osa ei :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo samaa mieltä tää säälittävä seksinvonkaaja vois nyt mennä vaikka sen aiheen palstalle jatkamaan tätä

Taidat olla yksi noista perääntyjistä, kun noin tunteisiin menee :D Kuka täällä muka on vongannut mitään? :D Kuten ap:kin sanoi, niin nää perääntyjät itse tulevat ehdottelemaan ym. Ihan rauhassa minäkin ne perääntyjät jätän perääntymään, eipä sellaisen kanssa mitään hyvää seksiä olisikaan, tai mitään muutakaan hyvää. Seksissä molempien tahdosta ei myöskään ole mitään "vonkaamista", ja (lähes) kaikki ihmiset harrastavat sitä . Harrastaisit sinäkin niin et olisi noin äreänä :) Lesbo-palsta on aivan oikea "aiheen palsta" tälle aiheelle. Sinua suosittelisin katsomaan sitten vaan jotain selibaatti-palstoja jos itsellesi on noin tabu :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juuh ja viininkittaajille myös tiedoksi että s-kaupasta löytyy viinirypäleitä 👍 joita lupsutella suussa kun aika käy tturhan pitkäksi

• Anonyymi

Jos ne on jotain keskenkasvusia parikymppisiä ketkä tuollaista tekee tai sit ne testaa jotain että lähtisikö joku lesbo matkaan eikä ole tarkoituksenakaan harrastaa seksiä.

• Anonyymi

Voivat olla myös jänistäjiä joilla on jotain omia komplekseja ja estoisuuksia joita sitten yritetään voittaa sillä että hakemalla haetaan sitä jännäseuraa vaikkei siitä tulisikaan mitään lopulta (ujostavat ensimmäistä kertaansa? tai sitten jotain muuta monimutkaisempaa mitä voi olla vaikea arvata kun ei tunne). Sekin on mahdollista, että on naisia joita se seksi kiinnostaa mutta pelottaa myös että entä jos tulee petkutetuksi, ryöstetyksi tai pahempaakin. Netinhän kautta ei aina voi olla 100% varma, ja joillakin ei vaan kantti kestä pelata sitä uhkapeliä loppuun (vaikka toki voisi kuvitella että ei se NIIN vaarallista ole tavata ketään netistä).

Ehkä olen naiivi, mutta en haluaisi tulkita maailmaa ja muita ihmisiä niin kauhean kyynisesti. Ihmisillä on ne omat juttunsa mikä sitten näyttää hölmöilyltä meidän muiden silmään kun suunnitelmat peruuntuu ja aikaa tuhlataan. Harmillinen ilmiö, ihan sama mistä johtuu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      18
      2552
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      208
      1899
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1579
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1511
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1436
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      198
      1289
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1216
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1105
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1005
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      136
      878
    Aihe