Lehti itse ilmoittaa, jos pitää hiiren oik. painiketta pohjassa videon kohdalla, se pysähtyy. Oikein.
Mutta jos vetää samalla hiiren kursorin pois kokonaan videokuvasta joko ylä- tai alapuolelta , se pysyy sillä tavallakin pysäytettynä, ilman että tarvitsee painaa koko ajan.
Takaisin vienti pitää tehdä myös joko ylä- tai alakautta ja napsauttaa videota.
Jotta tämmöinen keksintö. Ei tarvitse taputtaa....
Iltalehden pikkuvideoiden pysäytys?
5
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kummallinen lehti, jos sisältää videoita? Ei lehdissä kuulu olla ainoaakaan videota.
- Anonyymi
Sen verran korjaan, jotta hiiren kursorin voi viedä takaisin mistä kohdasta tahansa. Ensin se nytti siltä, että se siirtäisi koko videota mukanaan, mutta eihän siinä niin käykään, sama video vain siirtyy ilmestyäkseen kuitenkin tilalle.
- Anonyymi
Helpointahan se on pysäyttää painamalla välilyöntipainiketta (se leveä painike alhaalla)
- Anonyymi
Ei toimi minun vehkeessä?
- Anonyymi
Parempi kun estää pyörimisen kokonaan klikkaamatta, ainakin FF toimii Video Autoplay Blocker.
Mutta miten saisi estettyä sen popup playerin kun kelaa sivua alaspäin, jotkut lisäosat estää, mutta estävät myös kuvien katsomisen isona tai muota ongelmia. Tai miten saisi siirrettyä sen popupin sivuun. Siirsin tekstit keskelle näyttöä, mutta popup video ei siirry, joutuu sulkemaan joka kerran, IS siirtyi videokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082386
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401819