Minne ne on hävinnyt kun eipä näy kuin ykx tai ei sitäkään
M o p o a u t o t
14
294
Vastaukset
- Anonyymi
Rahat on loppu ja itkettää 😂
- Anonyymi
PERSUt vei bensarahat🌈💦💦💦
- Anonyymi
Mixet säästänny tae työntännä piilohon tae kivhenkolohon
- Anonyymi
Tai Cepu ja muut vasuripuolueet antoi rahat Afrikkaan ja Palestiinaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mixet säästänny tae työntännä piilohon tae kivhenkolohon
Missäs kivenkolossa sinä rahasi säilytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs kivenkolossa sinä rahasi säilytät?
Eihän se mikään piilokolo olis jos sen paljastaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Cepu ja muut vasuripuolueet antoi rahat Afrikkaan ja Palestiinaan
Kepu ja muut vassaripuolueet ovat oppositiossa, eivät anna rahaa yhtään minnekkään, rahojen jakamisen suorittaa nyt Orpon hallitus, ovat muuten erittäin lahjakkaita lahjoittajia, sillä osa persuista ei ole vieläkään tajunnut miten suomalaisten rahoja juoksutetaan ulkomaille urakkatahdilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se mikään piilokolo olis jos sen paljastaisin
Vain rikolliset piilottelevat rahoja kivenkoloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain rikolliset piilottelevat rahoja kivenkoloihin.
Aijaa sää tiedät tuon ja nyt kerroit sen
- Anonyymi
Rasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu ja muut vassaripuolueet ovat oppositiossa, eivät anna rahaa yhtään minnekkään, rahojen jakamisen suorittaa nyt Orpon hallitus, ovat muuten erittäin lahjakkaita lahjoittajia, sillä osa persuista ei ole vieläkään tajunnut miten suomalaisten rahoja juoksutetaan ulkomaille urakkatahdilla.
Oliko miten edellisessä hallituksessa tampio
- Anonyymi
HäpyJärvellä on määrärahat aina yhtä loppu, mut auta armias kun on tyhmyyteen laadittu suunnitelma silloin löytyy millä mällätä.
- Anonyymi
Rahat on silti loppu ja yhäpyhä silti itkettää 😂
- Anonyymi
Mopoato on oiva ajoneuvo liikkua harrastuksiin,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023