Katsoin juuri Korpimuijan uusimman videon missä hän perusti kasvimaata, lämmitti ja kävi saunassa sekä vastaili katsojien kysymyksiin. Nyt on sekä hyviä että huonoja uutisia:
1) Ensin ne hyvät eli Korpimuija tulee koirien kanssa Rautavaaralle Erämessuille tapaamaan katsojiaan ja myymään tuotteitaan.
2) Huonot uutiset: Korpimuija on löytänyt MIEHEN!
No voi voi ja voi!
10
440
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on hyvä uutinen,kun mies on löytynyt!
- Anonyymi
Siinäpä olisi ollut Mehta Manille sopiva muija. Ella Kannisen ohella tietenkin.
- Anonyymi
Metsäkartano on mahtava paikka, siellä on ollut aikoinaan iso tukkikämppä! Olen nauttinut siellä ravintolassa todella maistuvan ruoka-annoksen 25 v sitten.
- Anonyymi
Jo sana metsä aiheuttaa kylmät väreet selkäpiihin.
Kartanot ovat mäkien päällä järvien rannoilla viljavat vainiot ympärillä, kartanot eivät ole metsässä.
Metsässä ihmisen mieli juroutuu, muuttuu synkäksi ja alkaa vatvomaan joutavuuksia.
Mäkien päällä valossa ihmismieli kirkastuu ja puhdistuu kun näkee ympärillä eläviä ihmisiä, ihmisten kanssa keskustellessa ja eläessä ihmisestä kasvaa hyvä ihminen.
Metsässä ihminen muuttuu elukaksi, pälyilee vain ympärilleen ja on aina joko pakenemassa tai hyökkäämässä päälle.- Anonyymi
Sinähän sen tiedät.
- Anonyymi
Onkohan oimein kunnon mies? Ettei olisi vaan semmone ketku niinkuin tuo metsäman joka huutaa karvapillua ja suistohuoraa.
- Anonyymi
Pääasia ettei ole kateellinen. Se myrkyttää ympäristön hetkessä niin kuin tälläkin palstalla on selkeästi havaittavissa
- Anonyymi
Tämä muija on yksi suurimmista feikeistä , mihin juutuupi maailmaassa törmää.
- Anonyymi
Suurin feikki on kuitenkin tuo turamummo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin feikki on kuitenkin tuo turamummo!
No eikä ole
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828