Suomessa on nyt vuosikymmeniin huonoin hallitus. Työttömyys jatkaa kasvuaan ja
talous on kuralla. Kolmevuotta sitten nykyhallitus puolueet räkyttivät Marinin hallituksen surkeaksi, mutta nyt kun itse ovat vallassa meno jatkuu vieläkin huonommin. Hallitus ei ole uskaltanut puuttua yritystukiin, vaan on ehkä lisännyt
niitä, esim. verohelpotuksilla. Nyt lentoliikenteen tukiaisia jatkettiin vuosilla.
Urpolainen hallitus ei uskalla puuttua puoluetukiaisiin, vaikka se pitäs olla samanlaista kuin muukin yhdistys elämä. Ne jotka puolueita tarvitsee, ne myös
maksaa. Tämä sama pitäs olla Hyvinvointialueilla, ei tukiaisia, vaan kokouspalkkiot
sais riittää.
Orpon hallitus
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Paras hallitus ikinä!
- Anonyymi
Just, edellinen aiheutti meille taakan sote ja jättivelan jota maksetaan pitkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just, edellinen aiheutti meille taakan sote ja jättivelan jota maksetaan pitkään
Kepusta asianhoitaja joka jakoi velkaa kuka vain älysi pyytää. Saarikko, Tuppurainen ja Marin siinä meillä oli tunarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepusta asianhoitaja joka jakoi velkaa kuka vain älysi pyytää. Saarikko, Tuppurainen ja Marin siinä meillä oli tunarit.
Näitä äänestävät on harhautettu, eivät ymmärrä mihin kurimukseen ollaan menossa
- Anonyymi
SAK ja muut oppositiot tekevät parhaansa ettei Suomen taolus lähde nousuun.
- Anonyymi
Ei se niin huono ole kuin oli Marinin hallitus.
- Anonyymi
Paljonpa se auttaa menneiden hallitusten tekemisien kaivelu aina kolmanteen sukupolveen saakka.Tähän on tultu.Orpon hallitus jakaa kylmästi kansaa kahteen leiriin,siellä on sydämen paikalla kivi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175