Suomi24Helsinki / puukotus Pirkkalan koulussa ja Jutta Larm

Anonyymi-ap

En tiedä mistä kyseinen keskustelun aloittaja oli saanut sekoitettu
Jutta Larmin Pirkkalan koulun puukotukseen. "larm larm puukot heiluu
fitnessin tahtiin." (Koska Larmit asuvat Pirkkalassa).Keskustelu siirtyy sitten Jutta Lamrmin entisen miehen (Jussila) kohtaloon-keskustelijat alkavat ilkeästi vihjailla Jussilan kuolemalla; niin nopeasti piti mennä uusiin naimisiin-(ja kuka sai rahat talosta?) erota-taas uusiin naimsiin. Nimi vaihtunut jo kuinka monta kertaa, nyt on sitten jokin tuulesta temmattu sukunimi kummallakin. Miksi Jutta lähti kauppaan, kun Jussila hinasi lapsia veneellä niisä uimarenkaissa, kyllä kai jonkun täytyy silloin jäädä rannalle? Miksi Jutta ei sukeltanut heti, ei vaan piti uida vasta rannalle?
On joka välissä itkemässä niitä v..n krokotiilin kyyneliään, kun Jussilan kuolema tulee puheeksi.
Ura alkoi 1999 jostakin Miss Calaxy Europe kilpailusta. Yleisö buuasi italialaiselle kilpailjalle. Jutan bikinien yläosa ei istunut kunnolla vaan paljasti rintojen alaosan!
Laskelmoitia, että saa rikkaan liikemiehen, joka oli saanut lastensa huoltajuuden
kun Jussila oli heivannut heidän äitinsä Jutan takia. Oli poliisinakin jossain vaiheessa.
En ymmärrä, mitä ihmiset oikein näkevät tässä ihmisessä. Minulle. aina kun Jutta
Larm on jossain, nousee suuremmaksi tunteeksi syvä vastenmielisyys.

3

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on joku sekopää, joka on samaa spämmiä laittanut ties kuinka monelle palstalle

• Anonyymi

Mutta sai aikaan hyvän aasinsillan tuohon kyseiseen naiseen. Itse lisäsin myöhemmin
        tuon Larmien kotipaikan, koska pitihän wikipediaa tutkia. Jutta larm on varmasti
        läheisilleen ihmisenä arvokas ja tärkeä, mutta olen todella hyyvilläni, ettei tarvii
        olla mokoman turhakkeen kanssa missään tekemisissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      602
      2732
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1436
    3. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      106
      1434
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1370
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1246
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      111
      1208
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1014
    8. 80
      944
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      930
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      871
    Aihe