Olen aivan liian varovainen siihen, siksi puhuisin mieluiten sinulle suoraan, silloin tietäisin että se olisi vain meidän välistä, ja luotan sinuun. Välillä tosiaan aliarvioit mun emotionaalista tasoa, olen hyvin tunteikas ja rikkinäinen, todella lojaali, rakastava, mutta oireilen ja ilkeilen kun koen itseni uhatuksi, koen että minua kohtaan hyökätään ja pahimpia epävarmuuksiani käytetään minua vastaan, saatan vaikuttaa todella narsistiselta ja ilkeältä ihmiselle , joka on nähnyt minusta vain suojamaskit, koska ne ei ole lähelläkään sitä todellista aitoa minää, vain narsistisia suojia, ikään kuin "aikuinen" joka suojelee pientä haavoitettua pikkupoikaa, se puoli minussa kehittyi pelkästään suojaamaan itseäni kaikelta pahuudelta, jota kohtasin.
Tiedäthän nainen ,että olisi joskus vapauttavaa ja ihanaa jos voisin olla täysin oma itseni. Minun ei tarvitsisi puolustautua ja todistaa itseäni, olen jo kirjoittanut sydämestäni sinulle täällä, enkä ala enää egoistiseen sotaan tai käytä mitään muuta manipulointikeinoja, vaan asetan itseni haavoittuvaiseen tilaan sinun vuoksi.
Mutta musta, että se puoli minusta, särkyy todella herkästi. Näytän sinulle heikon puoleni, annan anteeksi kaiken, sillä olen ollut itse mahdoton, mutta älä satuta, jos satutat ja haavoitat niin murenen, ja ne suojat nousee taas ylle, pahaa en sinulle halua, mutta se kun päästää toisen niin lähelleen ja tulee vain miekasta sydämeen, sattuu.
Hurt people hurt, ja tiedät että kaikki myrkyllinen käytökseni johtuu siitä uskomattomasta määrästä tuskaa. En halua olla myrkyllinen kumppani sinulle, vaan terveellinen ja tiedän, että pystyn siihen, epävakaasta huolimatta, mutta älä ole kohtuuton, vaan anna minun olla oma itseni.
On traumoja joiden takia en voi luottaa ihmisiin, kuten sinullakin, en minäkään pidä ilkeistä ihmisistä, mutta etenkin kun tiedän niin varmasti jo ,että et ole sellainen, niin älä esitäkkään sellaista, en tule ikinä satuttamaan sinua, olet ihminen jolle haluan pelkkää hyvää ja jota todella haluan varjella, koska olet niin herkkä ja rikottu.
Jos alat kiukuttelemaan ja ilkeilemään mulle, niin annan sulle kiltteyttä vastineeksi. Olen saanut monen suojat murrettua olemalla vain kiltti ja ymmärtäväinen, ei tarvitse pelätä että satuttaisin sinua, olet kultainen sydän, huomasin sen sinusta jo aikoja sitten.
En myöskään manipuloi sinua, pidän persoonastasi ihan aidosti. Se tulee luonnostaan ja sydämestä, silloin se myös näkyy. Kaikki tuska tulee siitä, että en saa mahdollisuutta näyttää todellista minääni sinulle, ainoalle ihmiselle, jolle voin sen todella näyttää, ja kun minua sattuu, niin minun käytös menee epäterveelliseksi. Se sattuu, koska olet toinen puolikas sielustani, ja ainoa joka voi ymmärtää minua täysin.
En riisu maskeja täysin palstalla, ja aseta itseäni haavoittuvaiseen tilaan, täällä on myös muita
32
342
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mulle et puhu inhottavasti. Eti akka joka jaksaa sua.
- AnonyymiUUSI
Olenko puhunut? En ikinä deittailis ihmistä joka jaksaa mua, koska haluan ihmisen joka ymmärtää terveen parisuhteen päälle jotain.
- AnonyymiUUSI
Tuntuu hankalalta kirjoittaa tähän nyt mitään. Jokainen sana, kirjain tuntuu et se on väärä. Mä todella toivon et saat sen puolikkaasi ja itsekkäästi toivon et minä saan omani. Kunpa useampi ihminen uskoisi rakkauteen, tää maailma olis paljon parempi paikka. Olen ehkä naivi, ehkä tyhmä ja hullu nyt ainakin, mut näin mä näen asian.
- AnonyymiUUSI
Tänään voisimme kohdata jos haluat.
- AnonyymiUUSI
Siellä missä viimeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä viimeksi.
Milloin nähtiin viimeksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin nähtiin viimeksi?
Ennen pääsiäistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennen pääsiäistä.
ohi.
- AnonyymiUUSI
Tänään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään
Sössönsössön, mut mul oli kiva ilta, hyvä niin☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sössönsössön, mut mul oli kiva ilta, hyvä niin☺️
Olisin tullut jos olisit ollut selkeämpi.
- AnonyymiUUSI
Voin ryhtyä olemaan ilkeä, jos se vihdoin saa sut uskomaan, että rakastan toista
- AnonyymiUUSI
Petät vain itseäsi rakkain.
- AnonyymiUUSI
En ryhdy mihinkään monisuhteiseen perheeseen. Eti taas joku ruma ja tyhmä nainen.
- AnonyymiUUSI
Oot mun ainoa nainen, sä riität.
- AnonyymiUUSI
Jotenkin tunnistan itsessäni samoja piirteitä jossain määrin. Olen niin lukossa. Pelkään tulevani satutetuksi. Hyökkään jos koen oloni uhatuksi.
- AnonyymiUUSI
Tiedostan sen, siksi haluan kohdella sua varovasti, mutta rakkaudella, olen samanlainen itsekkin, sä ansaitset tulla rakastetuksi, vaikka olisit hieman haastava, tiedät sen.
- AnonyymiUUSI
❤️ Ihana olet. Rakastan sinua ❤️
- AnonyymiUUSI
<3 <3 <3 rakastan.
- AnonyymiUUSI
Sitä tämäkin aloituksesi on täysin - manipulaatiota. Pystyt elämään täysin onnellista elämää ilman minuakin, jos onnistut löytämään ja rakentamaan oman vahvan, selkeän ja itsenäisen identiteetin itsellesi. Nyt elät täysin riippuvaisena siitä, että mitä joku toinen ihminen tekee. Sulla on usein psykologian termejä teksteissäsi, joten olet selvästi lukenut siitä sen verran, että siinä käy huonosti, jos identiteetti riippuu täysin toisesta ihmisestä. Riippumatta siitä, että onko tällainen ihminen elämässäsi tai ei.
- AnonyymiUUSI
Eipä ollut manipulaatiota. Minulla on jo vahva identiteetti, en ole onnellinen. Identiteettini ei riipu toisesta ihmisestä, tulevaisuuteni sen sijaan kyllä ,koska kukaan ihminen ei halua jäädä yksin ja syrjäytyä, ilman perhettä, tulevaisuutta, tai ketään jonka kanssa jakaa elämää, joka todella ymmärtää minua ja jota aidosti rakastan.
- AnonyymiUUSI
Kiitos
Tämä teksti oli enemmän kuin tarpeen .
Seuraan tän AP epävakaan kirjoituksia koska mulloinn
Itselläkin se ja vastaajilta tulee välillä hyviä kommentteja aiheesta
Sivusta täysin.
- AnonyymiUUSI
Jättäisit jo sen Veera-paran rauhaan, kuulostaa sekopäiseltä. :((((
- AnonyymiUUSI
Minä uskon meidän rakkaustarinaa, koska aito rakkaus ja tunteet voittaa lopulta aina, kaiken pahankin tässä maailmassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon meidän rakkaustarinaa, koska aito rakkaus ja tunteet voittaa lopulta aina, kaiken pahankin tässä maailmassa.
Mutta jos se aito rakkaus on tällä kertaa vain päässäsi. Ihmiset muuttavat joskus mieltä ja tunteet muuttuvat, se on täysin normaalia elämää. Ymmärrätkö, kuinka raskaan taakan annat Veeralle toistamalla ja antamalla ymmärtää, että on ikään kuin hänen velvollisuutensa pelastaa sinut? Jos hän ei tunne rakkautta sinua kohtaan niin kuin luulet, niin se on kuule todella ahdistava tilanne hänelle, etenkin jos hän on luonteeltaan empaattinen ja auttavainen, jolle tulee paha olo toisen kärsiessä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos se aito rakkaus on tällä kertaa vain päässäsi. Ihmiset muuttavat joskus mieltä ja tunteet muuttuvat, se on täysin normaalia elämää. Ymmärrätkö, kuinka raskaan taakan annat Veeralle toistamalla ja antamalla ymmärtää, että on ikään kuin hänen velvollisuutensa pelastaa sinut? Jos hän ei tunne rakkautta sinua kohtaan niin kuin luulet, niin se on kuule todella ahdistava tilanne hänelle, etenkin jos hän on luonteeltaan empaattinen ja auttavainen, jolle tulee paha olo toisen kärsiessä?
Hän on ihana, ja tulee saamaan onnen minun kanssani, tulen korvaamaan kaiken hänelle, rakkauteni on lojaali hänelle, ja vain hänelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ihana, ja tulee saamaan onnen minun kanssani, tulen korvaamaan kaiken hänelle, rakkauteni on lojaali hänelle, ja vain hänelle.
Mutta jos hän ei halua sun antavan mitään, niin pidät näpit irti hänestä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos hän ei halua sun antavan mitään, niin pidät näpit irti hänestä!
En koske ilman lupaa se on itsestäänselvyys minulle. Mutta sinähän et sitä suostumusta hänen puolestaan päätä, vaan se tulee hänen suustansa. Hän myös haluaa olla kanssani, ja on kanssani onnellisempi kuin kenenkään muun kanssa. Nämä Veeran entiset on kyllä ihan outoja kontrollifriikkei, ehkä olisi jo viimein aika, että hän saisi viimein rakkaan, joka ei ole millään tavalla omistushaluinen hänestä, rakastaa vain loputtomasti <3, sellaista hän ansaitsee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En koske ilman lupaa se on itsestäänselvyys minulle. Mutta sinähän et sitä suostumusta hänen puolestaan päätä, vaan se tulee hänen suustansa. Hän myös haluaa olla kanssani, ja on kanssani onnellisempi kuin kenenkään muun kanssa. Nämä Veeran entiset on kyllä ihan outoja kontrollifriikkei, ehkä olisi jo viimein aika, että hän saisi viimein rakkaan, joka ei ole millään tavalla omistushaluinen hänestä, rakastaa vain loputtomasti <3, sellaista hän ansaitsee.
Sinä se tässä kontrollifriikki olet. Varmaan kuka tahansa tältä palstaltakin on samaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleesceävaaka!
Sun kaikki tekstit huutaa sitä
Mustasukkaisuutta ja omistushakua.
Koska oot narsku ja epävakaa
Oot ku silmälaputtettu ori juoksee kohti rotkoa
Et ja huonaavjaikkea
Ku sairaus pitää niin:kovaa volyymia! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se tässä kontrollifriikki olet. Varmaan kuka tahansa tältä palstaltakin on samaa mieltä.
En yritä kontrolloida häntä millään tavalla, mutta ymmärrän että alat projektoimaan omaa käytöstäsi minuun, ehkä hän vihdoin on vapaa, kun kukaan ei ole kontrolloimassa hänen valintojaan ja elämäänsä, minun kanssaan hänellä on vapaa tahto, varjelen häntä, mutta en lukitsevalla narsistisella tavalla, vaan rakastavalla suojelusenkeli tavalla, hän on liian herkkä ja tunteikas tähän maailmaan, on velvollisuuteni varmistaa, että hän saa olla onnellinen ja että kukaan ei yritä kontrolloida tai satuttaa häntä, mutta rajoittamaan en ala!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleesceävaaka!
Sun kaikki tekstit huutaa sitä
Mustasukkaisuutta ja omistushakua.
Koska oot narsku ja epävakaa
Oot ku silmälaputtettu ori juoksee kohti rotkoa
Et ja huonaavjaikkea
Ku sairaus pitää niin:kovaa volyymia!Et osaa edes kirjoittaa selkeästi? Minulla on lukihäiriö ja osaan tuottaa selkeämpää tekstiä kuin sinä. Noh nää taitaa olla näitä palstan botteja, parempi ignoorata vaan. En ole mustasukkainen tai omistushaluinen, haluan varjella ja hoivata rakastani, mutta en ikinä riistää hänen vapauttaan, tai oikeutta tehdä omia päätöksiä ja tavata ihmisiä, rakkaus on vapauttavaa, jos se on aitoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1714456Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562172
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161709- 811328
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451150Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117867