Suru tuli siitä etten näe sinua enää. Sain vuoden olla parhaassa seurassa. En kestä epävarmuutta. Oli liikaa ihmisiä, sinä olit niistä pniistäMuistan kun selitit virheen peittelemis esimerkkiä käsillä säestäen. Meillä oli niin kivaa, että ihan säikähdin ja ajattelin että en minä tullut tänne seuranhakumielessä. Olit joskus mokannut järjestyksen ja minä mittojen kanssa. Muistan kuin eilisen miten hymyilit ja minä hymyilin ihan luonnollisena. Ei tarvita tupsuja hattuun.
Terveellisesti ja turvallisesti eteenpäin
17
337
Vastaukset
- Anonyymi
Harvemmin on mitat menny vituiksi vaikka siitäkin joskus työnjohdolta sain palautetta että voisit sitä mittaa käyttää kun sul kerran semmonen on
- Anonyymi
Siinä vain oli semmoinen vika että mittaaja otti asennusvaran ja toimittaja myös.
- Anonyymi
Jokainen itseään kunnioittava timpuri ottaa ristimitan.
- Anonyymi
Höpinät pois ystävä...
- Anonyymi
En halua olla ystäväsi.
- Anonyymi
Haluan jotain muuta, luottamuksellista ja suorastaan salassapidettävää.
- Anonyymi
En usko, että olette ystäviä niin palstasedän, eli aloittajan kanssa kuin senkään jota kuvittelet tähän aloittajan positioon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että olette ystäviä niin palstasedän, eli aloittajan kanssa kuin senkään jota kuvittelet tähän aloittajan positioon
Olen jonkin asteen ystävä hänen kanssa kelle aloitukseni osoitin.
- Anonyymi
Suhde on vahvalla pohjalla tiedät sen
- Anonyymi
Mitä suhdetta tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suhdetta tarkoitat?
Tuskin tämä palstaäijä puhuu niin sinun kuin kenenkään muunkaan välisestä suhteesta. Mutta tee toki yötäpäivää tätä tiedustelua. Mitä tarkoitat, voitko hieman tarkentaa jne tärkeilyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tämä palstaäijä puhuu niin sinun kuin kenenkään muunkaan välisestä suhteesta. Mutta tee toki yötäpäivää tätä tiedustelua. Mitä tarkoitat, voitko hieman tarkentaa jne tärkeilyä
Ps vihaan sitä kommunikaation styleä vähä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps vihaan sitä kommunikaation styleä vähä
Sulta puuttuu sekä taju että tyyli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setämies on vain hyvä ja jatkaa matkaa, terveellisesti ja turvallisesti.
- Anonyymi
Vau, mikä tunnisteiden suma.
- Anonyymi
En ymmärtänyt mitään, mutta ei se haittaa..
- Anonyymi
Ai tunnistatko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986