Terveellisesti ja turvallisesti eteenpäin

Anonyymi-ap

Suru tuli siitä etten näe sinua enää. Sain vuoden olla parhaassa seurassa. En kestä epävarmuutta. Oli liikaa ihmisiä, sinä olit niistä pniistäMuistan kun selitit virheen peittelemis esimerkkiä käsillä säestäen. Meillä oli niin kivaa, että ihan säikähdin ja ajattelin että en minä tullut tänne seuranhakumielessä. Olit joskus mokannut järjestyksen ja minä mittojen kanssa. Muistan kuin eilisen miten hymyilit ja minä hymyilin ihan luonnollisena. Ei tarvita tupsuja hattuun.

17

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harvemmin on mitat menny vituiksi vaikka siitäkin joskus työnjohdolta sain palautetta että voisit sitä mittaa käyttää kun sul kerran semmonen on

• Anonyymi

Siinä vain oli semmoinen vika että mittaaja otti asennusvaran ja toimittaja myös.

• Anonyymi

Jokainen itseään kunnioittava timpuri ottaa ristimitan.

• Anonyymi

Höpinät pois ystävä...

• Anonyymi

En halua olla ystäväsi.

• Anonyymi

Haluan jotain muuta, luottamuksellista ja suorastaan salassapidettävää.

• Anonyymi

En usko, että olette ystäviä niin palstasedän, eli aloittajan kanssa kuin senkään jota kuvittelet tähän aloittajan positioon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että olette ystäviä niin palstasedän, eli aloittajan kanssa kuin senkään jota kuvittelet tähän aloittajan positioon

Olen jonkin asteen ystävä hänen kanssa kelle aloitukseni osoitin.

• Anonyymi

Suhde on vahvalla pohjalla tiedät sen

• Anonyymi

Mitä suhdetta tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä suhdetta tarkoitat?

Tuskin tämä palstaäijä puhuu niin sinun kuin kenenkään muunkaan välisestä suhteesta. Mutta tee toki yötäpäivää tätä tiedustelua. Mitä tarkoitat, voitko hieman tarkentaa jne tärkeilyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tämä palstaäijä puhuu niin sinun kuin kenenkään muunkaan välisestä suhteesta. Mutta tee toki yötäpäivää tätä tiedustelua. Mitä tarkoitat, voitko hieman tarkentaa jne tärkeilyä

Ps vihaan sitä kommunikaation styleä vähä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps vihaan sitä kommunikaation styleä vähä

Sulta puuttuu sekä taju että tyyli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Setämies on vain hyvä ja jatkaa matkaa, terveellisesti ja turvallisesti.

• Anonyymi

Vau, mikä tunnisteiden suma.

• Anonyymi

En ymmärtänyt mitään, mutta ei se haittaa..

• Anonyymi

Ai tunnistatko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4522
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2513
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1689
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      256
      1554
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1430
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1337
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1249
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1232
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35