Minkälainen on unelmien

Anonyymi-ap

Nainen? Mukavat miehet kertoilkaahan 😊

21

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei minulla ole mitään unelmien nainen -stereotypiaa. Tunteet ratkaisee minulla tämmöset asiat. Ja se tunne on vahvempi kuin ikinä elämässäni häntä naista kohtaan.

• Anonyymi

Ymmärtäväinen, ripaus epäitsekkyyttä, läsnä oleva, myönteisesti tulevaan suhtautuva, hänestä löytyy paljon samaistumispintaa ja ajatusmaailmaltaan löydämme paljon samaa. Henkisesti tasapainoinen ja liikunnallinen. Terveet elämän tavat.

• Anonyymi

Ainut aikuismainen vastaus koko aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainut aikuismainen vastaus koko aloitukseen.

Kiitoksia, kertoo vain sen, että olen kartalla? Ihmiset toki arvostavat eri asioita. Merkityksellinen ihminen minulle on aina tärkeä ainakin itselle, jota arvostaa korkealle. Toisen eteen on silloin enemmän valmiuksia täyttää toisen toivomuksia.

• Anonyymi

Sellainen jolla käy usein miehiä kylässä.

• Anonyymi

Vaatimattomuus on kaunista. Yksi reikä riittää.

• Anonyymi

Ymmärtäväinen, hauska :) semmoinen jonka kanssa viihtyy.

• Anonyymi

Tavallisen näköinen, sellaista voi yleensä pettää kun ei kelpaa kenellekään toiselle.

• Anonyymi

Ciannaama

• Anonyymi

Sellainen joka jakaa vattunsa minulle😌 t. Herkkusuu

• Anonyymi

Lyhyt, brunette, sinsiset kauniit silmät, söpö nenä (vähän isohko), kaunis persoona, tunteikas, herkkä, persoonallinen, kiltti, mielenkiintoinen, fiksu, kaunis ja älykäs, tunteikas, ehkä vähän temperamenttinen, eli hän.

Nämä standardit ovat ilman häntäkin, mutta hän vain täyttää ne kaikki, oli jo ennen häntä.

• Anonyymi

Ai kiitos kauheasti. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kiitos kauheasti. ☺️

<3 oot ihana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<3 oot ihana.

🖤🖤🖤

• Anonyymi

Semmoinen joka on ihan OK. 🤣

• Anonyymi

Sä nyt vain oot tuollainen.

• Anonyymi

👒
      👱🏻‍♀️
      👗❤️
      👠👠

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

En jaksa haaveilla hänestä, koska en uskaltaisi pyytää häntä treffeille enkä mitään.

• Anonyymi

Ny kerron sen mukaan mitä tähän ikään on ykskään nainen pystyny edes yrittään tarjoaan itsestään jos niillä perusteilla mut haluaa saada ni märkä pillu c-d kupin rinnat silmiä hivelän kauniin pyöreät muodot juurikin oikeilla kohdillaan noin puoleen selkään ulottuvat vaaleat hiukset kauniit kasvot jos ei itsestään muuta osaa tarjota kuin seksiä

• Anonyymi

Antava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      264
      9932
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      194
      5664
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      164
      5234
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      75
      4881
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      4
      2723
    6. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2449
    7. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2279
    8. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      354
      2022
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1705
    10. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90