Nainen? Mukavat miehet kertoilkaahan 😊
Minkälainen on unelmien
21
466
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulla ole mitään unelmien nainen -stereotypiaa. Tunteet ratkaisee minulla tämmöset asiat. Ja se tunne on vahvempi kuin ikinä elämässäni häntä naista kohtaan.
- Anonyymi
Ymmärtäväinen, ripaus epäitsekkyyttä, läsnä oleva, myönteisesti tulevaan suhtautuva, hänestä löytyy paljon samaistumispintaa ja ajatusmaailmaltaan löydämme paljon samaa. Henkisesti tasapainoinen ja liikunnallinen. Terveet elämän tavat.
- Anonyymi
Ainut aikuismainen vastaus koko aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut aikuismainen vastaus koko aloitukseen.
Kiitoksia, kertoo vain sen, että olen kartalla? Ihmiset toki arvostavat eri asioita. Merkityksellinen ihminen minulle on aina tärkeä ainakin itselle, jota arvostaa korkealle. Toisen eteen on silloin enemmän valmiuksia täyttää toisen toivomuksia.
- Anonyymi
Sellainen jolla käy usein miehiä kylässä.
- Anonyymi
Vaatimattomuus on kaunista. Yksi reikä riittää.
- Anonyymi
Ymmärtäväinen, hauska :) semmoinen jonka kanssa viihtyy.
- Anonyymi
Tavallisen näköinen, sellaista voi yleensä pettää kun ei kelpaa kenellekään toiselle.
- Anonyymi
Ciannaama
- Anonyymi
Sellainen joka jakaa vattunsa minulle😌 t. Herkkusuu
- Anonyymi
Lyhyt, brunette, sinsiset kauniit silmät, söpö nenä (vähän isohko), kaunis persoona, tunteikas, herkkä, persoonallinen, kiltti, mielenkiintoinen, fiksu, kaunis ja älykäs, tunteikas, ehkä vähän temperamenttinen, eli hän.
Nämä standardit ovat ilman häntäkin, mutta hän vain täyttää ne kaikki, oli jo ennen häntä.- Anonyymi
Ai kiitos kauheasti. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kiitos kauheasti. ☺️
<3 oot ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<3 oot ihana.
🖤🖤🖤
- Anonyymi
Semmoinen joka on ihan OK. 🤣
- Anonyymi
Sä nyt vain oot tuollainen.
- Anonyymi
👒
👱🏻♀️
👗❤️
👠👠- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
En jaksa haaveilla hänestä, koska en uskaltaisi pyytää häntä treffeille enkä mitään.
- Anonyymi
Ny kerron sen mukaan mitä tähän ikään on ykskään nainen pystyny edes yrittään tarjoaan itsestään jos niillä perusteilla mut haluaa saada ni märkä pillu c-d kupin rinnat silmiä hivelän kauniin pyöreät muodot juurikin oikeilla kohdillaan noin puoleen selkään ulottuvat vaaleat hiukset kauniit kasvot jos ei itsestään muuta osaa tarjota kuin seksiä
- Anonyymi
Antava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2649932K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945664Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1645234PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754881Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot42723- 2122449
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3542022- 211705
- 901617