Kun ei nähdä enää vai oletko onnellinen
Tuleeko ikävä
18
346
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sinun puolesta onnellinen. Tärkeintä, että sinulla on kaikki hyvin.
M:ltä N:lle- Anonyymi
Todellakin haluan olla onnellinen. Luulin että se olisi sinun kanssa mahdollista mutta tästä tulikin helvettiä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin haluan olla onnellinen. Luulin että se olisi sinun kanssa mahdollista mutta tästä tulikin helvettiä vain.
Kiitos! Minä kannattelen sinua pinnalla, kun itse vajoan syvyyksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Minä kannattelen sinua pinnalla, kun itse vajoan syvyyksiin.
Kuole sitten jos sitä haluat
- Anonyymi
Ei tule ikävä, vaan on ikävä. Joka päivä ajattelen sinua. n>m
- Anonyymi
Ja paljonko auttoi tuon tylsän lässylauseen tekeminen häh? Mikähän sinuakin viiraa ei voi kun ihmetellä.
- Anonyymi
En ole onnellinen. Aina olet mielessä
- Anonyymi
Anonyymillä anonyymi mielessä, selvä. Tuli varmaan fantastinen olo?
- Anonyymi
No milloin olisimme nähneet edes...? Säännöllisesti tai edes pitempään kuin hetken.
Ei kun anteeksi, on minun syytä jos emme ole. En ollut urhea, olisin voinut yrittää enemmän. - Anonyymi
Nähdään me vielä.
- Anonyymi
Ehkä hetki
- Anonyymi
Miksi ette näe?
- Anonyymi
Muutto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutto.
Sait asunnon myytyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutto.
Onko muutto täältä todella läheltä ?
Miten pian ?
Niin erään kaivatun kohdalla se olisi mulle ikävä eikä mikään onnellinen.
Silloinko ei pidetä yhteyttä edes?
Kaatuuko se siihen ? 💔
- Anonyymi
Olen äärimmäisen surullinen, mietin sua joka päivä.Kuuntelen laittamiasi biisejä
- Anonyymi
Voitaisiin tavata vaikka kuinka usein, jos ilmestyisi samoille suunnille. Et vain halua.
- Anonyymi
Etköhän sinä mies jo tiedä varsin hyvin, että ikävöin. Sinua se varmaan vain huvittaa, jos sinulle on kerrottu, että kyselin perääsi. Nauti kesästäsi ja voi hyvin. Nähdään taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182592Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091931Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591649Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491456Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2021313- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521127Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13907