Mikään ei oikein tunnu miltään

Anonyymi-ap

Tämä tunne on seurannut minua jo lapsuudesta. Johtuu varmaan erilaisuuden ja ei yhteenkuuluvaisuuden tunteesta, suhteessa itseen ja ympäristöön. Tai sitten se on tunne joka johtuu monista pettymyksistä elämääni liittyen. Ei tämä tunne katoa koskaan, vaikka mitä tekisi. Kaikki tuntuu mitättömältä. Onko muilla samoja kokemuksia? Koskaan en ole mitään lääkkeitä käyttänyt, enkä käytä.

7

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama mulla täällä on joo kyl ja lääkkeitä oon käyttänyt drisperionia sekä myöskin sinistä lääkettä.tääl sama täällä täysin sama.ja tuntuu että en oo mitäään eikä elämä oo mitään.

• Anonyymi00003

Voi että mul myös tunteettomuutta 2026

• Anonyymi00004

Oletan, että oma tunteettomuuteni oli juurikin jonkinlainen suojamekanismi jolla suojelin itseäni. Tunteet ovat palanneet jossain määrin ajan saatossa, mutta ehkä vieläkin olen joiltain osin ehkä jopa yli pragmaattinen ihminen.

• Anonyymi00005

Juu miten se näkyi sullla arjessa?oliko se vaikea asia.?itelleni ei oo tunteet viel palanneet.sillä oon positii vinen tunteeton tunnoton tyhjä ja mitätön samal.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Juu miten se näkyi sullla arjessa?oliko se vaikea asia.?itelleni ei oo tunteet viel palanneet.sillä oon positii vinen tunteeton tunnoton tyhjä ja mitätön samal.

Arki oli tietyllä tavalla sumussa kävelemistä, tai joskus kuvailin sitä olemalla haikala, joka nukkuu ja ui yhtä aikaa. Sitä vain yhtäkkiä huomasi että on kevät, ja puissa on uudet silmut, vaikka elämästä on vain hävinnyt vuosi ilman että on tajunnut.

Ja olihan se sillätavalla vaikea asia, miten elää elämää jota ei ole.

Tunteiden palaaminen kesti itselläni vuosikausia ja siihen liittyi työstä saatavat onnistumisen kokemukset ja merkityksellisyyden tunne.

• Anonyymi00006

Elämään pettyneet, mitä teille oli elämästä luvattu?

Olisiko mitenkään mahdollista luoda itse oman mielen mukainen hyvä elämä? Niin muidenkin on tehtävä.

• Anonyymi00009

Olet luultavasti väärässä ympäristössä.
      Itse viihdyn ympäristössä mitä kukaan rakas ihminen ei ymmärrä. Oma luonnollinen ympäristö on yhdistelmä luonnon kauneutta ja oppeja mitä lapsuuden tärkeät ihmiset arvostivat. Näiden lisäksi kombossa on traumaperäisiä kokemuksia jotka herättävät apatian kaltaiset tuntemukset.
      Tarvitset tilan jossa koet turvan, arvon ja pelon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe