En enää anna painoarvoa näille arvostelijoille ja mollaajille, ei he näe mun sisimpään niin kuin sinä , he luulevat tuntevasi sinunkin omat tunteet varmaksi. Meidän pitää kohdata oikeassa elämässä palstan ulkopuolella, jotta voin osoittaa tunteeni sinulle aidoiksi. Olen jo 2 vuotta haaveillut, että saisin viettää kesän kanssasi, ja olla lähelläsi, turvassa, ja siellä missä on hyvä olla, nainen tiedät, että pidän sinusta enemmän kuin kestään muusta. Haluan osoittaa sen todeksi sinulle, että todella panostan meidän suhteeseen ja teen sinusta onnellisen, että kykenen rakastamaan sinua, enemmän kuin kukaan mies. Että olet mulle tärkeä ja merkityksellinen nainen, jonka veroista ei ole toista, tässä maailmassa. Haluan osoittaa arvokkuutesi.
Mennäänkö huomenna kävelylle, syömään,katteleen auringonlaskua, ja ehkä uimaan jos oot rohkee
17
303
Vastaukset
- Anonyymi
Hahaha. Soijapoika menee naisen luokse turvaan. 🤣
- Anonyymi
Juuh, hänen sylissä oon turvassa pahoilta ja ilkeiltä miehiltä :p :D
- Anonyymi
Se on narsu. Etsii äitiä joka hoitaa pojan kuntoon. Puheet on mitä on ei tosiaankaan pidä paikkaansa. Liehittelee kaikkia samalla tavalla. 5 kk lapsi puhelahjoilla. Härkä. Yleensä kevään lapset ovat hyviä myyjiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on narsu. Etsii äitiä joka hoitaa pojan kuntoon. Puheet on mitä on ei tosiaankaan pidä paikkaansa. Liehittelee kaikkia samalla tavalla. 5 kk lapsi puhelahjoilla. Härkä. Yleensä kevään lapset ovat hyviä myyjiä
Koko muu maailma ollut ilkeä mutta nyt on maailman pelastaja hoitaja äiti löytynyt. Kukaan ei enää halua mutta yksi haluaa ja se on se joka hoitaa vanhuuden ajan häntäm
- Anonyymi
Emme kohtaa!
Naiselta- Anonyymi
Väärältä naiselta, et ole hän.
- Anonyymi
S naiselle aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S naiselle aloitus.
Koitan kuumeisesti miettiä kuka voisit olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S naiselle aloitus.
K naiselle oli aloitus 🍒ihanista ihanin
- Anonyymi
En tiedä, et kertonut tästä mulle 🙂
- Anonyymi
No tuletko? Lupaan maksaa sun ruuat.
- Anonyymi
Laita viesti.
T: Mn- Anonyymi
Ihan hilkulla on että laitankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hilkulla on että laitankin.
No laitoitko
- Anonyymi
Katsotaan, kun uskallat irl kysyä. En pidä naisia pelkäävistä miehistä. Ne ovat arvaamattomia käytökseltään.
- Anonyymi
Joo no ei kannata kattoo tähän suuntaankaa
- Anonyymi
Mäkin haluan yhteisen elämän sun kanssa ❤️sua vaan rakastan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751