Aloit luovuttaa
Mistä lähtien sä
22
293
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En luovuta. Olen sitkeä.
M:ltä N:lle - AnonyymiUUSI
Siitä lähtien, kun mun kanssa ja mun tunteilla alettiin leikkimään. Meni varmaan ohi siinä leikin tiimellyksessä.
- AnonyymiUUSI
En ole leikkinyt yhtää
- AnonyymiUUSI
Myös mun tunteilla on leikitty. 😡T. Nainen
- AnonyymiUUSI
Yleisesti ottaen kun kuulin tulleeni petetyksi, aloin avaamaan silmiäni.
- AnonyymiUUSI
Ei me luovuteta❤️❤️❤️❤️jos osataan kunnioittaa toista ja käyttäydytään rehellisesti toista kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Sä oot rakastettava ja oon niin ylpeä susta. Ei sullakaan ole ollut helppoa. Meillä on samat emotionaaliset haavat ja traumaattiset kokemukset. Näin sen kun katsoin silmiisi, sun sieluun. Jumala loi susta tuollaisen ja sulle kuuluu kaikki hyvä mitä elämä voi tarjota. Jos kelpaan ja mahdun sun elämään se merkkais tosi paljon mulle. Ota yhteyttä kun siltä tuntuu. Myönnän oon ollut kärsimätön, mutta nyt odotan uskollisesti. We got this!🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot rakastettava ja oon niin ylpeä susta. Ei sullakaan ole ollut helppoa. Meillä on samat emotionaaliset haavat ja traumaattiset kokemukset. Näin sen kun katsoin silmiisi, sun sieluun. Jumala loi susta tuollaisen ja sulle kuuluu kaikki hyvä mitä elämä voi tarjota. Jos kelpaan ja mahdun sun elämään se merkkais tosi paljon mulle. Ota yhteyttä kun siltä tuntuu. Myönnän oon ollut kärsimätön, mutta nyt odotan uskollisesti. We got this!🔥
❤️
🔥
❤️
- AnonyymiUUSI
Siitä lähtien kun joku kirjoitti että kyllä se onni vielä suruksi muuttuu. Ymmärsin et kaikki oli vaan pelleilyä.
- AnonyymiUUSI
Eihän toi oo mikään syy ellei sulla joku
Vakava mt ongelma
Et oo joku epäluuloinen pälyikijö joka asiassa?
Pelkää selittelyä mies taas!
Ja liikaa muidennkuunrelua!
Muuko kaike vittu päättikin
Joku mulle kateellinen nainenko kirjoitti?
Eikö sulla yhtää omaa tahtoa tai vaikutusvaltaa?
Sori - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän toi oo mikään syy ellei sulla joku
Vakava mt ongelma
Et oo joku epäluuloinen pälyikijö joka asiassa?
Pelkää selittelyä mies taas!
Ja liikaa muidennkuunrelua!
Muuko kaike vittu päättikin
Joku mulle kateellinen nainenko kirjoitti?
Eikö sulla yhtää omaa tahtoa tai vaikutusvaltaa?
SoriOon nainen et sillleen.
- AnonyymiUUSI
Luovutin kun kerroit et oot paljon lyhyempi mitä lupasit ja nitö höpötit.
- AnonyymiUUSI
Täh?
Luovutit, koska mies oli lyhyempi kuin mitä sanoi olevansa?
Etkä sen takia, että valehteli?
- AnonyymiUUSI
Aloin luovuttamaan tänään kun tajusin että rakkauteni on yksipuolista. 👍🏻 Sen verran taas tuli raakaa tekstiä naaman eteen.
Terveisin nainen.- AnonyymiUUSI
Mä vielä elättelen toiveita, et me oltaisiin yhteisessä sängyssä käsi kädessä toisiimme toljottaen vielä vanhuksina. Ja silloinkin katsoisin sua ihaillen ja rakastaen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä vielä elättelen toiveita, et me oltaisiin yhteisessä sängyssä käsi kädessä toisiimme toljottaen vielä vanhuksina. Ja silloinkin katsoisin sua ihaillen ja rakastaen.
Ja kirjoitan tämän vaikka pelkään, et jotakuta alkaa ahdistamaan tämmönen taas.
- AnonyymiUUSI
En voi luovuttaa. Mutta olenhan minä aivan liian pikkupoika henkisesti. Ymmärrän etten ole avioon ehkä kelvollinen. Olen pelkuri ja tosi lapsellinen. En edes uskalla kertoa naiselle että haluaisin hänet vaimokseni.
- AnonyymiUUSI
Silloin kun sairastuin
- AnonyymiUUSI
Seisemäntoista kesäsenä yritin itaeni tappaa piti olla varma tapa jo muutamasta metristä hypätä pääedeltä asfalttiin laskelmien mukaan piti olla lähes täysin varma että olis niskat murtunu mu ei vittu murtunu sen jälkeen ole välittäny muiden asioista juurikaan jos eivät vaikuta minun elämään mitenkään periaatteella kukin saa ymmärtääkseeni elää elämänsä moten haluaa niin kauan kun ei toimillaan muita vaaranna(viattomia sivullisia) muussa tapauksessa kukin tehköön elämästään mieleisensä helvetin harva on onnistunu elämästään tekeen edes tyydyttävää
- AnonyymiUUSI
Luovutin kun sulla oli aamulla kiire talliin ja siellä olikin tosi vanha pieni kännykkä kädes. Katsoin vain sua. Sulla on toinen. Sanoit vaan joo ja kun en ole sille ehtinyt vastaan, niin nyt sekin jätti mut. Kai säkin sit. Aloin ynnään niitä hajuvesi huiveja. Naulakossa. Auton hanskalokerossa. Aina hävitit kaikki mun vaatteet ja tavarat mitä vahingos jäi. Poltit kalliin rakkaan villatakin. Olet niin vitun sairas. Aina vannoit että olen sun ainoa suuri rakkaus. Mennään naimisiin. Olen paras..mutta niitä oli monta
- AnonyymiUUSI
En yleensä koskaan tullut sun perään. En koskaa miettiny koska mä LUOTIN SUHUN
- AnonyymiUUSI
En ole luovuttanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913