Mistä lähtien sä

Anonyymi-ap

Aloit luovuttaa

22

293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En luovuta. Olen sitkeä.

M:ltä N:lle

• Anonyymi
      UUSI

Siitä lähtien, kun mun kanssa ja mun tunteilla alettiin leikkimään. Meni varmaan ohi siinä leikin tiimellyksessä.

• Anonyymi
        UUSI

En ole leikkinyt yhtää

• Anonyymi
        UUSI

Myös mun tunteilla on leikitty. 😡T. Nainen

• Anonyymi
      UUSI

Yleisesti ottaen kun kuulin tulleeni petetyksi, aloin avaamaan silmiäni.

• Anonyymi
      UUSI

Ei me luovuteta❤️❤️❤️❤️jos osataan kunnioittaa toista ja käyttäydytään rehellisesti toista kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sä oot rakastettava ja oon niin ylpeä susta. Ei sullakaan ole ollut helppoa. Meillä on samat emotionaaliset haavat ja traumaattiset kokemukset. Näin sen kun katsoin silmiisi, sun sieluun. Jumala loi susta tuollaisen ja sulle kuuluu kaikki hyvä mitä elämä voi tarjota. Jos kelpaan ja mahdun sun elämään se merkkais tosi paljon mulle. Ota yhteyttä kun siltä tuntuu. Myönnän oon ollut kärsimätön, mutta nyt odotan uskollisesti. We got this!🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot rakastettava ja oon niin ylpeä susta. Ei sullakaan ole ollut helppoa. Meillä on samat emotionaaliset haavat ja traumaattiset kokemukset. Näin sen kun katsoin silmiisi, sun sieluun. Jumala loi susta tuollaisen ja sulle kuuluu kaikki hyvä mitä elämä voi tarjota. Jos kelpaan ja mahdun sun elämään se merkkais tosi paljon mulle. Ota yhteyttä kun siltä tuntuu. Myönnän oon ollut kärsimätön, mutta nyt odotan uskollisesti. We got this!🔥

❤️
        🔥
        ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Siitä lähtien kun joku kirjoitti että kyllä se onni vielä suruksi muuttuu. Ymmärsin et kaikki oli vaan pelleilyä.

• Anonyymi
        UUSI

Eihän toi oo mikään syy ellei sulla joku
        Vakava mt ongelma
        Et oo joku epäluuloinen pälyikijö joka asiassa?
        Pelkää selittelyä mies taas!
        Ja liikaa muidennkuunrelua!
        Muuko kaike vittu päättikin
        Joku mulle kateellinen nainenko kirjoitti?
        Eikö sulla yhtää omaa tahtoa tai vaikutusvaltaa?
        Sori

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän toi oo mikään syy ellei sulla joku
        Vakava mt ongelma
        Et oo joku epäluuloinen pälyikijö joka asiassa?
        Pelkää selittelyä mies taas!
        Ja liikaa muidennkuunrelua!
        Muuko kaike vittu päättikin
        Joku mulle kateellinen nainenko kirjoitti?
        Eikö sulla yhtää omaa tahtoa tai vaikutusvaltaa?
        Sori

Oon nainen et sillleen.

• Anonyymi
      UUSI

Luovutin kun kerroit et oot paljon lyhyempi mitä lupasit ja nitö höpötit.

• Anonyymi
        UUSI

Täh?

Luovutit, koska mies oli lyhyempi kuin mitä sanoi olevansa?

Etkä sen takia, että valehteli?

• Anonyymi
      UUSI

Aloin luovuttamaan tänään kun tajusin että rakkauteni on yksipuolista. 👍🏻 Sen verran taas tuli raakaa tekstiä naaman eteen.

Terveisin nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Mä vielä elättelen toiveita, et me oltaisiin yhteisessä sängyssä käsi kädessä toisiimme toljottaen vielä vanhuksina. Ja silloinkin katsoisin sua ihaillen ja rakastaen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä vielä elättelen toiveita, et me oltaisiin yhteisessä sängyssä käsi kädessä toisiimme toljottaen vielä vanhuksina. Ja silloinkin katsoisin sua ihaillen ja rakastaen.

Ja kirjoitan tämän vaikka pelkään, et jotakuta alkaa ahdistamaan tämmönen taas.

• Anonyymi
      UUSI

En voi luovuttaa. Mutta olenhan minä aivan liian pikkupoika henkisesti. Ymmärrän etten ole avioon ehkä kelvollinen. Olen pelkuri ja tosi lapsellinen. En edes uskalla kertoa naiselle että haluaisin hänet vaimokseni.

• Anonyymi
      UUSI

Silloin kun sairastuin

• Anonyymi
      UUSI

Seisemäntoista kesäsenä yritin itaeni tappaa piti olla varma tapa jo muutamasta metristä hypätä pääedeltä asfalttiin laskelmien mukaan piti olla lähes täysin varma että olis niskat murtunu mu ei vittu murtunu sen jälkeen ole välittäny muiden asioista juurikaan jos eivät vaikuta minun elämään mitenkään periaatteella kukin saa ymmärtääkseeni elää elämänsä moten haluaa niin kauan kun ei toimillaan muita vaaranna(viattomia sivullisia) muussa tapauksessa kukin tehköön elämästään mieleisensä helvetin harva on onnistunu elämästään tekeen edes tyydyttävää

• Anonyymi
      UUSI

Luovutin kun sulla oli aamulla kiire talliin ja siellä olikin tosi vanha pieni kännykkä kädes. Katsoin vain sua. Sulla on toinen. Sanoit vaan joo ja kun en ole sille ehtinyt vastaan, niin nyt sekin jätti mut. Kai säkin sit. Aloin ynnään niitä hajuvesi huiveja. Naulakossa. Auton hanskalokerossa. Aina hävitit kaikki mun vaatteet ja tavarat mitä vahingos jäi. Poltit kalliin rakkaan villatakin. Olet niin vitun sairas. Aina vannoit että olen sun ainoa suuri rakkaus. Mennään naimisiin. Olen paras..mutta niitä oli monta

• Anonyymi
        UUSI

En yleensä koskaan tullut sun perään. En koskaa miettiny koska mä LUOTIN SUHUN

• Anonyymi
      UUSI

En ole luovuttanut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5263
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2595
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2202
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      147
      1239
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1213
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      972
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      119
      913
    Aihe