Ei leikin asia, en tule epämääräsiin tapamiisiin joita ei ole sovittu edes irl, en cätchää sun epämääräsiä salaviestejäs ja vihjeitäs mulle. Me sovitaan tapaaminen viestittely sovelluksessa, ei täällä, älä leiki mun tunteilla, haluun aidosti osoittaa rakkauteni, otat suoraan yhteyttä minuun, älä leiki, et ole edes tosissas jos et oo valmis sopimaan näkemistä IRL. Lopeta sydämen langojen vetäminen ja kohtaa mut rehellisesti, pää ei kestä tällaista💔🩷😔🙏 tiedät sen, miten herkkä olen.
Veera miksi leikit mun tunteilla, tämä on vakava asia minulle
26
311
Vastaukset
- Anonyymi
Se Veera ei varmasti ole täällä eikä missään muuallakaan, missä on yhtään riskiä törmätä sinuun. Hanki nyt hemmetissä apuja jostain, olet oikeasti sekaisin.
- Anonyymi
Tiedän että on täällä ja ei välttele minua oikeassa elämässä. Lopettakaa tuo eristämisoperaatio, se on julma ja sairas.
- Anonyymi
Odottelin sua tuttuakin tutummassa paikassa, et vaan vaivautunut piipahtamaan 😌 Ehkä tavataan sit festareilla tai jotain. Kun et jaksa vaivautua.
Veera👋- Anonyymi
Tätä mä just tarkoitin, tosi epämääräisesti ilmotat näistä, leikit vaan, olisin tullut jos olisin tiennyt varmemmin.
- Anonyymi
Enkä ole tulossa festareille, lopeta mun tunteilla leikkiminen ihan oikeasti, tää on jo niin sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä mä just tarkoitin, tosi epämääräisesti ilmotat näistä, leikit vaan, olisin tullut jos olisin tiennyt varmemmin.
Kyllä mä infosin asiasta montaa kautta. Sä vaan jänistit, bunny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä infosin asiasta montaa kautta. Sä vaan jänistit, bunny.
Et infonnut muuta kuin täällä palstalla. Ei ole tullut mitään viestiä mulle missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et infonnut muuta kuin täällä palstalla. Ei ole tullut mitään viestiä mulle missään.
Somessa annoin infoa mihin oon menossa ja missä oon. Mut ei haittaa. Oli kiva ilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somessa annoin infoa mihin oon menossa ja missä oon. Mut ei haittaa. Oli kiva ilta.
Et antanut, älä jaksa valehdella kun et laittanut viestiä. :( sä vaan leikit nyt munkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et antanut, älä jaksa valehdella kun et laittanut viestiä. :( sä vaan leikit nyt munkaa
Olet sit väärä tyyppi, et mun kaivattuni. Jos et somessa saanut useampia vihjeitä. Ehkei kaivattuani kiinnosta mun tapaaminen IRL. Paras suhtautua jatkossa niin varmaan 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sit väärä tyyppi, et mun kaivattuni. Jos et somessa saanut useampia vihjeitä. Ehkei kaivattuani kiinnosta mun tapaaminen IRL. Paras suhtautua jatkossa niin varmaan 🤔
Oon bunny. En saanut mitään vihjeitä, miks satutat mua näin, itken nyt koko yön, mikset voi laittaa suoraan dmiin viestiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon bunny. En saanut mitään vihjeitä, miks satutat mua näin, itken nyt koko yön, mikset voi laittaa suoraan dmiin viestiä..
satutat mua niin pahasti ja tahallisesti, en ymmärrä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En laita dmiin viestii enää. Yritä tulkita muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole tulossa festareille, lopeta mun tunteilla leikkiminen ihan oikeasti, tää on jo niin sairasta.
Mikset oo tulossa, oot ennenkin ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset oo tulossa, oot ennenkin ollut?
et oo mun veera, mun veeral on siniset silmät, lyhyt jne. Oot joku muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et oo mun veera, mun veeral on siniset silmät, lyhyt jne. Oot joku muu.
En mä oo ennen ollut noil festareilla mut nyt ajattelin olla.
T.Veera - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä oo ennen ollut noil festareilla mut nyt ajattelin olla.
T.VeeraMikset voi laittaa viestiä mulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voi laittaa viestiä mulle?
Haluun mennä sunkaa festareille jos oot hän :c, mut en saa sua kiinni mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voi laittaa viestiä mulle?
Ei oo mitään virallista asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluun mennä sunkaa festareille jos oot hän :c, mut en saa sua kiinni mistään.
Sen kun laitat viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun laitat viestiä.
Onko se okei sulle, että laitan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se okei sulle, että laitan?
Juu on tietty. Ollaanhan kavereita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu on tietty. Ollaanhan kavereita
En tiennyt et oltiin? Ootkohan edes se sama Veera jota kaipaan :c
- Anonyymi
Ei herran jumala… ei se oikea ihminen ole täällä. Kuvittelet mitä sattuu.
Tuo ensimmäinen kommentoija oli heti oikeassa.- Anonyymi
Kyllä hän on täällä ja menemme treffeille tänään :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän on täällä ja menemme treffeille tänään :3
Säkään et siis saanut unta kuten en mäkään.
Jos oisin tunnistanut että se olit sinä,
niin oisin sanonut jo sillon ku puhuttiin
suklaasta ja kukista etten mä ole Veera, vieläkään. :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei853895Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 67966
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22761