Pettäneet puolisoitanne, miltä tuntui sen jälkeen?
Oletteko koskaan
19
274
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvältä tuntui. Monesti pettänyt.
- AnonyymiUUSI
Hyi helvetti. Et ansaitse puolisoasi.
- AnonyymiUUSI
Raiskattu olo tuli, piti olla suihkun alla puoli tuntia juuriharja kädessä.
- AnonyymiUUSI
Oli sellainen olo, että tämä oli oikein. Asia ei koskaan paljastunut, mutta vaikka olisi, olisin ajatellut samoin.
- AnonyymiUUSI
Minua kadutti ja lopetinkin suhteen siksi, että tein väärin.
Rehellinen mies joutui viettelyksiin.. ei joudu enää. Nyt etsin vain yhtä jota ei petä ja joka ei petä minua. - AnonyymiUUSI
Monikin varmaan ihan ekaks kannattaa selvittää ennen sitä parisuhdettakin jo se raja ni tiedätte lupaatteko mahdottomia lupaillessanne uskollisuutta
- AnonyymiUUSI
Ei sovi mun pirtaan. 💫🩷
- AnonyymiUUSI
En ole pettänyt kun olen niin laiska. Mies varmaan on pettänyt minua - en halua tietää ja nykyäännon kyvytön. Mieli kyllä tekisi pettää. Ihminen kun ei ole yksiavioinen jos ihan rehellisiä ollaan.
- AnonyymiUUSI
Olen pettänyt: suutelin naista yökerhon tanssilattialla, kun oma tyttöystävä oli ulkomailla. Tai pikemminkin vastasin suudelmaan, kun nainen suuteli minua, kun tanssimme. Jälkeen päin kaduin ja tunnustin pettämiseni tyttöystävälle, joka suuttui raivoisasti ja käytti petostani lyömäaseena monta kertaa minua vastaan.
- AnonyymiUUSI
Mies ylpeänä sanoi pettäneensä mua joten mä petin sitä. Silloin se tuntui oikeutetulta vaikka jossain sisimmässäni myös häpesin ja halusin salata tekoni ajatellen että jos se saa tietää niin se jättää mut. Päällimmäisenä kuitenkin tunne että se oli sille ihan oikein kun itse tän pettämisleikin alotti. Saa maistaa omaa lääkettään ja tuntee nahoissaan miltä musta se tuntui kun mulle teki niin, vaikka luotin satasella ja olin täysin uskollinen ja sille omistautunu. En oo enää!
Mut sit kun se sai tietää ja meni siitä niin rikki et meinas tappaa itsensä, niin tuli tosi paha olla ja halusin korjata asiat.
Erosimme sit lopulta kuitenkin. Liikaa oli puolin ja toisin luottamusta rikottu. Jätin koska en vaan enää pystyny luottaan ja pelkäsin sen johtavan uusiin pettämisiin omalta puolelta. Halusin varalle laastarin jotta kestäisin miehen uudet petokset paremmin.. - AnonyymiUUSI
Ei kodkaan petetty ketään
- AnonyymiUUSI
Millä fiiliksellä nyt?
- AnonyymiUUSI
Pahin asia, mitä voisi tapahtua olisi pettää toista. Jos oikeasti rakastaisin, niin en vain kykenisi. Ei tulisi pieneen mieleenikään. Olisi täysin absurdi ajatus.
- AnonyymiUUSI
En koskaan ole pettänyt.
Tuo kirjoittaja yllä ilmaisi sen hyvin: ihan absurdi ajatuskin pettää rakastamaansa ihmistä. - AnonyymiUUSI
En ole pettänyt edes ajatuksissa ketään.
Olen niin ylpeä itsestäni että on moraalia ja ei edes oo vaikeaa. - AnonyymiUUSI
En. Eikä enää ole mitään petettävää. Ikinä en sellaista omalle rakkaalle pystyisi tekemään!
- AnonyymiUUSI
En, koska ei ole edes puolisoa mitä pettää, haha. 😂 Aina ollut sinkkuna, niin ei tarvi miettiä tuommoista. Mutta jos olisin parisuhteessa ja rakastaisin sitä toista 100 prossaa, niin en todellakaan pystyisi pettämään. En ikinä. Ja jos olisi sellainen puoliso, jota en rakastaisi ihan 100 prossaa, niin en sellaistakaan pystyisi pettämään.
Olen uskollinen Aina. Ehkä vielä joskus löydän sen oikean. En itse ymmärrä niitä ihmisiä, jotka pystyy pettämään. En vaan tajua. - AnonyymiUUSI
En ole, kaksi kaveria on ollut jotka on avoimesti pettäneet, kummatkin opettajan lapsia ja horoskoopeiltaan neitsyitä.
- AnonyymiUUSI
En ole pettänyt. Ihan rehellisesti sanoen se harmittaa. Se olisi pitänyt sille prkl sialle tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997