Minä laodikean seurakunnan enkeli pyhä gabriel seura kunnan enkeli jeesuksen marttyyri veli haluan julistaa nämä sanat kaikille heeras uskoville jotka seuraavat äiti mariaa ja hänen opetuksiaan
Paavali, apostoli ei ihmisistä eikä ihmisten kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen, veljille jotka ovat Laodikeassa.
Ilo olkoon teille ja rauha Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta.
Minä kiitän Kristusta kaikissa rukouksissani, että te jatkatte hänessä ja pysytte hänen teoissaan, odottaen lupausta tuomion päivänä.
Eivätkä joidenkin turhat puheet saa teistä valtaa, niin että ne kääntäisivät teidät pois evankeliumin totuudesta, jota olen saarnannut.
Ja nyt Jumala tulee aiheuttamaan sen, että ne jotka ovat kanssani, tulevat jatkamaan palvellakseen evankeliumin totuuden lisääntymistä ja täydellistämään hyvyyttä, ja pelastuksen työtä, jopa ikuista elämää.
Ja nyt kaikki ihmiset ovat nähneet siteeni, joissa minä kärsin Kristuksessa, joissa minä riemuitsen ja olen iloinen.
Ja minulle tämä on iankaikkista pelastusta varten, jonka ovat myös tuoneet lähemmäksi teidän rukouksenne, ja Pyhä Henki, joko elämän tai kuoleman kautta.
Sillä todellakin minulle elämä on Kristuksessa, ja kuolema on ilo.
Ja myös hänen armonsa tulee tekemään teissä työtä niin, että teillä olisi sama rakkaus ja olisitte yhtä mieltä.
Siksi, rakkaani, kuten olette kuulleet läsnäollessani, pitäkää lujasti kiinni ja työskennelkää Jumalaa peläten, ja se tulee olemaan teille ikuiseksi elämäksi.
Sillä se on Jumala, joka tekee työtään teissä.
Ja tehkää ilman myöhempiä lisäyksiä kaikki, mitä teettekin.
Ja loput teistä, rakkaani, iloitkaa Kristuksessa, ja varokaa niitä jotka ovat saastaisia rahan himossa.
Tulkoon kaikki anomuksenne avoimina Jumalan eteen, ja pysykää lujasti Kristuksen mielessä.
Ja jos jotkut asiat ovat moitteettomia ja todellisia ja selviä ja oikeita, tehkää ne.
Ja mitä olette kuulleet ja saavuttaneet, säilyttäkää lujasti sydämissänne.
Ja rauha olkoon teillä.
Pyhät tervehtivät teitä.
Herran Jeesuksen ilo olkoon henkenne kanssa.
Ja luettakaa tämä kirje myös kolossalaisille, ja lukekaa kolossalaisten kirje.
Paavalin kirje Laodikealaisille
Anonyymi-ap
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901