Rooli auttaa narsistia vaimentamaan häpeää ja itseinhoa, joita hän pohjimmiltaan tuntee. Narsisti ei itse tajua, että kyseessä on suojakuori.
– Tällaisella narsistilla on ylimitoitettu nöyryytetyksi tulemisen pelko. Hänelle kaikki tappiot tai toisten epäily ovat nöyryyttäviä. Hän pelkää, että paljastuu, kuinka mitätön hän itse asiassa kokee olevansa. Tällainen henkilö suojautuu sitä vastaan aggressiivisesti.
Älä enää raivoa kun myönnä tämä
3
196
Vastaukset
- Anonyymi
on mukava seurata kun väität vastaan narsistille ja epäilet hänen tietonsa oikeelisuutta.ensin tulee mahtava selitysten määrä ja kun hän huomaa että kukaan ei noudata hänen tahtoaan,alkaa narsistin leuka vipattamaan, silmät verestää ja valuu vettä.lopulta koko ihminen vapisee kiukusta kun häntä ei totella.tuli totaalinen tappio.todellisuudessa narsistin tietomäärä on hyvin huono mutta hän on mielessään kehitellyt teorioita millä voi alistaa niitä jotka ei uskalla sanoa vastaan.todistappa narsistin keromus vääräksi niin näet naurettavat seuraukset.siksi narsisti haluaa määrätä perheessä koska heikompi osapuoli,usein vaimo,ei uskalla sanoa vastaa ukon köriläälle.tietää seuraukset.turpiin tulee että tukka lähtee.näin käyttäytyy väkivaltainen narsisti.
- Anonyymi
Poliisille sitten tieto,jos käsiksi käy .
- Anonyymi
Monesti narsisti on hovissaan myös toisen manipuloijan sätkynukke. Ei raivoaminen yksistään ole tietämättömyyttä ja psyykkisten haavojen peittelyä. Siellä hovissa on "säännöt" niin narsisti, joka itse saattaa olla hyväksikäytty toimimaan halutulla tavalla, puolustaa hovinsa käyttäytymissääntöjä ja päämäärien saavuttamista myös raivoamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407929Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313126Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3832199Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471583Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211431- 1001229
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181112