Rooli auttaa narsistia vaimentamaan häpeää ja itseinhoa, joita hän pohjimmiltaan tuntee. Narsisti ei itse tajua, että kyseessä on suojakuori.
– Tällaisella narsistilla on ylimitoitettu nöyryytetyksi tulemisen pelko. Hänelle kaikki tappiot tai toisten epäily ovat nöyryyttäviä. Hän pelkää, että paljastuu, kuinka mitätön hän itse asiassa kokee olevansa. Tällainen henkilö suojautuu sitä vastaan aggressiivisesti.
Älä enää raivoa kun myönnä tämä
3
189
Vastaukset
- Anonyymi
on mukava seurata kun väität vastaan narsistille ja epäilet hänen tietonsa oikeelisuutta.ensin tulee mahtava selitysten määrä ja kun hän huomaa että kukaan ei noudata hänen tahtoaan,alkaa narsistin leuka vipattamaan, silmät verestää ja valuu vettä.lopulta koko ihminen vapisee kiukusta kun häntä ei totella.tuli totaalinen tappio.todellisuudessa narsistin tietomäärä on hyvin huono mutta hän on mielessään kehitellyt teorioita millä voi alistaa niitä jotka ei uskalla sanoa vastaan.todistappa narsistin keromus vääräksi niin näet naurettavat seuraukset.siksi narsisti haluaa määrätä perheessä koska heikompi osapuoli,usein vaimo,ei uskalla sanoa vastaa ukon köriläälle.tietää seuraukset.turpiin tulee että tukka lähtee.näin käyttäytyy väkivaltainen narsisti.
- Anonyymi
Poliisille sitten tieto,jos käsiksi käy .
- Anonyymi
Monesti narsisti on hovissaan myös toisen manipuloijan sätkynukke. Ei raivoaminen yksistään ole tietämättömyyttä ja psyykkisten haavojen peittelyä. Siellä hovissa on "säännöt" niin narsisti, joka itse saattaa olla hyväksikäytty toimimaan halutulla tavalla, puolustaa hovinsa käyttäytymissääntöjä ja päämäärien saavuttamista myös raivoamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773