Juhlinta alkanut

Anonyymi-ap

48

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hesari porvarilehtenä yliarvioinee persujen kannatusta. Persujen kannatukselle nykyään niin tyypillisen galluplisän huomioiden heidän todellinen kannatuksensa lienee noin 5-6%, joka sekin on liikaa kansakuntamme kannalta haitalliselle puolueelle.

      • Anonyymi

        Purra rutisee ikääntyvästä väestöstä ja maahanmuutosta. Kuinkas Purra aikoo ratkaista Suomen demografisen ongelman, kun syntyvyys laskee ja kuolleisuus nousee suurten iäkkäiden ikäryhmän vaihtaessa hiippakuntaa?

        Katso Purra peiliin!


      • Anonyymi

        "joka sekin on liikaa kansakuntamme kannalta haitalliselle puolueelle."

        Niin, eikös vihreiden ja vasureiden kannatus ole alle tuon 5-6%? Eli....


    • Anonyymi

      Korkki auki ja menoksi.

      • Anonyymi

        Rikotaan paikkoja, jee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikotaan paikkoja, jee.

        Puoluekokouksessa rikotaan koko sali. Kännissä ja läpällä. Toivottavasti hotellilla on hyvä vakuutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoluekokouksessa rikotaan koko sali. Kännissä ja läpällä. Toivottavasti hotellilla on hyvä vakuutus.

        "Puoluekokouksessa rikotaan koko sali. Kännissä ja läpällä. Toivottavasti hotellilla on hyvä vakuutus."

        Demareillahan on melkoiset juhlat sitten tulossa, ja vain sen takia, kun joku sai gallupissa Perussuomalaisten kannatukseen pienen notkahduksen, johtuen hallitusvastuusta, kuten KAIKILLE hallituspuolueielle ennen tätä on käynyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puoluekokouksessa rikotaan koko sali. Kännissä ja läpällä. Toivottavasti hotellilla on hyvä vakuutus."

        Demareillahan on melkoiset juhlat sitten tulossa, ja vain sen takia, kun joku sai gallupissa Perussuomalaisten kannatukseen pienen notkahduksen, johtuen hallitusvastuusta, kuten KAIKILLE hallituspuolueielle ennen tätä on käynyt...

        Pienen notkahduksen? Kahdessa vuodessa puolet kannatuksesta pois. Kepulla vei samaan päästyään peräti 8 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienen notkahduksen? Kahdessa vuodessa puolet kannatuksesta pois. Kepulla vei samaan päästyään peräti 8 vuotta.

        Soinilla siihen ei mennyt kuin 3 kuukautta.


    • Anonyymi

      Hyi kun rumat luvut. Odotan ryhmyri Mäkelän selityksiä tilanteesta ja otan rauhallisesti.

      • Anonyymi

        "Median syy. Edellisen hallituksen syy. No joo, ehkä viestintää voisi pikkasen parantaa, koska kansalaiset ovat niin tyhmiä, etteivät käsitä persujohtajien neroutta."

        🤡 🥳 🎪 🎡


    • Anonyymi

      Vikelius, hörökorva, ketkä muut tippumassa ?

    • Anonyymi

      Vasemmistorasistit siirtyvät demareihin ja oikeistorasistit kepuun. Mikä puolue on nykyisin suurin rasistipuolue?

    • Anonyymi

      Haluan nähdä ensimmäisen puolueloikkarin.

      • Anonyymi

        Rotat jättävät laivan, popcornit esille ja naatiskelemaan persujen tarjoamasta viihteestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rotat jättävät laivan, popcornit esille ja naatiskelemaan persujen tarjoamasta viihteestä.

        Puoluekokous tulee olemaan vuosikymmenen tapaus! 🥳


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Puoluekokous tulee olemaan vuosikymmenen tapaus! 🥳

        Spektaakkeli 😉?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Puoluekokous tulee olemaan vuosikymmenen tapaus! 🥳

        Ainakin sinulle th jonka elämässä ei ole muuta sisältöä kuin jauhaa siitä satojen avausten voimin suoli24lla pakkomielteisesti 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rotat jättävät laivan, popcornit esille ja naatiskelemaan persujen tarjoamasta viihteestä.

        Mihin se Soini tällä kertaa on loikkaamassa?


    • Anonyymi

      Seuraavaksi Vasemmistoliitto päihittää persut, jonka jäjlkeen onkin sitten jo Vihreiden vuoro ohittaa persujen kannatus.

      • Anonyymi

        Hallituspuolueista perussuomalaisten kannatus laski edellisestä mittauksesta peräti 3,7 prosenttiyksikköä ja on nyt 10,5 prosenttia. Puolue putosi samalla keskustan taakse neljänneksi.
        Vasemmistoliittoa kannattaa 10,1 prosenttia vastaajista ja vihreitä 7,9 prosenttia.


      • Vasurit tuntuu nyt hiukan niistäneen vihreitä.


      • Anonyymi

        Vasemmistoliitto pelastaa vielä Suomen.


    • Anonyymi

      Gallupin viesti persuille on "pari piirua vasemmalle". En usko persujen näkyville poliitikoille tämä käy.

      • Anonyymi

        Persut on niin äärioikella että pari piirua vasemmalle ei riitä, henkilövaihtoja tulisi olla johtoportaassa ja vaikuttavampia valheita, kannatuksen nousuun.


    • Anonyymi

      Näin käy kun hylätään duunarit, opiskelijat ja eläkeläiset. Hyysätään homoja ja potkitaan pois puolueen pitkäaikaisia aktiiveja.

    • Anonyymi

      Purra vetää takiaispuolueensa hautaan.

    • Anonyymi

      Persut joutaa historian roskatynnyriin. Persut on turha puolue.
      Muut puolueet osaa hoitaa kaikki yhteiset hommat paljon paremmin.

    • Anonyymi

      Tällä tuloksella on hyvä lähteä puoluekokoukseen, jossa riippa-Purra kertoo harvenneelle jäsenistölle, että linja on oikea. Sillä jatketaan.

    • Anonyymi

      Pakko avata vielä toinen pullo. Onhan tämä niin mahtavaa!

      • Kaljaa vai kossua?


    • Anonyymi

      Jo neljäs menossa. On syytä juhlia!

    • Anonyymi

      "Juhlinta alkanut"

      Wanhan kansan sanonta "HULUILLA ON HALVAT HUVIT" näyttää siis pitävän hyvin paikkansa.... toisaalta myös sanonta "EI PIDÄ NUOLAISTA ENNENKUIN TIPAHTAA" pitää paikkansa, sillä kyllähän kansa kyllästyy näihin DEMAREIDEN JATKUVIIN VALHEISIIN JA TYHJIIN LUPAUKSIIN.

      • Anonyymi

        Suomen kansa ei enää luota persuihin.


      • Anonyymi

        Älähän petospersu sorru projisointiin.


      • Anonyymi

        Aiheessa petetyt vaalilupaukset kannattaa persu-uskovaisen jarrutella ja lujasti.


      • Anonyymi

        JUhla jatjuu


    • Tuo Kokoomus on kummallinen uskonto. Saavat tehdä mitä tahansa ja aina löytyy se 20% joka uskoo puoluetta. Varmaan, kun päätökset eivät kosketa heidän ydinkannattajaryhmiä.

      Persuthan yrittivät sitä samaa mutta noloin tuloksin. Persu-kannatus ei ole teflonista tehty. Kannattajajoukolta puuttuu kokoomuslaisten lompakko, mutta se taisi unohtua.

      • Anonyymi

        Wannabe-porvarismia.


      • Juuri näin. Ja kun pahaa kannatuksen romahdusta ei heti tullut, suurennettiin keppiä vielä. Sitten tuli!


    • Anonyymi

      Vihervasureilla bileet, puuilosta oli myyty tentut loppuun?

      • Anonyymi

        Voi pahus !!!

        Onneksi sinun suosikki, aina raikas LaSol oli vielä.


    • Anonyymi

      Vaikka en ole koskaan kepua äänestänyt, niin olin niin iloinen, että kepu meni heittäen ohi persujen. Tiesin jo kunta vaalie ennen, että persujen tarina on lopun edellä. Pohjanmaalla entiessä persuenemmistöisessä kunnassa ei saatu yhtään persuedustajaa ehdolle, se on lopun edellä se.

      • Anonyymi

        Tuo suunta on ollut monessa kunnassa. Ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Niin, totta kait sinä sinimusta rotuopin julistaja juhlit sitä, kun mamukriittisten persujen kannatus sukeltaa ja mamuhalaaja vassarien kasvaa. 😂😂

      • Anonyymi

        Kaikki muut paitsi persut ja mahdollisesti Orpo juhlivat persujen sukeltamista historrian roskatynnyriin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe