Anteeksi, en oikeasti halua mitään pahaa kellekään, mutta olet liian tärkeä osa minua, että voisin elää onnellista elämää ilman sinua... en tiennyt, että miskommunikaatiolla voisi olla näin tuhoisat seuraukset, sillä mitä enemmän tulkitset toimintaani pahuuden kautta, sitä enemmän väärinymmärrät minua. Hurt people hurt. Haluaisin vain itkeä sun sylissä, enkä egoilla palstalla.. tiedät että en ole tällainen, enkä halua, vihaan ilkeyttä... puolustusmekanismi, kun mua sattuu.
Joskus sanoin, että tuhoan koko maailman jos en saa sinua, todistammeko nyt sitä?
16
255
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oikeasti, et ole terve. Mene lääkäriin!!!
- AnonyymiUUSI
Eipä se sullakaan mustamaalaava Spinnaaja taida mennä tota palstasetää paremmin, -tee tee
- AnonyymiUUSI
Oikeesti yritä nukkua!
Laita joku rauhoittavaa musa soimaan
ja silmät kii.
Ees hetkeksi..
Yritä ees hetki.
Jooko?
Vaik saisit V viereesi,
nii ei susta oo nauttii tms siitä jos et nuku.....
Etkä jaksa treffei tai mitää.
Tiiän et on vaikeeta....
Itelki suru ja 💔 - AnonyymiUUSI
Aloita itsestäsi
- AnonyymiUUSI
No hyvä kun löysit jotain reflektoitavaa tästä palstaäijän tuskaisesta aloituksesta
- AnonyymiUUSI
Vastuutat toista sun pahalla ololla. Yritä hyväksyä asiat niin kuin ne ovat. Sä olet tärkeä juuri noin, mutta ensin oma elämä raiteilleen. Pystyt elämään ilman häntä, tietysti pystyt.
- AnonyymiUUSI
Tyyppi on aijemin hemmoteltu
Pilalle ei tottunut siihen että kaikki menee niinku
Tahtoo ja saa sen mitä tahtoo..
Minä taidan olla ainoa asia joka on menny
Vituiksi sen tyypin elämässä.
Semmoiset elämää näkymättömät kersat
Päästelee noita AP kaltaisia tekstei suustaan
On aina kaikki ollu kivaa ja helppoa.
Munnelämäs taas ei edes kova vaivanäkö palkitse.
Asiat ei mee niinku toivoo
Tulee ihan katseita ja ikäviä ylläreitä..
Olisin halunnut edes kerran rakastaa kunnolla😭
Elämä ei sallinut sitäkään minulle
- AnonyymiUUSI
Kokeile tuota 🫡
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/omahoito/erokriisin-omahoito-ohjelma - AnonyymiUUSI
Kyl sä mut saat vielä. Usko pois❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Et saa!
- AnonyymiUUSI
Silti mokellat siellä yksin. Miksi?
- AnonyymiUUSI
Kukaan muu ei ole vastuussa sinun käyttäytymisestä kuin sinä itse.
- AnonyymiUUSI
Se on tasan tarkkaan juuri noin!
- AnonyymiUUSI
Onkohan tämäkin AI:n kirjoittamaa ?😆 Chat GPT ??!
- AnonyymiUUSI
Nämä kaikki suhde palstojen aloittajat tuntuvat yhdeltä ja samalta??? Wonder why ????
- AnonyymiUUSI
Tuho maailmalle!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530