Miksi olisin enää kiinnostunut sinusta, kun deittailet muita? Ei tuo kovin kummoiselta kiinnostukselta minua kohtaan vaikuta.
Miksi olisin kiinnostunut sinusta?
21
275
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi ensin tietää kuka olet kun tuollaisia kehtaat väittää
- Anonyymi
Juuri sinustako, koko universumin keskushenkilö tämä palstasetä näitä väitteitä tekee? Taidat olla monologimies itse, mutta notta malliksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sinustako, koko universumin keskushenkilö tämä palstasetä näitä väitteitä tekee? Taidat olla monologimies itse, mutta notta malliksi
Mitä sinä sitten tykkäät näistä palstaäijän aktivoinneista ja osallistutko niihin? Kyllä varmaan kannattais niin ei olis niin ulkopuolinen olo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä sitten tykkäät näistä palstaäijän aktivoinneista ja osallistutko niihin? Kyllä varmaan kannattais niin ei olis niin ulkopuolinen olo..
Meinaatko koko päivän luupata copypastena kommenttiani, joka selvästi ajoi over the edge?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko koko päivän luupata copypastena kommenttiani, joka selvästi ajoi over the edge?
- Anonyymi
Ai muita miehiä vai?
- Anonyymi
Sinä heti oikein tormistauduit tästä provosta
- Anonyymi
tiiät itekkin että ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Jotkut naiset tosiaan kuvittelee että hyvät miehet sietävät mitä tahansa. Ette ole mitenkään niin erikoisia.
- Anonyymi
Siitäkö sä nyt olet noin vihainen? Miksi sä itse sitten petit?
- Anonyymi
En deittaile muita.
- Anonyymi
En deittaile, koska se tuo vaan pettymyksiä.
- Anonyymi
Hei, jos seurustelukumppani deittailee muita, niin ota hänen kanssa puheeksi. Ehdota, jos olisitte avoimessa suhteessa puolin ja toisin.
Jos taas sinulla ei ole suhdetta hänen kanssaan, niin anna ihmisten elää. Ja elä sinä omaasi.- Anonyymi
Olis palstasetä tämän sinun misogyynisissa pyrkimyksissä pykätyn aloituksen funktio tullut selväksi vähemmälläki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis palstasetä tämän sinun misogyynisissa pyrkimyksissä pykätyn aloituksen funktio tullut selväksi vähemmälläki
Etkö pidä palstasetä siitä, että tämä sinun valtakuntasi on hajoamassa? Spämmää toki muiden kommenttia copypastena
- Anonyymi
Et nyt kyllä ole ihan ymmärtänyt tämän palstan merkitystä.
Täällä kaivataan ihmisiä, joihin ollaan ihastuttu tai rakastuttu.- Anonyymi
Onko totta? Eli lähinnä käydään aukomassa naista esittävälle äijälle, että yhyy sinua ei tunnista tuosta kukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko totta? Eli lähinnä käydään aukomassa naista esittävälle äijälle, että yhyy sinua ei tunnista tuosta kukaan?
Sinä se vain jaksat ulista 🥱
- Anonyymi
Ei minusta ainakaan tarvitsekaan kenenkään olla kiinnostunut. En halua lähestyä ketään ja aiheuttaa pahaa mieltä olettamalla asioita. Parilla viime lähestymisellä kävi niin huonosti, että pitäköön naiset tunkkinsa. Tiedostan kyllä omat henkiset lukkoni tämän asian suhteen ja kehitystäkin tapahtuu hitaasti.
Tiedän nytkin oletettavasti ja varmasti ihastuneita, mutta jos eivät tee aloitetta, niin ei voi mitään. Varmasti löytävät paremman miehen kunhan etsivät. Muut tekevät kuitenkin aloitteita tarpeeksi paljon, joten minun ei tarvitse juosta kenenkään perässä, eikä yksinkään oleminen ole pahasta.
Onnea kuitenkin aloittajalle ja muillekin tunteiden kanssa painiville, vaikka kirjoitinkin vähän negatiiviseen sävyyn. Tämä oli vaan yhden tyhmän ja kevyesti traumatisoituneen miehen höpötystä. - Anonyymi
Olen sinkku niin kauan kunnes sormus on sormessa. Niin se on aina mennyt. Fiksu veto naiselta tutustua erilaisiin miehiin, jotta näkee kenen kanssa sujuu parhaiten. Enkä nyt tarkoita seksiä.
- AnonyymiUUSI
En ole kiinnostunut muista, enkä treffaile ketään. Ne mun puheet on sumutusta, esitän vaan niille.
Sinut minä haluan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3137808Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne886095Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733591Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322117Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221976Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961924- 381841
- 621589
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311460