Nyt oes semmone muistikysymys teille hyvämuistisille.
Minä vuonna Kurimo paloi?
Ite muistelisin että vuonna 1969!!
Hyvämuistiset!
15
196
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
1890
Se paloi myös toesen kerran. 1960 -luvulla.Ahti Mäntylä oli sillon palokunnan peällysmies ja Sormunen ajo paloautoo.
- AnonyymiUUSI
Ei Kurimo ole palanat koskaan.
Höpö höpö jne.Kyllä se vaan on palanu kahteenki kertaan. Varma vuosi on kuulemma tuo ensikerta v.1890.
- AnonyymiUUSI
LumperiA kirjoitti:
Kyllä se vaan on palanu kahteenki kertaan. Varma vuosi on kuulemma tuo ensikerta v.1890.
Elä hupaja, hevosmiesten juttuja.
Anonyymi kirjoitti:
Elä hupaja, hevosmiesten juttuja.
Olinhan siellä minäkin silloin palokunnassa. Vuosilukua en muista tarkalleen. Vintti paloi mustaksi.
- AnonyymiUUSI
LumperiA kirjoitti:
Olinhan siellä minäkin silloin palokunnassa. Vuosilukua en muista tarkalleen. Vintti paloi mustaksi.
no nyt minä ymmärrän.
- AnonyymiUUSI
LumperiA kirjoitti:
1890 ? Niin että olit paikalla! 🙈
- AnonyymiUUSI
LumperiA kirjoitti:
Tais palaa sulta alakertakin.
- AnonyymiUUSI
LumperiA kirjoitti:
Ja nakki paloi karrelle ja putosi pois
1960- luvulla olin. Elekää oloko nuin pöljie että luulette jotta oesin eläny 1800- luvulla. No minkä teille mahtaa....no nahkurin orsilla tavataan.
- AnonyymiUUSI
Muumio selittelee.
- AnonyymiUUSI
Tietenkin pyromaani oli paikalla.
- AnonyymiUUSI
Taisit olla vpk:ssa sytytyspuolella.
- AnonyymiUUSI
Kikkelis kokkelis oma vika jos olit siellä.
Pistä suuta hevosenkengälle senkin nahkuri juu kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530