Mutta mielestäni 10-50 v ikäero jos mies vanhempi tarkottaa että mies haluu hyvä kroppaisen kauniin naisen seksisuhteeseen tai sitten mies kaipaa suhdetta jossa hän saa alistaa naista ja nuori kokematon nainen helposti ottaa roolin suhteessa jossa vanhempi mies on ns. Isä hänelle.
En jotenkin pysty uskoon että esim. 50 vuotias oikeasti pystyisi näkemään kypsää parisuhdetta 20 vuotiaan kanssa. Niin erilainen elämänkokemus jo.
Trolli, sori mun suora näkemys
11
159
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö toi otsikko jo kerro sinunlaisesta Sorista tarpeeksi.
- Anonyymi
Tai sitten se kertoo siitä, että se viisikymppinen on henkisesti ihan kakara itsekin.
Huono vaihtoehto tuokin.- Anonyymi
Ehkä, mut 50 vuotta eläneellä on pakostakin tullu kokemusta elämästä kun taas 20 vuotiaat usein asuu vielä vanhemmillaan tai jos jo oma asunto niin vanhemmat yhä auttaa tiiviisti mm. Laskuissa ja pyykeissä.
- Anonyymi
Minusta myös 60 vuoden ikäero toimii.
- Anonyymi
No niin vihdoinkin päästiin asiaan :)
- Anonyymi
Tätä mieltä on myös Danny, Frederik ja Katri-Helena.
- Anonyymi
Yleensä murha tilasto kamaa. Jos tyttö haluaa pilata elämänsä vanhan miehen kanssa hän tehköön niin. Luetaan me vaan iltalehtiä
- Anonyymi
Haluan sieluni vastaksppaleen pidte.
- Anonyymi
Elämään oikeaa elämää ei pelleilemään. Ok.
- Anonyymi
Ei kai haittaa suuri varallisuus. Helpottaa kaikkea
- Anonyymi
Näin se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703297Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991012
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34820