Miksei joku muu

Anonyymi-ap

Kuin minä? Miksi et ottanut

22

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ottanut? En voisi seurustella, kuin ihmisen kanssa jota rakastan.

• Anonyymi

Mikä on rakkautta? Alistuminen tahtoosi. Sekö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäköhän on mun tahto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäköhän on mun tahto?

Nainen on vain keittiössä tekee hyvää ruokaa ja avaa vain broikkuja miehelleen ja näyttää hoolta.

• Anonyymi

Miksi sinä haluaisit minut. Nyt kaikki on pilalla ja tiedät ettei rakkaus ole koskaan loppunut sinua kohtaan.

• Anonyymi

Ruokitko sinä näillä mielikuvillasi jotain harhaa vain itsessäsi, johon haluat uskoa? Siltä vaikuttaa näin sivusta, kun olet aika aktiivinen kommentoimaan näitä omia harhojasi tänne? Veikkaan, että olet uhriutuja ja siten ihminen, joka on mielestään kovia kokenut, jota on ulkopuolisten siksi myös vaikea ymmärtää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on vain keittiössä tekee hyvää ruokaa ja avaa vain broikkuja miehelleen ja näyttää hoolta.

Ja sulla on aloittaja sekä monologisetä muonahuolto ja muu kunnossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokitko sinä näillä mielikuvillasi jotain harhaa vain itsessäsi, johon haluat uskoa? Siltä vaikuttaa näin sivusta, kun olet aika aktiivinen kommentoimaan näitä omia harhojasi tänne? Veikkaan, että olet uhriutuja ja siten ihminen, joka on mielestään kovia kokenut, jota on ulkopuolisten siksi myös vaikea ymmärtää?

Tämä oli osoitettu poistetulla kommentille "trollille".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli osoitettu poistetulla kommentille "trollille".

No voi juku kun botti poisti epäilemättä oivan nasautuksen johonkin palstasedän lukuisista jokelluksista. Ens kertaan sit👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alistuva luonteeni hääri minut pois mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alistuva luonteeni hääri minut pois mies.

Sä olet naisia esittävä esseeeinari todella surullinen hobit.

• Anonyymi

Se Scarlet Johansson oli vain semmoinen ihastus. Rakasta sua.

• Anonyymi

Lopulta sai rinnat kun teki ensin töitä hetken.

• Anonyymi

ei kipinöin... ei ihastusta, muihin

• Anonyymi

en halua mukaan mihinkään missä onnen ja vaurauden vuoksi pitää uhrata ja tappaa.

• Anonyymi

mutta jatketaan kohta voisin tappaa teidät että jätätte rauhaan. en ole tilannut mitään tai saanut mitään. tämän vuoksi myös m miehen suhteet ja sukulaiset tuodaan tänne esittelyyn. ja myös omata suvusta ja tämä Emilia, joka siis kuuluu abortin tehneisiin ja saa, nyt vihdoin hyvän elämän Pollensa kanssa 🙂

• Anonyymi

ja sanottakoot vielä edes helvetistä voi tilata tai siirtää kuolemaa muille, se voi käväistä ja saada pahaakinnaikaan, mutta ei voi viedä mennessään. niitä sääntöjä noudattaa sekä taivas että helvetti. kuolinpäivää ei voi vaikuttaa muut itsensä voi tappaa mutta siitä joutuu helvettiin.

• Anonyymi

lieventäviä asianhaaroja on itsemurhiin ja helvettiin, joskus Jumala armahtaa ja joskus muiden vaikutus ja yritys on semmoista mikä lieventää. ehkä tätä joku yritti minulle.

• Anonyymi

on haluttu kovasti estää etten tietäisi tai kohtaisi tätä edellistä elämääni ja kuollut henkilöä tai että ei menisi tietoon. helvetissähän kaikki tieto leviää.... näin luin ja kuulin.

• Anonyymi

miten onkaan ootte aika syvällä mielenterveydessä, ja näissä henkimaailman jutuissa. olisiko aika päästää irti näistä?

• Anonyymi

Aloitukseksi kertoo vastauksen..

• Anonyymi

Ei ottanut koppia! Seuraava.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4930
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      40
      2351
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      191
      2320
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      88
      2241
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1909
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1748
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1540
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1451
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1233
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1146
    Aihe