Kuin minä? Miksi et ottanut
Miksei joku muu
22
343
Vastaukset
- Anonyymi
Ottanut? En voisi seurustella, kuin ihmisen kanssa jota rakastan.
- Anonyymi
Mikä on rakkautta? Alistuminen tahtoosi. Sekö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäköhän on mun tahto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäköhän on mun tahto?
Nainen on vain keittiössä tekee hyvää ruokaa ja avaa vain broikkuja miehelleen ja näyttää hoolta.
- Anonyymi
Miksi sinä haluaisit minut. Nyt kaikki on pilalla ja tiedät ettei rakkaus ole koskaan loppunut sinua kohtaan.
- Anonyymi
Ruokitko sinä näillä mielikuvillasi jotain harhaa vain itsessäsi, johon haluat uskoa? Siltä vaikuttaa näin sivusta, kun olet aika aktiivinen kommentoimaan näitä omia harhojasi tänne? Veikkaan, että olet uhriutuja ja siten ihminen, joka on mielestään kovia kokenut, jota on ulkopuolisten siksi myös vaikea ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on vain keittiössä tekee hyvää ruokaa ja avaa vain broikkuja miehelleen ja näyttää hoolta.
Ja sulla on aloittaja sekä monologisetä muonahuolto ja muu kunnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokitko sinä näillä mielikuvillasi jotain harhaa vain itsessäsi, johon haluat uskoa? Siltä vaikuttaa näin sivusta, kun olet aika aktiivinen kommentoimaan näitä omia harhojasi tänne? Veikkaan, että olet uhriutuja ja siten ihminen, joka on mielestään kovia kokenut, jota on ulkopuolisten siksi myös vaikea ymmärtää?
Tämä oli osoitettu poistetulla kommentille "trollille".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli osoitettu poistetulla kommentille "trollille".
No voi juku kun botti poisti epäilemättä oivan nasautuksen johonkin palstasedän lukuisista jokelluksista. Ens kertaan sit👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alistuva luonteeni hääri minut pois mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alistuva luonteeni hääri minut pois mies.
Sä olet naisia esittävä esseeeinari todella surullinen hobit.
- Anonyymi
Se Scarlet Johansson oli vain semmoinen ihastus. Rakasta sua.
- Anonyymi
Lopulta sai rinnat kun teki ensin töitä hetken.
- Anonyymi
ei kipinöin... ei ihastusta, muihin
- Anonyymi
en halua mukaan mihinkään missä onnen ja vaurauden vuoksi pitää uhrata ja tappaa.
- Anonyymi
mutta jatketaan kohta voisin tappaa teidät että jätätte rauhaan. en ole tilannut mitään tai saanut mitään. tämän vuoksi myös m miehen suhteet ja sukulaiset tuodaan tänne esittelyyn. ja myös omata suvusta ja tämä Emilia, joka siis kuuluu abortin tehneisiin ja saa, nyt vihdoin hyvän elämän Pollensa kanssa 🙂
- Anonyymi
ja sanottakoot vielä edes helvetistä voi tilata tai siirtää kuolemaa muille, se voi käväistä ja saada pahaakinnaikaan, mutta ei voi viedä mennessään. niitä sääntöjä noudattaa sekä taivas että helvetti. kuolinpäivää ei voi vaikuttaa muut itsensä voi tappaa mutta siitä joutuu helvettiin.
- Anonyymi
lieventäviä asianhaaroja on itsemurhiin ja helvettiin, joskus Jumala armahtaa ja joskus muiden vaikutus ja yritys on semmoista mikä lieventää. ehkä tätä joku yritti minulle.
- Anonyymi
on haluttu kovasti estää etten tietäisi tai kohtaisi tätä edellistä elämääni ja kuollut henkilöä tai että ei menisi tietoon. helvetissähän kaikki tieto leviää.... näin luin ja kuulin.
- Anonyymi
miten onkaan ootte aika syvällä mielenterveydessä, ja näissä henkimaailman jutuissa. olisiko aika päästää irti näistä?
- Anonyymi
Aloitukseksi kertoo vastauksen..
- Anonyymi
Ei ottanut koppia! Seuraava.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146