Sä musta ajattelet niin sattuu hyvin paljon. Että rakastat enemmän kuin ketään. Se tieto vaan sattuu aina.
Se että tiedän mitä
19
354
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastin ennen eniten maailmassa.
Monta vuotta.... Se särkee sydämen kyllä
Sitten ilmeni et mies valehtelet koko ajan.
Nyt tahon vain unohtaa ja kulkea kauas sinusta mies...
Et tunteet katoaa ja saan rauhan taas.
Vaikka se niin surulista onkin.
Ja odotin turhaan niin pitkään
Jotakin mitä ei ollutkaan...
Naiselta Miehelle. - Anonyymi
Kenelle tämä menee?
- Anonyymi
Palstasedältä palstasedälle, tunnetta on nääs
- Anonyymi
Anteeksi siitä. Toivottavasti "oma hän" ei sitä tiedä ja siksi tänne kirjoitankin anonyyminä.
- Anonyymi
Loputon meri aaltoineen. Siihen hukkuu. Paluuta ei ole.
- Anonyymi
Mites sun tunteet?
- Anonyymi
Onko joku aperitiivi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku aperitiivi?
Ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei!
Muonaa tapasta?
- Anonyymi
Mikä siinä satuttaa? Hän tuntee samoin.
- Anonyymi
No mutta kun tämä draama kuuluu kiinteäksi osaksi palstaäijän draamaa, missä ei ole sisällöllisesti mitään järkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kun tämä draama kuuluu kiinteäksi osaksi palstaäijän draamaa, missä ei ole sisällöllisesti mitään järkeä
Mene vaikka roskikseen, prööt prööt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene vaikka roskikseen, prööt prööt.
No tämäpä eskaloitui. Hymähdys
- Anonyymi
Empä usko että tiedät mu onnea luuloihisi/olettamuksiisi
- Anonyymi
Mua sattuu myös, että rakastan. En jaksa nostaa enää itseäni tästä. Voin erittäin huonosti, saako näin edes sanoa? En tahdo ruikuttaa, mutta en ole kunnossa.
- Anonyymi
Se että olet ääliö ja itsekäs ihminen olet vain minä minä minä ja jossain vaiheessa mene spykoosiinkin
- Anonyymi
Miten se palstasetä sillä lailla? Pitkä bluntti synteettistä? Ihan ei toiminu näyttävä esiinpano, että joo sulla on siinä puhelimen päällä sellainen minkä vastaantullut toi kellariin
- Anonyymi
Anteeksi
Ei olisi pitänyt sitä asiaa sanoa ollenkaan
Olisi pitänyt antaa vaan olla- Anonyymi
Ei se minullekaan tee yhtään hyvää miettiä näitä asioita
Se yhä sattuu vaikka siitä on ikuisuus aikaa
m
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298