ja mitä mieltä olette ?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011243036.html
Persut, oletteko lukenut hyvät uutiset suomalaisille
22
153
Vastaukset
- Anonyymi
Holohölö-aho on kieltänyt meitä vastaamasta.
- Anonyymi
Persuillekin hyvä uutinen. Suomessa alkaa hitaasti mennä paremmin,
kun hallitus vaihtuu. Nopeasti ei persuhallituksen aiheuttamaa
konkurssia korjata.- Anonyymi
Suomi menee parempaan suuntaan vasemmiston johdolla😂😂😂
Aloittaja voi upeaa aloitustaan täydentää kertomalla mikä on vasemmiston tärkein ja ensimmäinen laki, minkä he tulevat antamaan, Suomen taloudellisen tilanteen parantamiseksi?😂😂😂
Se laki tullee aikaisintaan voimaan 2028-29.😂😂😂 edellyttäen, että huorapuolue tulee tukemaan vasemmistopuolueita ( eli vasemmistol., sdp, virheet)
- Anonyymi
Ime uutiset nollakorkomieheltä jos halusta up otapskaan
Nollakorkomies tietää mitä neuvoo
Saat nollan
Ota se varteen tuloissa- Anonyymi
Kaltaisesi ihmisistä koostuu PS:n kannattajat.
- Anonyymi
Suomalaiset ovat rehtiä kansaa, eivät kauan katsele petospuolueita.
- Anonyymi
Hallitus ei käy suomalaisten pirtaan. Ei suomalainen hyväksy
epäoikeudenmukaista sortoa. - Anonyymi
Hakeeko PS sisällissotaa ? Holohölö-aho on uneksinut "Neljännestä
Valtakunnasta". Tulisiko se sisällissodan jälkeen ?- Anonyymi
Sdp ja kommunistit on ainoa puolue ja ideologia, joka on halunnut ja toteuttanut sisällissodan, pettänyt suomalaiset ja kavaltanut Suomen ryssälle.
Sdp;n ja kommunistien joukko on ainoa suomalaisten maanpetturiporukka, joka on loikannut neuvostoliiton riveihin ja neuvostoliiton avulla murhannut suomalaisia.
Samaa porukkaa löytyy edelleen molemmista puolueista ja niiden rakentamasta viidennestä kolonnasta.
- Anonyymi
Ehkä se ilmoittaa siitä tänään 15.30.
- Anonyymi
Kaikille hyvä uutinen, paras, PS hiipuu pois polittiselta kartalta.
- Anonyymi
Hyvä niin.
- Anonyymi
Persuillakin alkaa menemään paremmin, kun PS jää pienpuolueeksi
ja ulos hallituksesta. - Anonyymi
Miltä tuntuu olla tyhmä ? Eipä oikein miltään mainitsemisen arvoiselta. Semminkään kun näin tyhmänä sitä omaa tyhmyyttään ei edes älyä. Tavallaan siis aika helppoa elämää, sanoisin.
Terveisin persu- Anonyymi
Persukin on kerrankin lähes realisti.
- Anonyymi
@ 05-22 23:44:41
Peukuttaisin jos voisin. - AnonyymiUUSI
Persu oivaltaa sentään jotain.
- Anonyymi
Persumussukat, teille voi koittaa hiukan paremmat ajat, kun hallitus
vaihtuu. Mutta vain hiukan. Persuhallituksen aiheuttamaa katastrofia
ei nopeasti korjata, ehkä 10 hallituskautta voi vähän auttaa,
mutta sitä emme ole näkemässä.- AnonyymiUUSI
Suomi nousee ahkerien maahanmuuttajien ansiosta.
- Anonyymi
Ei persua huoleta mikään.
Miltä tuntuu olla tyhmä ? Eipä oikein miltään mainitsemisen arvoiselta. Semminkään kun näin tyhmänä sitä omaa tyhmyyttään ei edes älyä. Tavallaan siis aika helppoa elämää, sanoisin.
Terveisin persu - Anonyymi
Meillä on toivoa elämän palaamisesta normaaliksi. PS:n kannatus on
ROMAHTANUT. - AnonyymiUUSI
Persujakin odottaa parempi tulevaisuus, kun hallitus vaihtuu, joskaan
persuhallituksen jättämien raunioitten korjaaminen ei hetkessä onnistu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798