ja monta eri merkkiä ja täytyy kyllä sanoa että kaikki muut kuin Toyota ovat olleet huonoja ikKyllä Toyota on hyvä ja paras aina ja muut huonot merkit aina rikki ihan kokonaan.
Minulla on ollut monta autoa
13
175
Vastaukset
- Anonyymi
Että taas tarvitaan Toyotaansa pettyneille terapiaa ja hengenkohotusta.
Kiva kun yhteisö tukee vaikeina aikoina. - Anonyymi
Mistä saadaan Toyotaan eksyneille terapiaa ja kriisiapua?
- Anonyymi
Mielenterveyspalvelut auttaa pahoissa mielen ongelmissa ja pakkomielteisiä jotka uhkaavat yksilön kykyä pärjätä ja pysyä ns.järjissään ja niin ettei lopulta vahingoita itseään tai muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveyspalvelut auttaa pahoissa mielen ongelmissa ja pakkomielteisiä jotka uhkaavat yksilön kykyä pärjätä ja pysyä ns.järjissään ja niin ettei lopulta vahingoita itseään tai muita.
Toyota kestää, kun riittävän usein vaihtaa. 50 uutta Toyotaa vuoden 1997 jälkeen.
https://www.toyota.fi/toyota-way/ihmiset/50-oma-toyota-ja-puolitoista-miljoonaa-kilometria
- Anonyymi
Omapoika on taas vilkas.
- Anonyymi
Mulla on ollu 23 autoa, eikä koskaan päästöhuijari Toyotaa väärennettyine törmäystesteineen, eikä koskaan tule Toyotaa olemaan.
- Anonyymi
Ihan totta on joka sana ja Toyota hyvä.
- Anonyymi
Toyotan merkkikorjaamolle meni pitkä penni.
- Anonyymi
Kuinka surkea ja köyhä pitää olla, että on Toyotastaan ylpeä?
- Anonyymi
Meillä on ollut, 16 autoa, 2 käytettyä,14 uutena ostettua, ei yhtään aasialaista, kaikki Euroopasta. 7 volkkaria, yksi Octavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on ollut, 16 autoa, 2 käytettyä,14 uutena ostettua, ei yhtään aasialaista, kaikki Euroopasta. 7 volkkaria, yksi Octavia.
Minäkin olen hullu sekä pöljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen hullu sekä pöljä.
Toyota Tero ilmoittautui kiukuttelemalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toyota Tero ilmoittautui kiukuttelemalla.
Mullakin on ollut monta auto toyota niistä paskin se vei minulta kuulon.VOU,VOU,VOU,VOU,VOU,VOU.PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165