ja monta eri merkkiä ja täytyy kyllä sanoa että kaikki muut kuin Toyota ovat olleet huonoja ikKyllä Toyota on hyvä ja paras aina ja muut huonot merkit aina rikki ihan kokonaan.
Minulla on ollut monta autoa
13
254
Vastaukset
- Anonyymi
Että taas tarvitaan Toyotaansa pettyneille terapiaa ja hengenkohotusta.
Kiva kun yhteisö tukee vaikeina aikoina. - Anonyymi
Mistä saadaan Toyotaan eksyneille terapiaa ja kriisiapua?
- Anonyymi
Mielenterveyspalvelut auttaa pahoissa mielen ongelmissa ja pakkomielteisiä jotka uhkaavat yksilön kykyä pärjätä ja pysyä ns.järjissään ja niin ettei lopulta vahingoita itseään tai muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveyspalvelut auttaa pahoissa mielen ongelmissa ja pakkomielteisiä jotka uhkaavat yksilön kykyä pärjätä ja pysyä ns.järjissään ja niin ettei lopulta vahingoita itseään tai muita.
Toyota kestää, kun riittävän usein vaihtaa. 50 uutta Toyotaa vuoden 1997 jälkeen.
https://www.toyota.fi/toyota-way/ihmiset/50-oma-toyota-ja-puolitoista-miljoonaa-kilometria - Anonyymi
Mulla kolmas Toyota ei koskaan mitään vikaa
On ollut Volvo Fiat ja Peugeot
Silloin luuli että autoon pitää korja koko ajan
- Anonyymi
Omapoika on taas vilkas.
- Anonyymi
Mulla on ollu 23 autoa, eikä koskaan päästöhuijari Toyotaa väärennettyine törmäystesteineen, eikä koskaan tule Toyotaa olemaan.
- Anonyymi
Ihan totta on joka sana ja Toyota hyvä.
- Anonyymi
Toyotan merkkikorjaamolle meni pitkä penni.
- Anonyymi
Kuinka surkea ja köyhä pitää olla, että on Toyotastaan ylpeä?
- Anonyymi
Meillä on ollut, 16 autoa, 2 käytettyä,14 uutena ostettua, ei yhtään aasialaista, kaikki Euroopasta. 7 volkkaria, yksi Octavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on ollut, 16 autoa, 2 käytettyä,14 uutena ostettua, ei yhtään aasialaista, kaikki Euroopasta. 7 volkkaria, yksi Octavia.
Minäkin olen hullu sekä pöljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen hullu sekä pöljä.
Toyota Tero ilmoittautui kiukuttelemalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082194- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850