Näin se täytyy olla. Ei muuten ihmiset kannattaisi demareiden puheita, eikä lakkoilua tai jonottamista. Sosialismia. Kuka kannattaa sosialismia? Sitähän SDP edustaa.
Uskonlahko, johon hurahtaneet ovat melko kuuliaisia ja nöyriä, kun suostuvat mihin vaan aatteen tähden. Ei ihan tervejärkistä hommaa, mutta hommaa kuitenkin.
SDP on jonkinlainen uskonlahko
7
94
Vastaukset
- Anonyymi
Johtaviin virkoihin poliittisella pelillä peruskoulu ja kansanopisto koulutuspohjalla. Omat raha-asiat olleet lööpeissä ym. Että tälleen Lappeenrannassa. Uskomatonta. Riittää kun lipertelee ja haastelee mukavia torilla niin lampaat äänestää.
- Anonyymi
Varmaan persniekkoja tarkoitit. Turhaa porukkaa.
- Anonyymi
Jee jee !
- Anonyymi
Juu, sekaisin olevaa sakkia, haluavat vieläkin sosialismia Suomeen vihervassareiden (vasemmistoliitto ja vihreät) avustuksella. Hulluja on toki muissakin puolueissa. Minun laisiani tervejärkisiä on ikävä kyllä liian vähän.
- Anonyymi
Heh!
- Anonyymi
SDP on lakkoliike. Järjesti kuukauden satamien lakon vuosi sitten. Hullua hommaa. Ei mitään järkeä. Isänmaan pettureita, kun hyökkäävät demokratiaa ja Eduskuntaa vastaan.
- Anonyymi
Ota lääkkeesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440