SDP on jonkilainen uskonlahko. Näin se täytyy olla. Ei muuten ihmiset kannattaisi demareiden puheita, eikä lakkoilua tai jonottamista. Sosialismia. Kuka kannattaa sosialismia? Sitähän SDP edustaa.
SDP on uskonlahko, johon hurahtaneet ovat melko kuuliaisia ja nöyriä, kun suostuvat mihin vaan aatteen tähden. Ei ihan tervejärkistä hommaa, mutta hommaa kuitenkin.
Lappeenrannan torin laidassa on SDP:n kuvajainen. Kaksikerroksinen tiilirakennus, mikä on tyhjää täynnä. Vähän niin kuin Imatrankosken businesskeskus. Sosialismi on uskonlahko, jossa luullaan, että "rahaa on", kun politbyroo niin sanoo. Porukalla päätettiin ja pulinat pois. Ei sovi omilla aivoilla ajatteliville.
On lestadiolaiset ja körttiläiset ja sitten SDP.
7
183
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein . Nyt Suomi siirtyy. Venäjän malliin mikä on hyvä .
- Anonyymi
Sinne mennään nykyhallituksen johdolla.
- Anonyymi
Sosialistit ovat isänmaan pettureita. Sitä hyökkäys Eduskuntaa vastaan on. Siitä esimerkkinä satamien sulkeminen kuukaudeksi. 25 000 työtöntä lisää. Lakkojen takia SSAB:n miljardi-investointi puhtaaseen vetyyn meni Ruotsiin. Kiitos Teollisuusliitto ja AKT. Yhteiskunnan syöpiä. Näiden nostamat osingot verolle. Eivät ole yleishyödyllisiä vaan yhteiskuntaa vahingoittavia yhteisöjä. Osingot verolle.
- Anonyymi
Putinistien juttuja, persut.
- Anonyymi
Mene hoitoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoon!
Mene itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse.
Sinulle vink vink.
Skitsofrenia on yleensä nuorella aikuisiällä alkava vakava psykiatrinen sairaus. Skitsofrenialle ovat ominaisia erilaiset harhaluulot ja aistiharhat sekä usein myös tunneilmaisujen poikkeavuus tai latistuminen.
Noin 1 % ihmisistä sairastuu skitsofreniaan elinaikanaan – määrä on sama lähes kaikissa kulttuureissa. Miehet sairastuvat skitsofreniaan yleensä 20–28 vuoden iässä ja naiset keskimäärin muutamaa vuotta vanhempina. Skitsofrenia voi kuitenkin alkaa jo lapsena tai murrosiässä, joskus harvoin myös keski-iässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81248- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603