IKL:n vihapuhe oli suoraa, PS:n vihapuhe epäsuoraa. Muuten ovat yllättävän samankaltaista.
https://journal.fi/ennenjanyt/article/view/147384/105071
Uudessa tutkimusartikkelissa verrataan PS:n ja IKL:n vihapuhetta
32
387
Vastaukset
- Anonyymi
"Vihapuhe" on vihervassareiden keksintö
- Anonyymi
Olikos Lapuan liikkeen ja IKL:n aikaan muka vihervassareita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos Lapuan liikkeen ja IKL:n aikaan muka vihervassareita?
Persujen mielestä vihervassareita ovat kaikki, jotka ovat persuista vasemmalle eli myös Lapuan liike ja IKL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen mielestä vihervassareita ovat kaikki, jotka ovat persuista vasemmalle eli myös Lapuan liike ja IKL.
Mestari saisi takuulla Hitleriltä Goebbels-kunniamerkin palkintona kolossaalisella valehtelulla ansioituneena aivopesijänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos Lapuan liikkeen ja IKL:n aikaan muka vihervassareita?
Otti osumaa viherpipertäjään.
Nykyajan pahimmasta päästä väkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari saisi takuulla Hitleriltä Goebbels-kunniamerkin palkintona kolossaalisella valehtelulla ansioituneena aivopesijänä.
"Mestari saisi takuulla Hitleriltä Goebbels-kunniamerkin palkintona kolossaalisella valehtelulla ansioituneena aivopesijänä."
SORRY!!! Tämä kirjoitus kuulu tuonne Demujen palstalle!?
- Anonyymi
Mustamaalausta
Molemmat pienpuolueita, ei syytä huoleen
- Anonyymi
kas moktargubta siinä yhdellä monista sininikeistään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kas moktargubta siinä yhdellä monista sininikeistään
Eikä ole mielenkiintoista moktarkuppa kuinka muiden viestit katoaa joissa vain mainitaan nikkisi sinun viestiesi säilyessä sensuuriltasi joissa sinä omille nikeillesi vttuilet?😏
- Anonyymi
sinimusta liike ? no eikö tutkija oikeaa vihapuhetta tunnista ?
- Anonyymi
Aika puuduttavia kaikessa idioottimaisuudessaan nämä vihapuheen tuomitsevien vassarien vihapuhe persut sen kohteena.🥱😴
- Anonyymi
Kannattaa lukea tällä palstalla noita vihapuheita, sillä 100% viha-kirjoituksista vihreiden, vasureiden ja demujen ja heidän Trolliensa kirjoittamia.
- Anonyymi
Sivistyneessä yhteiskunnassa ei niitä silti pitäisi hyväksyä, tukevat edelleen rotuoppia ja kansanmurhaa Israelissa.
- Anonyymi
Sinimusta liike on ottanut nimensä IKL:n nuorisojärjestöltä. Sini-musts oli IKL:n tunnusväri
- Anonyymi
mutta nämä "tutkijat" haukkuvat persuja , koska kokevat heidät suuremmaksi uhaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta nämä "tutkijat" haukkuvat persuja , koska kokevat heidät suuremmaksi uhaksi
Samaa paskaa molemmat. Persujen farmipuolue, johon on siirretty kaikki persujen hallituskelpoisuudelle haitallisesti liian näkyvät natsahtajat. Suomen Sisu yhdistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta nämä "tutkijat" haukkuvat persuja , koska kokevat heidät suuremmaksi uhaksi
Taitavat olla Oulan puoluetovereita nämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta nämä "tutkijat" haukkuvat persuja , koska kokevat heidät suuremmaksi uhaksi
Ei näistä persut ovat natseja vassarien vihapuheita persut sen kohteena jaksa noteerata mitenkään. Siitä vaan valitse ihan vapaasti kuka tahansa persu ja käy lukemassa esim. hänen facebook päivityksiä. Sen toteamiseksi että ao. saa kimppuunsa persuja stalkkaavat vassarit vihapuheineen. Moni piruparka sillä töin että somessa 24/7 vainoavat ja maalittavat persuja kielenkäyttö monella hyvin epätervettä. Uutena ilmiönä persuja vainoavat persut joita vtuttaa kun Purra vie mahdollisuuden elämäntapa loisimiseen yhteiskunnan tuilla tai ainakin heikentää sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa paskaa molemmat. Persujen farmipuolue, johon on siirretty kaikki persujen hallituskelpoisuudelle haitallisesti liian näkyvät natsahtajat. Suomen Sisu yhdistää.
Ja kun minä kysyn sinulta sinimustien somesaastevastaava ap miljoonannen kerran....Jos persut ovat natseja kuten väität, miksi sinä persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen niitä sitten vainoat ja maalitat suoli24:lla 24/7?? Kysymys mihin sinulta äärivasemmistolaiselta rotuoppia julistavalta mamuhalaajalta ei saa koskaan vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa paskaa molemmat. Persujen farmipuolue, johon on siirretty kaikki persujen hallituskelpoisuudelle haitallisesti liian näkyvät natsahtajat. Suomen Sisu yhdistää.
Jos ne ovat samaa p..skaa molemmat, miksi sinä ap poistat muiden viestit joissa persuista pihalle potkittuja sinimustia arvostellaan muiden toimesta? Kuten myös viestit, joissa häiritään persujen maalittamista sinun toimesta. Yhtälö millä sinä todistat kerta toisensa jälkeen mitä poliittista suuntausta sinä edustat ja mikä puolue on sinulle vihollinen nro1.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta nämä "tutkijat" haukkuvat persuja , koska kokevat heidät suuremmaksi uhaksi
ihan samalla tapaa äärivihervasudemarit tuntevat!!! Viekö Perussuomalaiset taas 2027 heidän hillotolppapaikan!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitavat olla Oulan puoluetovereita nämä.
ei jää puoluekanta epäselväksi-
- Anonyymi
Anonyymi
2025-06-03 09:19:37
UUSI
Tampereen uusi pormestari täytti vihapuheen määritelmät persut ja kristilliset sen kohteena? Mä en leiki noiden kaa päätöksillään..- Anonyymi
Sensuuri taas yhtä skitsoa kuin avauksistakin valtaosa seuraavankaltaisten viestien kadotessa:
"Anonyymi 2025-06-03 09:19:47
Vihapuheen tuomitsijoiden vihapuhe vetää aina yhtä hiljaiseksi kaikessa järjettömyydessään. Sama kuin esim. aseista kieltäytyjä menisi sotaan julistamaan miten suuri vääryys sota on. Ampuen kaikki eri mieltä olevat."
Avauksen aihe vihapuhe mistä huolimatta sen viestiketjusta katosi mm. viesti missä puhuttiin vihapuhujista nimeämättä ketä niillä tarkoitettiin. - Anonyymi
Väärin ajattelijoiden rajaaminen päätöksen teon ulkopuolelle on vassarien tavaramerkkejä. Mihin ko. tutkimuskin pyrkii halvalla natsikortin heiluttelullaan?
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Vihreät ja vasemmisto vihapuhetta laukovat niistä jotka eivät ole samaa mieltä heidän kansaan Ovat hyvin suvaitsemattomia.
- Anonyymi
Suvaitsemattomimmat ihmiset ovat suvaitsevaiseksi itseään kutsuvat. Vihapuhetta viljeleviä vihapuhepoliiseja.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532