Ei olekaan aikoihin ollut näin hauskaa kuin esim. Ampuja Manin viteoiten parissa.
Myös Pohjois-Karjalaan menee samalla kiitokset, esim. Ressialla huimia viteoita huumoripuolella.
Mistä ihmeestä nämä pläjäykset kumpuavat?
Kiitos kaikille savolaistupettajille hyvästä huumorista.
12
343
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, löytyneekö koko Suomesta toista yhtä hupakkoa joka maksaisi 270 000 € Kiruveden peräkorvessa olevasta tyhjästä navetasta!?
Yläsavo on täynnä tyhjiä navetoita, ränsistyneitä mökin rähjiä ja taajamien kerrostalo asuntoja.
Sillä ei ole mitään merkitystä jos joku on joskus 10 vuotta sitten saanut päähänsä rakentaa miljoonia euroja maksaneen Velkaonnelan itselleen. - Anonyymi
Itesellä tuo HP pajajullin omakehu vähän naurattoo, hyviä lumilingon rupelia kyllä tulloo ei siinä mittään.
Mutta tervetuloa tänne Meyerin telakalle hitsoomaan ja kehumaan ihteään. Tai esittämmään teorioitaan.- Anonyymi
No kukas sitä savolaista kehuis jossei itse?
- Anonyymi
Pahajulli ei tulis toimeen isommilla työmailla. Parempi kun omalla tontilla poltelloo ruttiililankoo omilla teoriolla ja sähkövatkaimia ylistellöö.
- Anonyymi
Se on tuo hjuumori taitilaji,sitä joko on tai sitten ei. Savolaisilla sitä huumoria tuntuu vuan riittävän loputtomiin.
- Anonyymi
laatu vain on heikko !
kukaan ei jaksa savolaista päivää enempää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laatu vain on heikko !
kukaan ei jaksa savolaista päivää enempää.👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Se on tautilaji. Todellakin taatista mänövä.
- Anonyymi
Metsämanilla on nyt Pirren tauti! Lähheisessä kosketuksessa on selevästi oltu!😟
- Anonyymi
olisko lentävää metsäkirpun aiheittamaa hankaluutta molemmisssa päissä !
- Anonyymi
Oiskohan naiskennelleet jossain välissä?
- Anonyymi
HP Pajaukon videoissa alkaa olla huumoria jo jokaisessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066