Meidän työpaikalla on yksi tosi laiska työntekijä. Itse olen ollut työelämässä n.40 vuotta enkä ole koskaan törmännyt noin laiskaan työkaveriin.
Aamulla tekee pakolliset työt hampaat irvessä ja siinä samalla juoksuttaa muita työkavereita/käyttää hyväksi heitä, jotka ei uskalla/kehtaa sanoa suoraan hänelle.
Parin tunnin pakollisten töitten jälkeen hän istahtaa tietokoneelle ja siinäpä se melkein loppupäivä kuluukin. On muka tekemässä jotain koneella vaikkei teekään työhön liittyviä asioita. Joko hän on niin pöljä ettei tiedä meidän työkavereitten huomaavan hänen käytöstään tai sitten hän ei välitä. Ja sitten hän puuttuu joka asiaan, toisten kanssa ei voi keskustella,kun hän on aina äänessä ja änkeää joka väliin puhumaan.
On tosi vastenmielinen tyyppi meidän monen työkaverin mielestä.
Laiska työntekijä
11
597
Vastaukset
- Anonyymi
Antaa lopputili
- Anonyymi
Ottaa trolli kotiin asumaan...
- Anonyymi
Olisko aika eläkkeen ?
- Anonyymi
Ei adhdlla pääse eläkkeelle
- Anonyymi
Melkein jokaisella työpaikalla noin viideosa henkilöstöstä on "turhia joutojätkiä".
- Anonyymi
Vai oottako yli ahneita työlle?
- Anonyymi
Tuo on kyllä aikas noloa , kun tänne ap kirjoittelet , pieni työpaikka,jokainen sen tietää ketä tarkoitat. Reilunpaa on sanoa päin naamaa ja mukana silloin kaikki te jotka ajattelette samoi ja ketä se v,,tuttaa.
- Anonyymi
Mitähän haet tällä kirjoituksellasi? Taidat olla aikamoinen keisari.
- Anonyymi
Miten voit tietää toisen tekemisistä jos itse teet töitä? Pidähän huoli omasta työn teostasi! Taitaa ihan oma penkki haista...
- Anonyymi
Sitten on sellaisia organisaatioita, joissa työntekijät seurustelee keskenään. Siis juorutaan tyhjänpäiväisiä asioita tai jopa muodostetaan romanttisia suhteita. Työnteko on sivuseikka. Toki se on sitten työnantajan ongelma jos määritellään niin vähäiset työtehtävät että suurin osa työajasta menee turhaan paskaan. Tyhjän höpöttäjille maksetaan tyhjästä.
- AnonyymiUUSI
Ite oon miettiny sitä että kun esim harjoittelija tulee työhön sanotaan että mitä saa tehä ja mitä yrityksen toiminta tapoihin kuuluu. lisäksi kun johtohenkilöt on jotain ihme positiivisuus koulutuksen saaneita ne antaa alaisille lisää valtaa kuka saa jatkaa työssö ja kenet potkitaan pois. sitten kuitenkaan kukaan johto henkilöistä ei itse noudata niitä yrityksen toiminta tapoja vaan rikkovat niitä. lopulta se kaikkein ahkerin ja tunnollisin työntekijä saa lähteä. kun on just nuita kyynärpää taktiikkaa käyttäviä paskaläjiä, jotka kathtoo vaan omaa napaa. "me valittiin saatana peksu tähän nokkamieheksi" saatana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5404665Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183751Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842352Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4862230Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.891578Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1191556- 1571413
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel811353- 711339
- 841164