ihmisestä jäisi parempi muisto, hänen olisi syytä korvata rahallista menetystä ainakin jonkin verran. Suru yhä siitä, että menetin vakituisen työpaikan hänen takiaan!
Jotta tietystä
6
489
Vastaukset
- Anonyymi
Minä annan sinulle vähän raahaa, mutta sinun pitää hyvittää makuuhuoneessa minulle, että ollaan molemmat tyytyväisiä.
- Anonyymi
Olet oikeassa, vaikka vähän naurattaakin😃En ole tuottanut sulle hyvää. Sitä suuremmalla sinun ja minunkin kuitenkin pitää päästä elämään eteenpäin.
- Anonyymi
Kyllä me pystytään tähän!
- Anonyymi
Tsemppii
- Anonyymi
Niin kysehän on ensijaisesti minusta. Kyllä pystyn tähän meidän molempien vuoksi, siksi koska kuitenkin ollaan ihan ok ihmisiä, jotka toivoo toisilleen hyvää ja ansaitsee hyvää. Nyt loppu.
- Anonyymi
Vedä naru kaulaan ja hyppä kaivoon jos raha kerran sulle se tärkein on nii ja muista kiinnittää se narun toinen pää kaivon syvyys huomioon ottaen ettei käy niin et menee vaan jalat poikki kun kaivon pohjaan osut ikävä tapa kuolaa kaivoon kun ei sieltä ominavuin ylös pääse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312818- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121617Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611030
- 731020
- 2841