ihmisestä jäisi parempi muisto, hänen olisi syytä korvata rahallista menetystä ainakin jonkin verran. Suru yhä siitä, että menetin vakituisen työpaikan hänen takiaan!
Jotta tietystä
6
474
Vastaukset
- Anonyymi
Minä annan sinulle vähän raahaa, mutta sinun pitää hyvittää makuuhuoneessa minulle, että ollaan molemmat tyytyväisiä.
- Anonyymi
Olet oikeassa, vaikka vähän naurattaakin😃En ole tuottanut sulle hyvää. Sitä suuremmalla sinun ja minunkin kuitenkin pitää päästä elämään eteenpäin.
- Anonyymi
Kyllä me pystytään tähän!
- Anonyymi
Tsemppii
- Anonyymi
Niin kysehän on ensijaisesti minusta. Kyllä pystyn tähän meidän molempien vuoksi, siksi koska kuitenkin ollaan ihan ok ihmisiä, jotka toivoo toisilleen hyvää ja ansaitsee hyvää. Nyt loppu.
- Anonyymi
Vedä naru kaulaan ja hyppä kaivoon jos raha kerran sulle se tärkein on nii ja muista kiinnittää se narun toinen pää kaivon syvyys huomioon ottaen ettei käy niin et menee vaan jalat poikki kun kaivon pohjaan osut ikävä tapa kuolaa kaivoon kun ei sieltä ominavuin ylös pääse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393