Onko naapuri koskaan haukkunut sinua tai sinä naapuriasi?
Onko sinulla hyvä naapuri?
48
2530
Vastaukset
- Anonyymi
On hyvä naapuri. Kunnon naapuri auttaa jos apua pyydetään. Minun naapuri on parempi kuin teidän muiden naapurit.
- Anonyymi
Meilläkin on hyvät naapurit.
- Anonyymi
Useampi.
- Anonyymi
naapuriin muutti nuori vaalea poika ja samassa rupesi rapussa huumehörhöt maleksimmaan. varastoista varastivat kaeken mahollisen ja sekkoilevat yömyöhään niin että ei muut saa nukutuksi. Kerran mainihin asiasta ja sain vain ilkeät haukut kun puutun asiaan. ei ole mukava asua kylällä kun naapuri on pilannut koko taloyhtiön hengen
- Anonyymi
Hommatkaa sille häätö. Kenenkään ei tarvitse tuollaista pitkään katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommatkaa sille häätö. Kenenkään ei tarvitse tuollaista pitkään katsella.
eihän tuollasta yhteiskunnan hylkiöelättiä saa häädettyä edes hyönteismyrkyllä.
Poliisille on soitettu monesti ja isännöitsijälle ilmoiteetu vaan eipä se mitään auta. - Anonyymi
Samanlainen tilanne on täällä, terrorisoiivat naapureita ja viiranomaiset ei puutu tilanteeseen vaan luulee että se on kuvittelua !!
- Anonyymi
kuulostaa leevi olevan sielläpäin
- Anonyymi
Kaikkea sitä kysellään. Oletko utelias, vai mikä on ajatus?
- Anonyymi
Maalla on tilaa ei ole naapurit lähellä.
- Anonyymi
Ei valitettavasti pidä paikkaansa aina tuokaan että maalla on tilaa ja rauha. Tilaa ehkä on. Taksi tuo ja taksi vie mökkiläisiä juopottelemaan.
Mutta lähimmän naapurin kanssa ei ole mikään pakko olla tekemisissä. Minua ei kiinnosta heidän asiat, vaikka heitä ehkä kiinnostaisi minun asiani. Hoh hoi.. - Anonyymi
Ei oo,kun oikein vittumainen naapuri,siinä ei välimatka merkitse,on se vaan niin.
- Anonyymi
Kun larppasin koiraa, haukuin kaikkea liikkuvaa, myös naapuria
- Anonyymi
Onneksi on hyvät ja kohteliaat naapurit tällä hetkellä.
- Anonyymi
Älä koirasta huoli. VARO emäntää, se kyllä haukkuu vieraat!🤪
- Anonyymi
Kyllähän niiitä kaikenlaisia sekopäitä maailmaan ja lähiöön mahtuu.
Kännissä soitetaan yökaudet isolla musiikkia.
Harmillista kun poliisipartio oli Kajaanissa, niin ei kerennyt tulla sekopään luokse vierailulle.
No vielä sekin aika koittaa, että jää kiinni verekseltään.
Holhoukseen tuollainen laittaa.- Anonyymi
Tuun tekemään kaikkeni että se saa sellaisen holhoojan joka säätelee sen rahan käyttöä. Antaa 15e pvässä ruokaan. Edunvalvoja. Loppuu se vouhotus. Kännissäkin lähtee aamu aikaisella kaljan hakuun. Kun edellis iltana on vetäny 20 kaljaa, niin aamu 7 ajaa jo autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuun tekemään kaikkeni että se saa sellaisen holhoojan joka säätelee sen rahan käyttöä. Antaa 15e pvässä ruokaan. Edunvalvoja. Loppuu se vouhotus. Kännissäkin lähtee aamu aikaisella kaljan hakuun. Kun edellis iltana on vetäny 20 kaljaa, niin aamu 7 ajaa jo autolla.
Mistä se kaljaa saa klo 7.00?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se kaljaa saa klo 7.00?
Jemma nimisestä paikasta.
- Anonyymi
Hyvähän se on äete vainaan perinnöllä rellestää.
Ois äitinsä testamentannu nekin rahat ennemmin vaikka Ambomaalle.
Ilkisikin äitilleen huutaa ja kiroilla. Toivottavasti ees pikkusen omatunto painaa, kun viinapullon avaa. On ne pitkäikäisiä tuommoset puli ukot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edunvalvontaan/Holhoukseen tuommonen, niin loppuu vouhotus. Saa aina 5e viikkorahaa. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edunvalvontaan/Holhoukseen tuommonen, niin loppuu vouhotus. Saa aina 5e viikkorahaa. 😂😂
Siinä saa miettiä ostaako viinaa vai leipää. No juoppo valitsee viinan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä saa miettiä ostaako viinaa vai leipää. No juoppo valitsee viinan.
Toisilla se on helppo elämä. Pääsöö läpi tämän elämän tekemättä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaiken tuon lisäksi joutuisi vielä käymään jossain piirissä tarattelemassa. Hei olen se ja se, olen alkoholisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä tollasia edunvalvojia saa kun tällähetkellä ei jää edes 10e päivässä käytettäväksi. kerro heti niin minäkin haluan sellaisen jos sellasen avulla saa elintasoa noinki hyvin nostettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä tollasia edunvalvojia saa kun tällähetkellä ei jää edes 10e päivässä käytettäväksi. kerro heti niin minäkin haluan sellaisen jos sellasen avulla saa elintasoa noinki hyvin nostettua
Hommau pöljän poian eläkkeelle.
- Anonyymi
Törkeää sekin, että vanhan vaivaisen äiti mamman luokse tulee aikamiespoika passattavaksi.
- Anonyymi
Naapurin emäntä keekoili ryytimaallaan uimapuvussa. Kertoili, että miehensä on lähtenyt Hossaan kalastelemaan.
Juteltiin ja päädyttiin sitten yhdessä saunomaan pihasaunalleni. Se taas johti oikein pitkään ja nautinnolliseen yhdyntään saunakamarissani.
Polteltiin aktin jälkeen tupakkia ja juotiin lonkeroa siinä terassilla, kun naisen siippa kaarsi vauhdilla pihaan. Hyppäsi autostaan ja alkoi karjumaan, että tällä sitä helupari vaan istuksii, saunan terassilla.
Vähän aikaa siinä painittiin, kunnes sain ukon tataamiin. Akkakin hakkasi mattopiiskalla sekaan.
Pikkuhiljaa sitten rauhoituttiin, käytiin porukalla saunassakin. Hyviä naapureita ollaan edelleenkin.- Anonyymi
Unta oot nähnyt.
- Anonyymi
Ainakin sen rakki kuulostaa räksyttävän yötä päivää...
- Anonyymi
Ei oo haukkunut, mutta rosvoja on asunut naapurissa. Onneksi on nämä riista- ja valvontakamerat nykyään, että voi rosvon käräyttää, ennenhän se naapuri syksyn pimeydessä vohki kyläläisten tavarat..
- Anonyymi
Yleensä on ollut ihan mukavia naapureita.
Kun olin lapsi, yksi mummu ei ollut mukava. Menin parhaan leikkikaverin luo kylään ja pakko olli mennä sen yhden talon ohi. Siinä asui pahankurinen mummo. Se tuli aina huutamaan porstuaan ja huitomaan sen keppinsä kanssa.
Olinhan minä iloinen, kun se mummu kuoli. Hautajaisissa oltiin koko kylän väki. Linja-autolla mentiin.
Ne veisasi autossa Oi Herra jos mä matkamies maan....... Äiti vähän torui, kun minulla oli niin hauska päivä. - Anonyymi
Linnupönttöjä puolikymmentä koivuissa.
On on tosi hyvät naapurit. Käyvät vain alkukesästä ja siitä seuraavaan kesään meleko hilijasta - Anonyymi
Tyhymä kysymys!
- Anonyymi
Parrakas J. T sekopäisistä sekopäisin. Nuijanniemessä tuommoisen paikka. Ei vapaana mölisemässä.
- Anonyymi
Tarkoititko ehkä Niuvanniemen sairaalaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititko ehkä Niuvanniemen sairaalaa?
Kyllä. Pikku Jouko sinne. Hullu mikä hullu. Ei saisi vapaana liikkua. Niuanniemi oikea paikka hänen laisille.
- Anonyymi
Huonot naapurit laitetaan ruotuun tosi huonot saavat häädön.
- Anonyymi
Näin on!
- Anonyymi
Tosi tosi huonot listitään!
- Anonyymi
Sinäkö laitat? :D
- Anonyymi
Voi kysyä myös olenko minä hyvä naapuri.
Kuinka on itseni laita laitanko kapuloita rattaisiin ja teen naapurin olon vaikeaksi.
Puuttuko alkeelliset käytöstavat?- Anonyymi
Mitä isompi herra, sitä suurempi sika.....
Ja loppu on historiaa... mutta valitettavasti vielä herra hengissä.
- Anonyymi
Peräpukamat vaivaa ja unettumuutta ollut. Mikä neuvoksi
- Anonyymi
Voitele tummelilla.
- Anonyymi
Hunajaa olen kokeillut, tuntuu auttavan 🫡
- Anonyymi
Kokeile chiliä
- Anonyymi
Eipä oo naapureista haittaa eikä hyötyä kun kilometrisotalla matkaa mihin suuntaan tahansa..
Saa ihan vapaasti mellastaa tai olla mellastamatta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943632
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452992Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782497- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 1172178
- 642040