Mulla on semmonen olo, et jos tää tunne minussa on myös sinussa, niin vaan taivas on rajana. Kaipaan sua niin et sattuu. Näistä valtavista tunteista huolimatta mulla ei ole kiire mihinkään ja haluan antaa meille sen kaiken ajan tutustua minkä se vaatii. Mut rutistaisin jos saisin luvan.
https://www.youtube.com/watch?v=Zjo3g6sRDfo
Ei kukaan muu
18
410
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle tämä ei ole, koska minulla ei ole tuollaisia tunteita ketään palstalaista kohtaan. Minä kaipaan suunnilleen ikäistäni lyhyttä tummatukkaista miestä! En tiedä edes hänen nimeään! Hän on ajatuksissani joka päivä, tänään toivoin näkeväni hänet.
- Anonyymi
Olen iloinen puolestasi! Mulla ei ole yhtä onnellinen tilanne.
- Anonyymi
Viehättävä nainen laulaa.. miltähän eräs vaalea näyttäis tuossa kuhertavanvihreässä puvussa?
- Anonyymi
Ei ole miehen puhetta🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - no sä tiedät mun vartalon niin hyvin että helppo arvata miltä näyttäisi 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on miehen puhetta kun sen itse kirjoitin ..
- Anonyymi
Voi voi en ole tunteitani käyttäny elämiseen pitkäääään pitkääään aikaan jos olisin olisin jo kiven sisässä taposta vähintään
- Anonyymi
Älä sit tiuski jos jotain enempää haluat
- Anonyymi
Olipa omituinen kommentti, en pidä itseäni tiuskivana tyyppinä. Tiuskitko sinä?
- Anonyymi
Tunniste ?
- Anonyymi
Vuoristorata.
- Anonyymi
Oletko nainen?
- Anonyymi
Olen joo. Haluutko tulla tarkistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen joo. Haluutko tulla tarkistaa?
Eikun toivoin että oot mies
- Anonyymi
Mullakin on ikävä sua ja saatan halata ku tavataan❤️🤗🤗🤗🤗
- Anonyymi
Minä en kaipaa ketään palstalaista. Kaipauksen kohteeni on palstan ulkopuolinen henkilö.
- Anonyymi
Samoin ajatuksin ❤️ aina saa halia 🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341166
- 1001053
- 1061005
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866