https://yle.fi/a/74-20163158
Koko ajan SOTE-alueilla tapahtuu supistuksia ja karsimista eikä rahat riitä, entäs sitten kun ei ole enää mistä karsia ja supistaa, kysyn vaan?
Hyvin männöö vae männöökö.
4
143
Vastaukset
- Anonyymi
Aina on varaa karsia ja supistaa. Tai sitten nostaa asiointimaksut niiden oikealle tasolle. Se maksaa, joka käyttää.
- Anonyymi
Niinpä niin. Köyhät kyykkyyn ja Kelberkgin Hakaan?? Ääliöita riittää nykyään. Ei taviksille ja vähäosaisille mitään turvaa? Suhteita tai Rahaa pitää olla. Lypsy lehmä yhteiskunta turhille pikku kihojen palkkojen maksuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin. Köyhät kyykkyyn ja Kelberkgin Hakaan?? Ääliöita riittää nykyään. Ei taviksille ja vähäosaisille mitään turvaa? Suhteita tai Rahaa pitää olla. Lypsy lehmä yhteiskunta turhille pikku kihojen palkkojen maksuun
Kaltaisesi sosialistit joutavatkin Kellbergin Hakaan, kuten ymmärsin tuo oksennuksesi. Opettele edes kirjoittamaan.
- Anonyymi
Tuota kannattaa kysyä kepulta, joka loi tuon himmelin ja on nyt enemmistönä punavihreiden ohella päättämässä soten asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316