sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja siitä, että mä vielä voin vielä ihastua ja löytää jonkun, joka tykkää musta. Hymyillään, kun nähdään.
En mä itke
30
1436
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos olisit hän niin ei ole ensimmäinen kerta kun muut asiat kuplii
- AnonyymiUUSI
Miten lisätä uskon puutetta paremmaksi toista kohtaan? Halua olisi monilla, vaikka mihin, muttei uskoa, että se olisi mahdollista toisen kanssa? Jokainen toivoo aina parasta itselle, mut?
Oikea nainen itselle olisi sellainen, joka lisää uskoa hyvään (aistimukset), huonompi lisää epäilyn määrää hyvään ja todella huono synnyttää ristiriitaisia tuntemuksia ja erehdyksen mahdollisuutta toista kohtaan?
- AnonyymiUUSI
Mä tykkään susta, paikka on varattu mulle!
- AnonyymiUUSI
Erikoinen tapa sinulla oli osoittaa kiinnostuksesi. Kyllä minä tiedän mitä sinä halusit minulta. Se oli ainoa syy miksi kiinnostuit. Piditkö mua ihan tyhmänä?
- AnonyymiUUSI
Miten osoitti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten osoitti?
Sinulla on ollut taas yö aikaa mietiskellä monologisedän, eli aloittajan tilannetta. Huoh
- AnonyymiUUSI
Ihan oikeasti tykkään sinusta enkä pääse yli enkä ympäri. Mitä tarkoitat?
- AnonyymiUUSI
Kyl mä susta tykkään mut jos oot tota mieltä,niin kunnioitan sitä. Hymyillään ja hyvää kesää sinulle.
- AnonyymiUUSI
Minä itken naisen perään. Ihan loputon tuska sisimmässä. Kun vaan joskus pääsen hänen halaukseen, niin helpottaa. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
😊😘😘
- AnonyymiUUSI
kiva, jos tykkäät miehestä, mutta älä vie muilta, niin kuin vaikka kivoja tunteita ja estä hyvää. ja älä ole mustia minusta, en ikinä ottaisi tuoksusta joka vaan aina vie ja muille naisille, vaikka osaavathan naiset hakata itsekin. eikä mikään hyvä tule näistä jutuista, eikä hyvään tarvita tämmöisiä oloja 🙂
- AnonyymiUUSI
Hymyillään siitä että ei koskaan nähdä, huh, pääs susta eroon… takiaknen
- AnonyymiUUSI
Alkaako tangerrella jo tähän aikaan illasta itsesi kanssa keskusteleva elämänkoululaisia viihdyttävä palstasetä ja aloittaja? T rivo tätsy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako tangerrella jo tähän aikaan illasta itsesi kanssa keskusteleva elämänkoululaisia viihdyttävä palstasetä ja aloittaja? T rivo tätsy
Jos ovat pahoja suustaan, pitää olla pahempi. Äiti opetti tai isä en enää muista, päätin omaehtoisesti tämän aikuisuudessa
- AnonyymiUUSI
En mä myöskään kirjoita sulle mitään ikävää tänne tai käyttäydy ikävästi sua kohtaan. Ihan vaan lasken irti susta.
Aloittaja - AnonyymiUUSI
Hienoa! Tuskin hän noin toivoisikaan. Varmaan ajattelee sinusta pelkkää hyvää ja ihmettelee ehkä, miksi ei mitään tullut. Elämä on. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Menneet ovat menneitä ja toivon hyvää elämää, myös tietylle paljon nuoremmalle. Voi hyvin ja elä omannäköistäsi elämää!
- AnonyymiUUSI
Suu auki.
- AnonyymiUUSI
Tämä meidän juttu taisi tulla päätökseen, ethän enää yritä mitään. Ollaan hyvin erilaiset henkilöt. Kuitenkin arvostan sinua ja sitä panosta mitä täällä annat. Uskon, että moni lukee kirjoituksiasi. Annat elämänohjeita ym. Voi hyvin, anteeksi ja toivon, että tilanne ei kärjistyisi välillämme. Sitä toivon syvästi! Hyväksyn sinut henkilönä aina.
- AnonyymiUUSI
Voin samaistua tähän kirjoitukseen.
- AnonyymiUUSI
Kenelle tämän kirjoitit?
- AnonyymiUUSI
hyvin erilaisten henkilöiden ei missään nimessä kannata ryhtyä läheisempään suhteeseen. hyvää kesää kuka lienetkään. sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämän kirjoitit?
Et voi olla kuuppajumi tosissasi enää kalastamassa kehuja tältä itsensä kanssa ja itseään nostavalla äijältä. Elämänohjeita? Joopa joo
- AnonyymiUUSI
Toivon sinulle mukavaa, kivaa, lämmintä, aurinkoista ja kukkaista kesää. Olet kokenut menetyksiä eikä tiesi ole ollut helppo. Olisiko jo sinun vuorosi loistaa!
- AnonyymiUUSI
Aina vaan sinä olet ensimmäinen ja minä toinen. Vähän olen väärässä aina. Se on minulle ominaista😮. Kunnioitan sinua toimijana. En usko, että välimme kiristyvät. Teen kaikkeni, että ne eivät kiristyisi. Pystyn vaikuttamaan käyttäytymiseeni vielä ja sen teen, jos on tarve.
- AnonyymiUUSI
Kunnioitat esittämääsi naista toimijana? Vautsi Vau aloittajaäijä. Minkäänlaisen toimijuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen on tosi kova paikka esim tietylle miestyypille
- AnonyymiUUSI
Anteeksi, että olen takiainen. Välillä käyn onneksi töissä😃
- AnonyymiUUSI
Ajellaan ja pidetään ikävää
- AnonyymiUUSI
Nauretaan kaikelle herkkuja mukaan
- AnonyymiUUSI
Nautitaan kesästä ja ollaan kiitollisia monesta asiasta. Elämä ei aina ole helppoa mutta ei ylivoimaisen vaikeaa. Meillä on vaan tämä hetki, tämä päivä😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067718Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733571Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322057Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221906- 361679
- 441494
- 551452
- 221441