Coopperi ja askellusnopeudet ollut tänään matkailuaiheinaan, joten osallistun hieman, en tosin sanallakaan aiheeseen lapset, vaan coopperiin.
Ensinnäkään tuo testi ei ole kaikki kaikessa täytyy ymmärtää.
Urheiluissa, siis myös juoksuissa on kyse myös tekniikasta ym. ei ainoastaan kunnosta.
Sama pätee uintiin, luisteluun ja hiihtoon ym.
Pistetäänpä testiin 12 minuutiksi osanottajat juoksija, jääkiekkoilija, uimari, voimannostaja, bodari ja 2010:n harrastaja akankantaja.
Lajit 12 min. juoksu, uinti, hiihto ja katsotaan sitten väitteet kuka on kovakuntoisin.
==============================
Sitten päivän seuraavista oireiluista:
"Kaikki aloituksessa mainitut kohdat on poimittu sanasta sanaan sinun kirjoituksistasti, mitään lisäämättä".
Täytyy todeta, että todellakin on häiriintynyt henkilö joka vaivautuu tuollaiseen puuhasteluun.
"Osaatko NumBall kertoa päteekö nyt kertomasi yhtään yhtälailla Chiang Maissa?
Olen muuttamassa sinne eläköityessäni etuajassa nyt kesän jälkeen tai vuosi tästä.
Kannattaa varmaan ainakin aluksi katsella vähän paikkoja vuokralla asuen?"
On hyvä ensin päättää muuttoajankohtansa, varsinkin vuosi.
Todellakin, kannattaa aluksi vähän katsella paikkoja.
Kannattaisi myös kääntyä Numban sijaan Topin puoleen, hän tietää että täällä Chiang Maissa ei ole mitään tekemistä.
"Chiang Maissa on vain köröttelijöitä.
Sokeakin voi ajella mopolla Chiang Maissa kun kyselee ohikulkijoilta neuvoa."
Toisaalta ennen muuttoasi kannattaisi myös keskustella tämän henkilön kanssa joka köröttelee neuvoa kysellen.
Jokapaikan Topi ja lapsien juoksunopeus.
2
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kattilasta kajahtaa. Muiden kommentoinnin sijaan Senssu voisi jakaa vinkkejä Chiang Maissa asumiseen ja kertoa karatemestarina omat mielipiteensä lasten urheiluharrastuksista, kun ainakin se poikansa oli lahjakas motoristi jo ennen kouluikää ja nykyisin myös kuulema kokki.
Kiitos mutta kiinnosta ladata sulle oireiltavaa, sulla on sitä jo riittämiin.
Asumisvinkkejä, mitähän sellaiset mahtanee pitää sisällään?
Olen kertonut mielipiteitäni lasten urheiluharrastuksista palautteen ollen noita sun kattilatasoisia.
Lahjakas motoristi ... Hänen ei tarvinnut vahingossa hoksata, eikä osaa keulia istuen moton päällä väärinpäin kuten Topin poika.
Näkemyksesi mukaan lapset jotka ei ole uusavuttomia ovat kokkeja, joten olkoon niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694303
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163133Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102344IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251471Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069